Ah ster wat rot ! Andere dames: spannenddddd! Ik kom morgenvroeg weer checken! Jij ook morgen weer Elisabeth? Ik ga maandag een gokje wagen!
Jaaaa ik kan nu mijn onzekere wazige test niet de ruimte geven hahaha. Ik weet dat ik een dag moet wachten, maar ik lijk wel hondsdol met testen. Ik moet gewoon... Zo vaag bij mijn zoontje nooooiiittt gehad!
Ach het is zoals t is.. volgende ronde is m'n man waarschijnlijk in buitenland.. dus das dan wel weer beetje balen... 😬 Succes dames met de testen.. 🍀
Ah ik vind het echt zo klote voor je 😔😔 Je schrijf "waarschijnlijk" in het buitenland. Dus er bestaat een kans dat hij dat niet is. Ik hoop het heel hard voor jullie. Dikke digitale knuffel
Toto gefeliciteerd. Andere dames met lichte streepjes. Volg natuurlijk ook mee, ondanks dat ik nog een beetje in moet komen tussen al jullie gezellige, spannende geklets. Ik wacht ook (denk ik) mijn NOD af. Met me zoon ook gedaan en toen ik niet ongesteld werd dikke vette zwanger op de test. Tevens zei mijn vriend de vorige keer een week voor de test ik heb hwt gevoel dat je zwanger bent. En ja hoor hij had het goed. Vanavond vroeg ik het hem zo uit nieuwsgierigheid weer en zei hij hij dat hik het gevoel nu niet had. Laat hij deze keer alsjebliefd ongelijk hebben haha😂. Na 2,5jaar proberen zwanger te raken van me zoon, zou het zo leuk zijn als dit sneller zou gebeuren😊. Weet wel dat moeder natuur hier voor is, maar toch de hoop is er wel. Sorry hoop dat jullie me nu niet egoïstisch vinden. Gun het absoluut alle dames een snelle leuke zwangerschap.
♡NOD-lijst 1 t/m 7 november 2016♡ 1. (9) Toto - 35 jaar - 3e kindje - ronde 4 na MA Ster2016 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 3 Reyna - 30 jaar - 1ste kindje - ronde 10 BJlover - 37 jaar - 3e kindje - ronde 5 Krullenboll - 24 jaar - 2e kindje - ronde 1 Blosje89 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 5 MMM 1ma en 1mk Happyjoy - 27 jaar - 1e kindje - 1e ronde na 2e * Chats - 33 jaar - 1ste kindje - ronde 27 Fleurr82 - 34 jaar - 2e kindje - ronde ? 2. (2) Elisabeth83 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 Esmy - 30 jaar - 3e kindje - ronde 7 3. (4) Mixed -30 jaar - 2e kindje - ronde 10 Leii - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 Elise1992 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 2 LVtje - 32 jaar - 2e kindje - 1e IUIMMM 4. (9) Romymama 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 Miyou - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 Lach- 35 jaar - 2e kindje - ronde 1 Jodie1988 - 28 jaar - 1ste kindje - ronde 2 Septembermom - 23 jaar - 2e kindje - ronde 2 Blondina - 27 jaar - 1ste kindje - ronde 1 Nog anoniem - 38 jaar - 1ste kindje - ronde 13 Liannehuisken- 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 Wish88- 28 jaar- 2e kindje- ronde 8 5. (4) Littleindians - ? jaar - 3e kindje - ronde 2 KleinMeisje93 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 5 ButterflyPassion - 27 jaar - 1e kindje - ronde 4, maar al 1.5 jaar bezig MMM Poolvos - 28 jaar - 1ste kindje - ronde 11 6. (7) Lisa2 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 7 Jairy0811 - 26 jaar - 3e kindje - ronde 2 jd1987 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 Angelx93 - 22 jaar - 2e kindje - ronde 7 Mamavand - 21 