Wowwww nog 2x roze erbij... Cb is best gevoelig he... Ik.zal mijn testen ook eens op rij zetten.. Gisteren 2x ultragevoelig z&k 1x 2v1xaction 1x cb Vandaag 1x ultragevoelige z&k 1x action Vandaag 11 dpo Mijn mening: ga de testen van z&k ritueel in de fik steken, cb =top, action (gewone) =top, 2v5 superspul
Hier eigenlijk toch niks te zien. Denk dat ik doorga naar de volgende ronde. Ronde 8 alweer. Als het nog maar lukt...
Boven cb gisteren onder vandaag. Action van gisteren is er wel een streepje die zag ik gisteren niet, die van vandaag van action zie ik wel maar heel licht. Ultragevoelige vam z&k 2e streepje ging weer weg van gisteren en van vanmorgen staat er nog 2v5 niet met ochtendurine en gelijk duidelijk zichtbaar Cb met middagurine waarbij ik 2uur niet gedronken en geplast heb
Ow ja ik heb nog 2 testen van de action liggen en 2 van z&k.... miss dat ik die van action terugbrengen maar die andere 2 doe ik elke dag even en nog 1 2v5
Aaah septembermom, Elisabeth en weetutniet super gefeliciteerd❤️❤️❤️ Wat een mooie testen😊 @mixed ik twijfel heel erg, dit is roze achtig van kleur en slijmachtig! Maar ik durf mijn hoop er niet op te zetten dat ik zwanger ben! Die early test van t kruidvat die was positief gisteren en met de kv2 voor 5 teste ik gisteren al negatief mee! Snap echt geen ene reed van mijn cyclus meer😬 Ik heb ook geen krampen, gister wat steken in mijn lies maar dit zijn niet de krampen die ik normaal heb! Ik wacht gewoon af en dan zien we t morgen wel weer met testen! En anders dan is t gewoon niet bestemd deze ronde voor mij! Jullie zijn echt de enige met wie ik het kan delen, Thanks voor jullie support en t meedenken!💋
Vervelend elise.... hoop voor je dat het toch innesteling is...en anders even flink huilen chocolade erbij dekentje over en vol goede moed de volgende ronde in
@elise: je kan ongeveer 2 dagen na innesteling positief testen. Dus stel gisteren innesteling dan morgen zou je op zin vroegst iets kunnen zien. Steken in lies zijn er trouwens wel edn teken van. Dussss het is nog steeds spannend voor jou. De Kruidvat early plus testen zijn echt bagger bagger. Die geven vaak een vaag plusje. Kruidvat 2v5 is zelfs gevoeliger dan die plustesten. Ik ga heeeeel hard hopen dat je toch gewoon lekker zwanger bent en snel mooie test hebt.
Elisabeth, Septembermom & Weetutniet, wauw dames, wat een mooie testen!! En natuurlijk gefeliciteerd!! Nu begint het hier ook wel te kriebelen hoor haha. Al die mooie testen werken aanstekelijk, maar met 7DPO durf ik het absoluut niet aan. Mijn temperatuur is overigens wel mooi trapsgewijs aan het stijgen. Hopelijk blijft ie dat doen.
Weet je waar ik ook benieuwd naar ben: wie er zwanger is en sokken heeft gedragen en wie niet? Haha zullen we dat op het eind eens bekijken? Of gelijk er achter zetten in de lijst?
