Aaaah jeetje echt klote!😢 Pfff weet even niet wat ik zeggen moet!😞 Sterkte❤️
Aah nee Wat super naar dit.. had zn goede hoop Dikke knuffel voor jou ❤️❤️
Aaaah nee toch toto!! Wat vreselijk zeg!! Echt heel naar! Blosje ook heel erg balen! Reyna ik duim heel hard met je mee!! Morgen ga je testen toch ? Noganoniem je houdt het wel spannend hoor geen foto van je test van vanmorgen ?
Bekijk bijlage 516600 Bekijk bijlage 516601 Hier een foto en in negatief. Zien jullie hem ook? Wel ff in je achterhoofd houden die andere testen van mij waren Early testen en dit zijn gewone testen
Ik heb denk ik voor het eerst in mijn leven een vals positieve test. Echt werkelijk nog nooit gehad en aangezien ik altijd test met testen van ebay (100 stuks voor 5 tot 10 euro) test ik wat af omdat het toch "niks" kost. Ik heb er nog maar 5 over, dus dat zegt wel over de hoeveelheid testjes die ik gedaan hebt. Vanmorgen zag ik zomaar een streep. Ja echt een streep! Je hoeft niet te turen en hij is roze. (Zie foto) Nog nooit zo'n streep gehad behalve toen ik zwanger was van mijn zoon en bij de miskraam. Daarna echt gelijk nog een testje gedaan met nieuwe urine maar zonder iets gedronken te hebben en helaas nu 2 omo witte testen. (zie foto voor 1 witte test) Bij mijn zoon en miskraam teste ik ook nu ongeveer positief met deze testen. Ze zijn erg gevoelig. Althans ik kon er altijd vroeg positief mee testen.
Jaaaaa ik zie hem!!! We heel licht maar zie hem wel! Wauwww noganoniem zou het dan nu eindelijk voor jou?! Hoeveel dpo ben je? Edit: ik zie nu aan je banner dat je NOD over 4 dagen is, dus je test ook nog echt vroeg! @lach; woww wat ontzettend raar! Allebei de testen waren daarna echt negatief ?
@Septembermom Ja ze zijn echt wel negatief. Ik kan misschien als ik goed me best doe er wel wat in zien maar dat kan ik altijd wel, Haha. Maar die 1e van vandaag was binnen de 5 minuten en ook niet om te turen. Maar zelfs na tijd (paar uur of dagen) heb ik nog nooit zo'n steepje gezien op deze testen toen ik niet zwanger was. Maarja ik denk echt dat ik nu van de negatieve testen uit moet gaan. Als ik morgen toch weer zo'n steepje krijg doe ik met dezelfde urine een digitale test. Heb er daar eentje van in huis. Vorige keer testte ik ook met digitale test positief bij zo'n vaag streepje. Nu durf ik dat nog niet. Toch zonde van die test als het negatief word. Die zijn namelijk een stuk duurder
Ik geloof 10 dpo. Vrijdag verwacht ik mijn ongesteldheid. Bij jou zie ik ook wel vaag iets. Spannend. Allebei over 4 dagen officieel pas testen
Gisteren getest, omowit natuurlijk .. Vandaag nog niet getest, temp staat gelijk aan afgelopen paar dagen vandaag barstende hoofdpijn.. geen kwalen niks Ah Toto! wat jammer! sterkte meis
Ooh Toto jeetje wat heftig! Echt klote en als het dan toch niet zo mag zijn, laat het dan maar gauw komen.. Bah ik wens je veel sterkte!! Septembermom jouw testjes lopen mooi op en als het roze weg blijft word je vast wat zekerder Ik ben vandaag 14dpo en verwacht vandaag of morgen ongesteld te worden we zien het wel
Als vandaag niet ong word dan morgen testen. Maar zou vanavond okk nog kunnen? Hoe werkt hoe lang mag je niet drinken en dan testen of beter dan morgen vroeg doen
Lach; jaa nou op de negatieve lijk ik heeeel vaag ook iets te zien namelijk maarja natuurlijk heel gek dat de eerste zo duidelijk is en de testen erna niet meer.. Ben heel benieuwd na je testen morgen! Ja ik vind de CB ook duur al gaf hij mij toch bij een heel licht streepje van kV2voor5 al wel zwanger aan.. Ah wish wat balen zeg! Hoeveel dpo ben je? Reyna spannend! Jij zit al op je NOD dus denk vanavond ook wel hoor! Als ik kijk naar mijn test van gisterochtend en gisteravond is die ook al donkerder.. Zou dan wel 2/2,5 uur niet drinken. Ben benieuwd wat je doet! Leii jaa ze lopen inderdaad wel mooi op he.. Maar toch wel weer wat rose bloedverlies net dan blijft het wel erg onzeker inderdaad Oh spannend zeg als ik me goed kon herinneren had jij al eerder getest, maar negatief? Of? Edit: onee lees ff terug en jij was een van de knappe dames die menstruatie afwacht.. WoW! Nou ik duimm dat die gewoon wegblijft! Zelf geen voorgevoel ofzo?
Wacht toch tot morgen als ong weg blijf Heb nu wel zo iets dat om de 2 tel naar de wc wil ok t kijken of dan ong ben🙈