Pff spannend. Vorige maand ook lichte streepjes gehad en die resulteerden uiteindelijk in een vroege miskraam 😕 Dus nog een beetje lastig om er op te vertrouwen. Voor de meiden die op roze staan: als jullie nog een k2v5 hebben gedaan en die foto willen delen (close up) dan is dat welkom 😇
Wat hebben we trouwens al veel roze op de lijst. Als deze trend doorzet, dan verslaan we zo alle statistieken
Uhmmmm dit is geen tuurtest hoor. Als je nu cb digitaal doet staat er 1-2 weken zwanger 😀😀😀😀😀
Wat elisabeth zegt... ik zeg ook positief Heeerlijk.. vorige week was t toch zou koud??? Vruchbaar weekje/maand hihi
Ik zit op 5 dpo en heb nu last van bruinverlies. Nog nooit gehad. Ik dacht eerst dat ik ongesteld was geworden maar daar is t een heel andere structuur voor. Dus wie weet! Wat veel roze al zeg! Super gefeliciteerd!
Nou meiden schiet mij maar compleet lek! Nu 2x naar t toilet geweest en geen rood/roze meer te bekennen Nu is t heel klein beetje geel achtige afscheiding hopen dat het hierbij blijft! Iemand wel eens eerder dit gehad? Gisteravond steken in mijn linkerlies en 1 uur geleden in mijn rechterlies wat na het douchen op hield! Ik denk dat ik deze week helemaal niet meer test en gewoon afwacht🙈
Hier een hele domme actie: net getest met een action early en natuurlijk Omo wit. Hopelijk morgen of dinsdag met kv 2v5 meer succes. Ben ook nog veel te vroeg denk ik. Vrijdag en zaterdagochtend positieve testen gehad..
Pfff, hier weer getest op 14dpo maar het lijkt of de testen weer aflopen Urine was wel minder geconcentreerd, maar je zou toch een knaller verwachten. Nu heb ik met de bb getest en die doet echt heel lang over het drogen. Action early, die is wel opgelopen tov eergisteren en vond nog een zwenk early en die heeft echt een heel licht streepje. Word er wel onzeker van zeker icm dat symptomen afnemen borsten minder gevoelig en ook bijna geen krampjes meer. De dag gaat lang duren zo. Morgen dan nog de laatste kv er tegen aan gooien en hopen op het beste. Sorry voor het ego bericht.
Elise, misschien was het toch een innesteling of een bloedvaatje? Romymama, ik denk ook dat je te vroeg bent. Maar kan me voorstellen dat de verleiding in deze test explosie ook wel heel groot is
Oh wat balen zeg. Maar het kan natuurlijk ook gewoon wel goed zijn. Misschien hangt het net af van de concentratie van je urine. En je hcg moet ook nog verdubbelen hè. Misschien morgen een CB doen? En tot die tijd hopen dat de tijd snel voorbij gaat. Of even iets leuks doen ter afleiding (shoppen, wandelen)?
Action early is helemaal niet gevoelig. Heb er zelfs een topic van gemaakt vs die van de big bazar. Zegt dus helemaal niets
Die cb geeft sowieso zwanger aan. Daar zijn de streepjes wel duidelijk genoeg voor. Moet gewoon even doorbijten en morgen afwachten.
Oh nee 😔😔 maar ze zeggen altijd 50% kans. Kam nog twee kanten op hè... kan altijd oud bloed zijn. Dit is altijd het nadeel van vroeg testen, het is nog zo pril en het kan mis gaan. Ik heb die ervaring ook. Maar ga voor je duimen!
Niet allemaal mij achterna gaan hoor meiden met bruin/roze verlies😢 Jullie hebben juist hele mooie testen! Ik duim voor je septembermom❤️