Maar op 9 dpo zag ik al een ministreepje. Dus die innesteling moet eerder geweest zijn dan lijkt mij.. ik vind ze helemaal niet oplopen eigenlijk. sorry ben een beetje negatief; maar ik zie het al gebeuren wat hiervoor ook 3x is gebeurd.
Ah wat stom! Ik zou morgen gewoon weer testen. Wat Elisabeth zegt, dag tussen laten maar dat kan ik zelf ook niet..
Ik snap je wel hoor. Heb dit zelf ook gehad en mocht dat nu weer het geval zijn zou ik ook zo denken. Je kan niks meer doen dan keihard duimen! Dat doe ik ook voor je!!!
Mixed ik vind ze ook echt oplopen! Ik weer niet hoe snel ze op zouden moeten lopen ik zit daar zelf ook mee maar dit zier er toch wel goed uit? Al zal jij het over je zelf het beste weten.. Ppf succes meid! Hier ook negatieff gevoel.. Gisteren was het bloeden al veel minder dan zondag paar druppels om de paar uur en Savonds zelfs niets meer! Sta ik vanmorgen op jaa hoor! Weeer rose ook getest ( nee Lola dat kan ik nog echt niet loslaten !!) nou wel een duidelijke streep ma als ik kijk hoe ze bij Elisabeth en Lola oplopen, dat is bij mij echt niet zo?? Ben echt bang en onzeker
Mixed..... ik zie ze ook oplopen... miss eens proberen van Elisabeth en mij om met de tweede urine te testen... maar ik zie ze wel oplopen bij jou.... De een maakt ook sneller hcg aan dan de ander... en zolang ze positief zijn zou ik er volop van genieten
Ja ik zie nu hier ook wel dat die van vandaag wat donkerder is. En mss is mn eisprong wel een dag later geweest en heb ik eens een lf van 14 dagen ipv 15. Dat wisselt nogal wel eens. Ik had op dinsdagavond een pos ovulatie test. Dus ik ga er dan vanuit datie woensdag springt. Maar het had ook goed de donderdag geweest kunnen zijn. Mja septembermom; ik snap je, als ik al die mooie oplopende testen zie dan begin ik onzeker te worden! En voor de oplopende testen; lekker blijven showen hoor!! Het is gewoon afwachten. Jammer dat we niet even in onze baarmoeder kunnen kijken en vragen of het goed gaat. Haha
Hier wakker geworden met steekjes in m'n liezen en zeurderig gevoel in m'n onderbuik.. 6/7 dpo. Hoop zo dat het raak is deze maand. Een jullie hebben allemaal al van die mooie testjes! Ik kan niet wachten tot t zo ver is 😍
En die van 12 dpo was van gistermiddag. 13 dpo van vanochtend. Haha hoe bedoel je overal een verklaring voor zoeken
@ septembermom: jou testen lopen heel mooi en goed op. Je kan niet vergelijken meis. Als je bij jezelf om de dag ziet, dan zijn ze super mooi en heel duidelijk. @mixed: ik begrijp echt hoe je je voelt. Vorige ronde ook hetzelfde gehad. Dat de testen heel langzaam opliepen. Bij mij ging dit uiteindelijk bij 5 weken fout. Hoop echt dat het bij jou nu anders is en niet dat je dit voor de 3e keer meemaakt.
Hij loopt wel op! Je had ook een topic geopend met testen op 12 dpo toch? Daar zag ik vele met hetzelfde streepje als jij toch? Het blijft helaas ook kwestie van afwachten. Zooooo frustrerend....😘😘
@mixed probeer moed te houden! Een streep is een streep @reyna temperatuur jij ook? Evt kun je daar nog iets aan hebben. Ik temp nml de laatste dagen van mijn cyclus en zodra deze zakt weet ik dat ik ongesteld ga worden Spannend voor je! Ik lees komende dagen nog even mee hoor haha @nog anoniem Duim duim duim..... @elise balen maar wel fijn dat je duidelijkheid hebt!! Idd volgende ronde is voor ons! @bjlover balen is dat bah.... wie weet is je cyclus later???? @lvtje neee!!! Dat is mega balen. Hoe ben je er zelf onder? @elisabeth dat zijn mooie testen! Grappig dat je idd duidelijker strepen hebt bij 2de urine --- goeie tip!!! @wish @bjlover hier hetzelfde.... verwacht ook vandaag of morgen ongesteld te worden..... temp is gedaald :x:x @lola en Romy mama !!!! Das duidelijk een streep! gefeliciteerd @ Monet al nieuws? Wat is normaal je cyclus? En Leii hoe gaat het daar? @septembermom tja nog steeds hoop dat het een x lukt maar moet nu wel na gaan denken over de volgende stap. We mogen zelf kiezen of we iui willen of voor ivf gaan. Iemand ervaring/ tips???
♡NOD-lijst 1 t/m 7 november 2016♡ 1. (9) Toto - 35 jaar - 3e kindje - ronde 4 na MA Ster2016 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 3 Reyna - 30 jaar - 1ste kindje - ronde 10 BJlover - 37 jaar - 3e kindje - ronde 5 Krullenboll - 24 jaar - 2e kindje - ronde 1 Blosje89 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 5 MMM 1ma en 1mk Happyjoy - 27 jaar - 1e kindje - 1e ronde na 2e * Chats - 33 jaar - 1ste kindje - ronde 27 Fleurr82 - 34 jaar - 2e kindje - ronde ? 2. (2) Elisabeth83 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 (sokken) Esmy - 30 jaar - 3e kindje - ronde 7 3. (4) Mixed -30 jaar - 2e kindje - ronde 10 Leii - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 Elise1992 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 2 LVtje - 32 jaar - 2e kindje - 1e IUIMMM Weetutniet - 36 jaar - 3e kindje - 4e ronde (geen sokken) lola - 30 jaar - 2e kindje - 3e ronde 4. (9) Romymama 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 Miyou - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 Lach- 35 jaar - 2e kindje - ronde 1 Jodie1988 - 28 jaar - 1ste kindje - ronde 2 Septembermom - 23 jaar - 2e kindje - ronde 2 Blondina - 27 jaar - 1ste kindje - ronde 1 Nog anoniem - 38 jaar - 1ste kindje - ronde 13 Liannehuisken- 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 Wish88- 28 jaar- 2e kindje- ronde 8 5. (4) Littleindians - ? jaar - 3e kindje - ronde 2 KleinMeisje93 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 5 ButterflyPassion - 27 jaar - 1e kindje - ronde 4, maar al 1.5 jaar bezig MMM Poolvos - 28 jaar - 1ste kindje - ronde 11 6. (7) Lisa2 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 7 Jairy0811 - 26 jaar - 3e kindje - ronde 2 jd1987 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 Angelx93 - 22 jaar - 2e kindje - ronde 7 Mamavand - 21 jaar - 1e kindje - ronde 9 (miskraam ronde 8) Barbsan - 20 jaar - 2e kindje - ronde 2 7. (1) Marisss - 36 jaar - 1e kindje - ronde 8 Buiten de lijst. (0) Totaal: 36 Wachtbankje (21), Zwanger (6), Ongesteld (6), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (4) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Aantallen moet ik straks nog effe goed zetten. 😛 Monet wanneer is jou nod en verdere info voor de lijst 😊
wow wat een hoop mooie testen! Gefeliciteerd!!! Hopen dat het bij jullie gaat oplopen degenen die nog een witte test hebben, hopelijk gauw twee streepjes!