♡NOD-lijst 1 t/m 7 november 2016♡ 1. (9) Toto - 35 jaar - 3e kindje - ronde 4 na MA Ster2016 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 3 Reyna - 30 jaar - 1ste kindje - ronde 10 BJlover - 37 jaar - 3e kindje - ronde 5 Krullenboll - 24 jaar - 2e kindje - ronde 1 Blosje89 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 5 MMM 1ma en 1mk Happyjoy - 27 jaar - 1e kindje - 1e ronde na 2e * Chats - 33 jaar - 1ste kindje - ronde 27 Fleurr82 - 34 jaar - 2e kindje - ronde ? 2. (2) Elisabeth83 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 (sokken) Esmy - 30 jaar - 3e kindje - ronde 7 3. (4) Mixed -30 jaar - 2e kindje - ronde 10 Leii - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 Elise1992 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 2 LVtje - 32 jaar - 2e kindje - 1e IUIMMM Weetutniet 4. (9) Romymama 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 Miyou - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 Lach- 35 jaar - 2e kindje - ronde 1 Jodie1988 - 28 jaar - 1ste kindje - ronde 2 Septembermom - 23 jaar - 2e kindje - ronde 2 Blondina - 27 jaar - 1ste kindje - ronde 1 Nog anoniem - 38 jaar - 1ste kindje - ronde 13 Liannehuisken- 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 Wish88- 28 jaar- 2e kindje- ronde 8 5. (4) Littleindians - ? jaar - 3e kindje - ronde 2 KleinMeisje93 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 5 ButterflyPassion - 27 jaar - 1e kindje - ronde 4, maar al 1.5 jaar bezig MMM Poolvos - 28 jaar - 1ste kindje - ronde 11 6. (7) Lisa2 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 7 Jairy0811 - 26 jaar - 3e kindje - ronde 2 jd1987 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 Angelx93 - 22 jaar - 2e kindje - ronde 7 Mamavand - 21 jaar - 1e kindje - ronde 9 (miskraam ronde 8) Barbsan - 20 jaar - 2e kindje - ronde 2 Angelx93 - 22 jaar - 2e kindje - ronde 7 7. (1) Marisss - 36 jaar - 1e kindje - ronde 8 Buiten de lijst. (0) Totaal: 36 Wachtbankje (29), Zwanger (1), Ongesteld (2), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (6) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hahha funny! Ik heb geen sokken gedragen maar er wel altijd voor gezorgd dat ik warme voeten heb. (Sloffen) dus heb er wel op gelet.
Wauw!!!! Septembermom en Elisabeth geweldig!!!! Gefeliciteerd !!! Ben heel benieuwd naar je sokkenonderzoek Ik ben er niet zo druk mee geweest dus ik sta als 'niet gedragen' op de lijst haha @hier ik hoop zo morgen een positieve test te hebben....had zo'n goed gevoel deze x maar na de negatieve test van gister is dat gevoel wel weg 😕😕.......pfffff wachten wachten wachten Wie test er morgen nog meer? LVtje ?? Zag ik het goed in de lijst dat jij ook morgen gaat testen? kun jij het nog een beetje volhouden?
Wauw Elisabeth en septembermom wat een mooie testen!! Gefeliciteerd! Elise super vervelend zeg.. Hopelijk is het toch een innesteling. Het klinkt in ieder geval niet als een echte menstruatie. Ik duim voor je!
Ik ga morgen ook testen! Hoeveel DPO zit jij dan? Ik DENK 9, heel misschien pas 8. Was eigenlijk vastbesloten dinsdag op z'n vroegst te testen maar ik denk niet dat ik dat ga volhouden. Ik duim heel hard voor je, het is je zo gegund!
Oke, door alle positieve testen heb ik toch last gekregen van het test virus 😳 Met de eerste twee plasjes de verleiding kunnen weerstaan, maar met de 3e niet 😬 En nu heb ik 2 of 3 dagen voor NOD toch een tuurstreepje. Wat denken jullie? Ik had 18 oktober een positieve ovulatietest. Is dit streepje veel lichter dan de meiden die nu zwanger zijn? Of zou ik een streepjesplasser zijn? Mijn man zei al 'nu weten we eigenlijk nog niks'. Maar ik weet nu in ieder geval dat het niet Omo wit is toch?!
Elite, hopelijk is het toch innestelling. Elisabeth en Septembermom, mooie testen. Gefeliciteerd. Lola, die is wel duidelijk hoor. Gefeliciteerd. Hier niet getest. Wel is mijn temperatuur weer iets gestegen, al heb ik later dan normaal getemperatuurd. (Vaker gebeurd deze cyclus)