Met de kv2 voor 5 test ik nog negatief, ik zit nu op 9dpo met de kruidvat vroege test, heb ik heel licht positief getest! Ik dacht dat de 2 voor 5 veel gevoeliger was?
View attachment 516483 Sorry voor de spam, heb het idee dat je hem met hoesje iets beter ziet, heb hem ook ff in negatief gezet. Hoop echt dat hij maandag duidelijker is
Bah echt bagger kwaliteit bij uploaden maar zie hem op mijn eigen foto op de telefoon wel. Elise en esmy jullie dus ook al zo'n vage test. Hopelijk over 2 dagen ook iets duidelijker we gaan voor een mooie roze lijst, al 3 roze jippieieie
Elisabeth; ja hoor duidelijk! Lekker op roze gaan idd! Nog anoniem; ik zie et streepje helaas niet. maar het gaat er om dat jij em ziet! Maandag een hoop nieuwe testers!! Hopen dat al onze lijntjes zijn opgelopen.
Spannend! Voor de dames met rood / roze. Heel vreemde vraag maar... Wanneer hebben jullie het deze cyclus gezellig gemaakt? dag voor eisprong of de dag zelf of ... kan interessant zijn mochten we een patroon zien 😊
Elise en nog anoniem, helaas zie ik ze op de foto's nog niet. Hopelijk de komende dagen een duidelijker streepje.
Dames, het wachten wordt steeds moeilijker. Wie van de meiden op oranje/roze heeft al wat kwaaltjes/symptomen? Ik ben zo benieuwd! Hier heel weinig symptomen. Vorige maanden verloor ik al rond deze tijd behoorlijk wat druppels bloed, maar nu dus niks. Geen bruinverlies, geen kwaaltjes, niks! Hoe zit dat bij jullie?
Ik weet niet wie het doorgaf van de Etos en 2x clear blue digi: top! Dat dat gewoon 5 euro scheelt he?! Niet normaal
Grote goden!! Wat is er in 1 dag veeeel bij geschreven! Hahaha niet bij te houden. Geweldig jullie testen!! Nu maandag allemaal een dikke super streep, scheelt een hoop getuur! Iig van harte gefeliciteerd alvast beetje voorbarig. En voor de (2?) meiden op rood, sterkte! Jammer hoor. En wie had zijn nod bijna? Alles nog rustig? Hier wel pijn in mn onderbuik vandaag maarja weet ook niet wat ik ermee moet. Fijn weekend☀️
Ow meiden wat spannend allemaal!!!! Ik word een beetje aangestoken.... Had vrijdag en zaterdagochtend een positieve test. Wanneer zouden jullie een gokje wagen?
Ik had donderdag en vrijdagochtend een positieve test. Vandaag dus 8 dpo maar ik raad je aan op 10 dpo te testen, op 8 dpo is de kans zo klein op een positieve test. Dus jij zou dinsdag op 10 dpo zitten denk ik