Hee dames. Wat een hoop berichten!! Heb niet alles kunnen kezen, maar balen voor diegene die (nog steeds) bloedverlies hebben! Hopelijk is het snel over en komt er alsnog een zwangerschap. Ik heb nog steeds ontzettend last van mijn borsten en tepels doen echt pijn!! Zelfs een bh aan doen voelt vervelend,, het voelt echt alsof je hard in je borsten hebt geknepen zeg maar, echt een spierpijn achtig gevoel. Hopelijk is dit voor mij een teken maar we zullen het zien.
Natuurlijk mag je verdrietig zijn en flink balen. Het is zo'n oneerlijke wedstrijd vind ik. De één doet al jaren goed hun best en het wil maar niet lukken en een ander is in no time. Los van dat het iedereen is gegund, kan ik me goed voorstellen dat er veel meiden denken 'wanneer ben ik nou eens aan de beurt voor een positieve test'. Voor de testers in spanning: succes!!! Voor de meiden die op rood staan: veel positieve energie voor de volgende ronde gewenst!
De testen van de action en de Kruidvat zijn niet hetzelfde. Kruidvat is van Wondfo en Etos is van testpoint. Miss hebben ze wel dezelfde gevoeligheid? Dat weet ik niet 😊 @lianne: je kan ze ook bij zwanger en kids kopen inline. Is goedkoper dan in de winkel. Heb je er volgens mij 6 voor 7,50 op verzendkosten. Wondfo dan he. 😊
Ik wil iedereen die het nu even moeilijk heeft een hele dikke knuffel geven.🌹❤️😘😘 Ik vind het zo rot en wou dat ik er iets aan kon doen.. 😘
Ik heb vanmorgen een CB digitaal gedaan. Dipte hem keurig in de urine, maar... helemaal niks (ook geen zandlopertje). Foutieve test dus, vind ik voor die prijs eigenlijk niet mogen. Gelukkig zaten er twee in het pakje en de andere test zei: zwanger 1-2 weken 😍 En nu hopen dat het niet weer mis gaat. Ik hoop dat ik me zelf een beetje kan behoeden voor 10.000 keer naar de toilet gaan om te kijken of er bloed te zien is. Ik heb deze ronde granaatappelsap gedronken vanaf de eisprong tot en met nu. Ben benieuwd of dat de innesteling ten goede komt. Hoe gaat het met de meiden met bruin/bloed verlies?
Hier net ook een testje gedaan! Zou nu 9 of 8 DPO gaan. Had alleen geen kv 2x5 in huis dus de zwanger en kids cassette, kruidvat early en action early gedaan. Heb ze alle drie even gesloopt om geen last te hebben van die weerspiegeling nu het licht nog slecht is. En ik lijk wat te zien heeel in de verte. Ben benieuwd of jullie het ook zien. Bovenste is action, dan z&k en dan de kruidvat early.
Op de action early lijk ik wat te zien.... Spannend! Kruidvat early kijk ik niet naar want die vertrouw ik echt voor geen meter. Spannend!!!
♡NOD-lijst 1 t/m 7 november 2016♡ 1. (9) Toto - 35 jaar - 3e kindje - ronde 4 na MA Ster2016 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 3 Reyna - 30 jaar - 1ste kindje - ronde 10 BJlover - 37 jaar - 3e kindje - ronde 5MMM[/B] 1ma en 1mk Happyjoy - 27 jaar - 1e kindje - 1e ronde na 2e * Chats - 33 jaar - 1ste kindje - ronde 27 Fleurr82 - 34 jaar - 2e kindje - ronde ? 2. (2) Elisabeth83 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 (sokken) Esmy - 30 jaar - 3e kindje - ronde 7 3. (4) Mixed -30 jaar - 2e kindje - ronde 10 Leii - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 Elise1992 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 2 LVtje - 32 jaar - 2e kindje - 1e IUIMMM Weetutniet 4. (9) Romymama 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 Miyou - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 Lach- 35 jaar - 2e kindje - ronde 1 Jodie1988 - 28 jaar - 1ste kindje - ronde 2 Septembermom - 23 jaar - 2e kindje - ronde 2 Blondina - 27 jaar - 1ste kindje - ronde 1 Nog anoniem - 38 jaar - 1ste kindje - ronde 13 Liannehuisken- 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 Wish88- 28 jaar- 2e kindje- ronde 8 5. (4) Littleindians - ? jaar - 3e kindje - ronde 2 KleinMeisje93 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 5 ButterflyPassion - 27 jaar - 1e kindje - ronde 4, maar al 1.5 jaar bezig MMM Poolvos - 28 jaar - 1ste kindje - ronde 11 6. (7) Lisa2 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 7 Jairy0811 - 26 jaar - 3e kindje - ronde 2 jd1987 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 Angelx93 - 22 jaar - 2e kindje - ronde 7 Mamavand - 21 jaar - 1e kindje - ronde 9 (miskraam ronde 8) Barbsan - 20 jaar - 2e kindje - ronde 2 7. (1) Marisss - 36 jaar - 1e kindje - ronde 8 [/COLOR] Buiten de lijst. (0) Totaal: 36 Wachtbankje (29), Zwanger (1), Ongesteld (2), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (6) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Gefeliciteerd Lola. Hier vanmorgen getest met action, maar zie weer een heeeeeel vaag streepje. Of ik zie nu strepen die er niet zijn. Ben nu 11dpo. Temperatuur blijft wel nog mooi hoog. Dus maar even afwachten allemaal
Aahh Lola van harte gefeliciteerd!!!! Oeh romymama ik lijk ook echt wat te zien vooral op die linker!! Super spannend zeg! Spannend bjloverrr foto ??
Wat is er veel geschreven! Ik heb weinig tijd om te reageren, maar lees en vooral LEEF met jullie mee! Ik hoop voor de dames met rozeverlies dat het niet doorzet, en blijft plakken. De dames op "zwanger", van harte gefeliciteerd! Romymama, ik denk bij de eerste test een vaag streepje te zien. Spannend! Ik zit zelf op 9dpo vandaag en durf niet te testen. Van alle maanden heb ik nu de minste symptomen. Voorheen heb ik iedere maand minimaal een week voor nod al redelijk wat bruinverlies en bloedverlies. Dan weet ik wel dat het einde verhaal is voor die maand. Zelfs al bij de gyn hiervoor geweest. En nu NIKS! Ik weet niet wat ik moet denken en voelen, en ben bang dat ik mezelf wat wijs zit maken.. Wat vinden jullie? Ik wil morgen (10 dpo) toch proberen een testje wagen..
Jaaaa super spannend! Ik ga zo als het helemaal licht is nog even een nieuwe foto maken. Dan zijn ze ook opgedroogd. Die KV is inmiddels heel duidelijk maar die vertrouw ik ook niet door alle verhalen. Straks even naar 't kruidvat voor een lading 2v5 testjes.