NOD lijst 1 t/m 7 november

Discussion in 'NOD forum' started by Elisabeth83, Oct 2, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jodie1988

Jodie1988 Bekend lid

Sep 26, 2016
    623
    374
    63
    Zuid-Holland
    Nou ik ben er klaar mee. Vanochtend was t bruin nu is het gewoon rood. Dus ik mag op rood. Dan heeft m'n lijf me gewoon voor de gek gehouden. Ik had vorige week zondag een positieve ovulatietest dus ik snap er echt helemaal niks van. Dat hoort toch niet zo snel?

2. Mixed

Mixed Niet meer actief

Met de zwangerschap van mn zoontje had ik voor mn nod ook een aantal dagen bruinverlies. Alsof die oude troep er nog even uitgewerkt moest worden. Op nod zelf bleef het schoon.

Bruinverlies hoeft helemaal niets te zeggen! :) snap de angst wel... zou ik ook hebben.

3. Jodie1988

Jodie1988 Bekend lid

Sep 26, 2016
    623
    374
    63
    Zuid-Holland
    Maar innestelingsbloed kan toch niet rood zijn? Het is ook nog niet veel maar wel rood inmiddels. Vanochtend was het bruin.

4. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

Aug 17, 2015
    4,155
    1,493
    113
    Kan wel rood zijn. Als er tijdens het innestelen net een adertje in de baarmoeder wordt geraakt, dan verlies je echt rood bloed. En als jou LF normaliter langer dan een week is, dan is dit wel heel erg vroeg. Vorige week zondag positieve ovutest. Dat betekent dat hij uiterlijk dinsdag springt. Dan zou je nu op 5 of 6 dpo zitten. Is echt heeel vroeg voor menstruatie

5. Jodie1988

Jodie1988 Bekend lid

Sep 26, 2016
    623
    374
    63
    Zuid-Holland
    Thanks! Maakt een hoop duidelijk. Dan hoop ik nog even heel hard dat het niet doorzet en dat het erbij hoort. Ik verwacht mm nod ook pas vrijdag op z'n vroegst dus het zou idd ook gek zijn. I'll keep you guys posted.

6. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

View attachment 516549
    Vanochtend weer getest en het lijntje lijkt ietsiepietsie donkerder. Denk dat jullie hem nog steeds niet kunnen zien na uploaden. De onderste is van vandaag

Ik lees straks ff bij er is weer veel geschreven zie ik

7. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

May 1, 2015
    1,727
    690
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Nog anoniem; kan inderdaad niet echt iets ontdekken.
    Hopelijk binnenkort n duidelijke!

8. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

Aug 17, 2015
    4,155
    1,493
    113
    Kun je toevallig een streepje zetten waar je hem niet? Want ik zie wel wat, maar weet niet op ik het op de juiste plek zie

9. KleinMeisje93

KleinMeisje93 Niet meer actief

Heey. Ik denk iets te zien maar het is voor mij toch te dicht bij de controle streep.. dus NEGATIEF.
    Maar goed, heb nog nergens last van, zo lang ik dat niet heb wordt ik ook niet ongesteld (of wel) want ik heb altijd meer dan een week voor nod dat ik buijpijn heb en dat heb ik nu totaal niet.. alleen pijnlijke en gevoellige borsten/tepels.. wat ik vorigge maand ook had maar toch anders en veel minder pijnlijk en gevoellig.

Ik heb nog 1 wondfo casette die ik gebruik als ik overtijd ben.

10. Chats

Chats Niet meer actief

@romymama ik ben dan 13 dpo
    Thx voor je lieve woorden 😊😊😊
    Er zijn er hier wel meer die al vroeg een streepje hadden... wie weet 😉
    Zelf test ik liever iets later zodat ik weet waar ik aan toe ben 😉
    ---- lees net je bericht over de test; dat is idd wel erg vroeg... gewoon woensdag of zo nog een x weer testen.

@lola ja hoor, dat is duidelijk :D hopelijk blijft hij plakken, probeer te genieten van het moment, je lichaam bepaalt hoe het verder gaat daar kan je niets aan veranderen. Voor nu: gefeliciteerd !!!

@elise ohhhhhh wat spannend!!! Idd afwachten en hopen op het beste! Succes!!!!

@ septembermom: neeeeee! Kan idd oud bloed zijn. Laat je niet gek maken, het kan alle kanten opgaan. Probeer afleiding te zoeken en hopen op het beste! Hou je ons op de hoogte? Duim voor je!!!!

11. Littleindians

Littleindians Actief lid

Feb 27, 2016
    364
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik zie het niet heel erg maar ik ben ook wel een hele slechte tuurder hoor:)

12. Nog anoniem

View attachment 516551
    Ff snel met streepjes kom later uitgebreider terug op de foto zie ik ze ook bijna niet hoor

13. Elise1992

Elise1992 Lid

Aug 14, 2016
    66
    0
    6
    NULL
    NULL
    Bij de bovenste lijk ik wel iets vaags te zien! Maar de kwaliteit hier is zo bagger he😑

14. Mixed

Mixed Niet meer actief

Ik voel vanalles in mn baarmoeder, steekjes in de lies ook. Het geeft me het gevoel dat ik heel voorzichtig moet doen. Pff vind het echt spannend.

15. Mixed

Mixed Niet meer actief

Noganoniem; ik zie helaas ook niet echt wat. Hopen dat ze snel oplopen!

16. Nog anoniem

View attachment 516555
    OK laatste foto vandaag en dan stop ik met spammen hoop echt dat het lijntje morgen duidelijker zichtbaar is maar heb dezelfde testen niet meer. Heb nog test van etos liggen hoop dat daar morgen een streepje op te zien is.

17. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

Aug 17, 2015
    4,155
    1,493
    113
    Ik zie ze wel hoor 😊

18. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

May 1, 2015
    1,727
    690
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Nog anoniem; ergens vaag in de verte lijk ik iets te zien!

19. Septembermom

Septembermom Bekend lid

Sep 20, 2016
    796
    3
    18
    NULL
    NULL
    Snap het ook niet 19 oktober positieve ovulatietest dus denk nu 10 dPo ofzo..:( vloei heel lichtjes maar nog steeds wel wat:(

Noganoniem zie ook heel licht iets!!! Spannendddd

Share This Page