jaar - 1e kindje - ronde 9 (miskraam ronde 8) Barbsan - 20 jaar - 2e kindje - ronde 2 Angelx93 - 22 jaar - 2e kindje - ronde 7 7. (1) Marisss - 36 jaar - 1e kindje - ronde 8 Buiten de lijst. (0) Totaal: 36 Wachtbankje (29), Zwanger (1), Ongesteld (2), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (3) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Pff jeetje dames wat wordt het spannend!! Morgen drie testers als ik het goed heb bij gelezen? Blondina, noganoniem en Elisabeth ik duim heeeel hard voor jullie mee!! Ik kom morgen meteen spieken! Mixed spannenddd ben ook heel benieuwd of jou testjes op gaan lopen! (Zie ze zelf niet heel goed op de foto) Ga morgen zelf ook testen.. Had alleen wel al rose verlies vanavond dus ben een beetje bang voor een voorbode van een menstruatie al is dat best vroeg want ben vandaag als het goed is 7/8 dpo, afhankelijk of m'n ei 1 od 2 dagen na posi ovulatietest is geweest.. Wel erg vroeg lijkt me dan? Aaaaah ster heel erg balen hopelijk heel snel een mooie test in handen!!
Ik ga morgen ook een gokje wagen! Zal wel laat in de ochtend zijn (bezoek is net pas weg) maar ik zal het resultaat delen. Het voelt nu wel anders als bij mijn eerste zwangerschap, toen had ik echt 0 symptomen. Maar we hebben zo ons best gedaan deze ronde, hoop zo dat het gelukt is! Heb de early test van de Etos gekocht.
Zo ik heb al getest haha. Moest toch om 5:05 mijn temp meten en kon natuurlijk niet meer wachten. Resultaat: Ik zie een licht streepje op de Kruidvat. Iets donkerder dan gisteren maar nog steeds erg licht. Heb geprobeerd foto te maken, maar dat lukt niet goed met het weinig licht wat ik heb. Zal straks nieuwe foto maken, dan is ie ook opgedroogd en dan is hij hopelijk donkerder. Nu de rest 😀
Goedemorgen.. Deze maand heb ik alleen een beetje meegelezen en mijn laatste menstruatie was zo raar dat ik niet precies wist wanneer mijn nod was en een hele zware maand gehad met weinig vrijen. Maar nu.... zit helemaal te trillen en janken.... maar ik heb een megalichte positieve test ik hoop dat jullie m ook zien sorry aansteker was t enige dat in de buurt lag om de foto beetje scherp te krijgen
Als ik de foto zijwaarts bekijk dan zie ik wel wat hoor! Welke test is dit? Ik zou het Kruidvat 2v5 doen. Die zijn vaak sneller duidelijk dan deze.
Deze is van zwanger&kids ik ga straks zeker nog even die 2v5 halen want deze drogen niet zo lekker op heb ik het idee..... Super voor jou ook elisabeth dat die positief is... ik.vond het in de vorige ronde al zooooo sneu voor je... Uiteraard toto ook gefeliciteerd.... En hopen op meer roze...
Goeiemorgen dames, Supper Elisabeth weetniet duim voor julie da ze mooi op zullen lopen Volgens mij is het vandaag mijn nod😱
Oh wat fijn al 2 lichte streepjes deze ochtend! Hopelijk worden ze snel donkerder! Wel leuk wakker worden met goede berichten! Ik heb vannacht gedroomd dat we een zoontje hadden gekregen! Misschien ook omdat mijn dochter gister zei dat ze graag een broertje of zusje wil (smelt). Hoop haar snel blij te kunnen maken met goed nieuws. Heb zelf eigenlijk helemaal geen testdrang en vraag me dan weer af of dat een teken is dat het niet goed is 😬
Waaa Elisabeth! Wat spannend! Ik ben benieuwd naar je foto! Weetutniet ik zie m!!! Reyna: waar wacht je nog op!!!!!😱