Jeetje dames, wat spannend! Maar ik zie ook beide streepjes, dus voorzichtig gefeliciteerd! Dat ze mooi mogen oplopen!
Ik heb net ook getest, ik had een witte verwacht met 8 dpo maar binnen 't min zag ik heel heel vaag een lijntje komen. Veel te licht om op de foto te zetten zie hem zelf ook alleen als ik de test tegen het licht houd en kantel. Maandag dus maar werd testen. Heb nog niet alles bijgelezen doe ik later ff
Oh mijn god, meiden ik kan wel janken! Vanacht wakker worden niet meer kunnen slapen en moest heel nodig plassen! Toch een test gewaagd en ik dacht dat die negatief was😭 Maar t was donker kon het niet goed zien en smeet die test uit frustratie in de hoek🙈 En nu pak ik m net zie ik echt een super super super licht streepje🙏🏼 Please duim voor me!!!! Ik ga zo weer een testje wagen
Wauw ik zie allemaal streeeepjes! Haha Elisabeth; vind jou streepje best duidelijk! Dat verdient alvast een felicitatie Septembermom; ik zie wel wat! Spannend! Weetutniet; ook bij jou zie ik wat, ook spannend! Hier wil ik maandag eigenlijk pas weer testen; maar door jullie krijg ik nu weer testdrang. Maar vind et gewoon zo zonde van et geld. 🙈 haha nja ik zie wel.
Ohh noganoniem jeeejj wat spannend!! WoW houd je dat echt vol tot maandag?! Ik duim echt voor je het is je zo gegund!!
Hier toch ook weer getest en weer zie ik wat vaags! Hetzelfde als gisteren. Opzich logisch, aangezien er maar 12 uur tussen zit. Nu geen testen meer en miet dus verplicht wachten tot maandag! Haha
Nou zeg, wat een explosie aan lichte lijntjes op de test! Succes voor alle meiden, nu maar hopen dat de lijntjes flink toenemen! Enne, door jullie neemt die testdrang toch een beetje toe 😉😬
Wauw wat een prachtige hysterie hier met al die mooie testen!! hihi Zo ontzettend leuk voor jullie, voorzichtig gefeliciteerd allemaal! Nou ik heb een early test gebruikt met 3 dagen tot NOD en geen 2e streep te zien. Ook geen vage tuurder.
Hier ook 2 hele vage tuur streepjes!!! En dus ga ik maandag ook pas opnieuw testen! Ik duim voor je maandag😊 Dat onze testen maar mooi mogen oplopen🙏🏼🙏🏼🙏🏼
Ohmy! Sorry voor de spam! Maar nu die 2e test is opgedroogd zie ik het lijntje veel duidelijker! Sta hier echt te stuiteren met hartkloppingen! Vind het zo spannend! Tstreepje je nog steeds licht maar nu met het oog prima waarneembaar. Gisteren moest ik nog kantelen. Eens kijken of ik er een mooie foto van kan maken.
Wieee ik zie hem heel duidelijk!!! Jeeejj ik ben echt zo vrolijk meiden van al die mooie lichte testjes!! Echt tegeb het hysterische aan jaaa!!
Hahaha jaa me tooo! Haha vind het zo leuk al die lichte testjes! Nu maar hopen dat ze allemaal mooi oplopen en niet onbelangrijk; dat het grote plakkers worden! 🎉🎉
Ik zie allemaal streepjes voorbij komen. Iedereen van harte gefeliciteerd. Hier vanmorgen getest en weer een heel vaag streepje. Veel lichter dan jullie lichteen streepjes. Zal hem erbij voegen, maar zal voor jullie waarschijnlijk niet te zien zijn zo licht. Verder ging ik gisteravond met brandend maagzuur mijn bed in en werd er vanmorgen weer mee wakker
Ohhh meiden sorry voor de spam maar hij lijkt nog iets donkerder!! Maar heb niemand om het nu mee te delen wat ben ik blij dat ik het met jullie kan delen nu!! Ben echt aan het springen, m'n dochter heeeel veel kusjes geven m'n hond aan het knuffelen alles hahaha!