Romymama gewoon dat ong word. En de voor gaande keren breekt het smorgens door. Dus kijk vandaag nog even aan
Heb geen testen in huis dus dan zou ml ze vandaag moeten kopen. Maar ja dat kan ik nog de hele dag tegen hem zeggen dat die dat moet doen. Want als toch ong zou zijn dan hoef ze ook niet in huis. Of de kans zit er ook in dat tot maandag wacht weet het gewoon niet wat moet doen. Vind dan zo teleurstelling als wit zou zijn
Oh spannend meiden! Weetutniet, ik lijk een streepje te zien en die diostiks van zwenk zijn helemaak niet gevoelig. Zou idd ecen een ander testje er tegen aan gooien Oooh elisabeth wanneer wordt het nou licht??? Wil je foto zien!
Fleur spannend morgen!! Heel veel succes ik duimmmm voor je!! Jeetje Elisabeth je houdt het wel heeeeeel spannend! Ben inderdaad zo benieuwd na je foto!! Ik hoop het echt zo voor je!! Weetutniet jaaa ik lijk ook iets te zien!! Super spannend joh!! Reyna wauw wat knap zeg ik had het je echt niet na kunnen doen! Ik hooooop dat je menstruatie uit en je snel een posi test in je handen hebt!
Ik hoop dat het lukt met uploaden. Wat ik hier zie was er in ieder geval binnen afleestiid! Ooohhhh vind het zo spannend!
Jaaaaaaa ik zie ook wat!!!! Spannend!!! Hoe ik nu start, startte ik vorige maand ook, dus hopelijk gaat het deze keer wel goed! Ik ben trouwens een betere "tweede" urine plasser. Met ochtendurine die 7 uur lang in mijn blaas zit zie je bijna niks. Met tweede urine 2,5 uur later zonder te hebben gedronken zie je het duidelijk. Zal ze eens vergelijken
Weoooeewe elisabethhh hartstikke duidelijk!!!! Oh ben echt superrrrr blij voor je!! Voorzichtig gefeliciteerd!!
Ik zie op beide testen een 2e streepje gefeliciteerd dames... Is het al 9uur? Ik wil zometeen nog even een 2v5 testje ertegenaan gooien en ml wil.graag dat ik cb digitaal haal dus die er dan ook even bij... (die zijn bij etos 2v 15euro maar bij kruidvat 2 v 20euro.... voor als jullie dit nog niet wisten) maar die wil ik pas doen of als de 2v5 mega positief is en anders maandag pas.... Ik heb meer gelezen dat die testen van z&k niet zo duidelijk zijn maar ik had ze meebesteld met kraamkadootjes (coool die sockons daar.. wou dat ik ze had met mn andere 2 kids) Als ik zo een beetje reken zou ik nu 10 of 11 dpo zitten maar op 10 houden lijkt mii beter.... Ben afgelopen maand niet superactief geweest met wat dan ook.. ik had gisteren een ingeving dat ik moest testen maar die was omowit en vanmorgen dus niet hihi
Oh jullie dus ook??? En vond hem na het uploaden zo wazig geworden gelukkig zien jullie hem tot nu toe oook!! Heb een tweede test heb gelijk de drang om die straks ook te doen om te checken of die niet vals is😱🙈
jaaaa Elisabeth ik zie m! hartstikke duidelijk joh! ik heb er net nog een testje tegenaan gegooid omdat ik de vorige keer midden in de bloeding positief testte...en ja hoor, nog steeds dat tuurstreepje! haha ik ben gewoon een streepjes plassers 😂
Ooohhh jaaaa elisabeth ik zie hem!!!! Hopelijk blijft deze wel plakken. Ga me voor je suf duimen. Hier trouwens ook betere resultaten met 2e urine 😄
Een voorzichtige felicitatie Elisabeth, super! Hoe liepen de testen op toen je zwanger was van je zoon? Toen ook 4 dagen voor NOD een licht streepje? En wanneer was het toen echt een dikke streep geworden?
Weetutniet, ik zie ook (nog) niks, maar ik ben dan ook geen goede tuurder. Hopelijk loopt hij mooi op! Reyna, wat knap van je dat je het testen nog kunt laten! Ik duim voor je dat je ongie uit blijft en je snel een positieve test in handen hebt! Septembermom, wat spannend, ik zie ook iets heel lichts! Elisabeth, ook bij jou erg spannend, maar ik zie zeker een licht streepje! Alvast voorzichtig gefeliciteerd!
Oh dames wat maken jullie het spannend haha. Zie op beide testen wel wat lichts Elisabeth en Septembermim. Hoop dat ze oplopen de komende dagen. Weetutniet, sorry ik kan op jouw test nog niks zien. Maar vind het ook echt rottesten die dipsticks en lees er hier op zp niet veel goeds over. Zou ook eens een kv proberen.