Yes eindelijk zien jullie het ook. Ik hoop echt dat de test op gaat lopen. Hcg verdubbelt elke 2 dagen dus morgen zou het streepje duidelijker moeten zijn. Als ik op de test morgenochtend ook een streepje zie ga ik nieuwe inslaan. Omdat deze van vandaag ook zo vaag is is bij mij de twijfel toegeslagen terwijl ik er gisteren zo'n goed gevoel over had Elizabeth echt super dat je nu bevestigd hebt gekregen echt zwanger te zijn!!! Ben zo blij voor je Pff weet niet eens meer wie allemaal getest hebben maar heb goeie positieve voorbij zien komen gefeliciteerd meiden!!! En de vage testjes hoop ik dat ze allemaal gaan oplopen. Duimen draaien hard hier. Hopelijk wordt het een mooi roze lijstje
Paar van ons zitten toch echt nig in spanning. Ik heb ju weer flink last van mijn borsten. In mijn bm voel ik zi af en toe ook nog steekjes, maar niet echt de kramp als voorheen. Toch nog hoop dat mijn testen me vanochtend voor de gek hebben gehouden
Jaa echt in spanning zeg dit is helemaa niks zo😔 zit hele tijd te kijken of het al rood wordt dat nog niet maar wel echt rose.. Pffff staat er op m'n verjaardag zwanger op CB en dan nu dit kan helemaal niet meer van m'n verjaardag genieten..
Het is bij mij ook wel echt rose.. Echt een paar dagen ja?? Elk half uur verlies ik wel een paar druppeltjes
Nou meiden ik verwacht eigenlijk dat mijn menstruatie gaat doorbreken! Ik ga nu weer bruin vloeien! Mijn hoop is nu vervlogen maar ik ga door naar de volgende ronde! Sta er positief in! Vriendlief en ik waren goed bezig deze cyclus tot hij ziek werd na mijn positieve ovulatie test! Ik heb die dag nog 2x geklust maar daarna niet meer! Volgende ronde ga ik t echt maar om de dag doen!😊 Ik blijf wel nog mee kletsen hoor!💋
Aaaah wat stomm( hoop dat het toch niet doorbreekt maar anders veel succes in volgende ronde!💋
Balen Elise! En Septembermom, wat vervelend dat je zo heen en weer wordt geslingerd tussen blijheid en angst dat het mis is. En dan nog wel op je verjaardag. Digitale knuffel voor jou!
Hai meiden, Wat is er veel geschreven!!!!! kan t bijna niet bijhouden, haha.. Wat n prachtige testjes zie ik voorbij komen! Heerlijk! Hier "iets nieuws" .. ik heb nu al echt 6 dagen lang bruinverlies maar dit Lijkt nu zelfs minder te worden.. ook paar keer wat helderder rood tussendoor... maar t zet maar niet echt door... ik zit mezelf al sinds donderdag echt in de weg... 👿 👿👿👿
Ik ben sinds gisteren ook echt zo moe! Doe normaal nooit 'middagslaapjes' maar gisteren en vandaag toch echt even gedaan haha. Gelukkig rustig weekje aankomende week. Naast alle testdruk jullie n leuk weekend gehad ?
Jaa lekker rustig weekend gehad Morgen 4 dagen voor nod dacht ik ga testen maar ik wacht nog even heb ook geen testjes in huis Wie weet houd ik t vol tot mijn nod. Zondag word onze dochter 4 jaar,zou toch super zijn als ik dan positief test haha
Ooh wat raar Ster2016! Dat is dus geen menstruatie te noemen maar wat is het dan wel.. Dan liever duidelijkheid of niet! Succes met jezelf En septembermom sterkte! Hoop voor je dat het niks negatiefs betekent maar dat lijkt me wel slopend ja..😩
Wat je nu doet is een stukje zelfbescherming, snap ik goed hoor! Maar geen bloed... Is moed. Maar je kent je eigen lichaam het best. Ik hoop dat je het mis hebt!!
Dankjewel leii! Jaa is echt slopend😩 net van de stress maar weer getest en streepje lijkt wel donkerder te worden zal zo een foto uploaden maar de bloeding lijkt steeds meer rose te worden