Jaa vind t wel balen! Had er wel een goed gevoel over eigenlijk haha Maarja volgende maand weer proberen
3 dagen voor nod kan nog hoor! @lach: balen man. Vals positief is echt vervelend zeker als je nooit dat hebt. Dan slaat je hart over en is het ineens weer voorbij.... 😖😖
Ah okee maar jou testen lopen in ieder geval heel goed op! Tjaa hoeveel dpo; ik had 19 oktober onverwachts posi ovulatietest (testte om de dag dus misschien al eerder positief geweest als ik getest had). Ben uitgegaan van de laatst mogelijke dag van ovulatie (48u na posi ovulatietest), dus vrijdag 21 oktober dan zou ik nou 11DPO zijn. Maar voelde die woensdag 19 oktober van alles dus heb zelf het idee dat ik die woensdagavond m'n ei heb gehad, vooral omdat ik afgelopen zaterdag 29 oktober al heeel licht positief heb getest en dan zou ik nu 13 DPO zijn.. Weet niet zo goed waar ik vanuit moet gaan
Jaaa aah maar misschien late innesteling gehad en kan het nog?!! Als je zegt dat je er een goed gevoel bij had bedoel je dan kwaaltjes of?
Ik dacht wel iets te zien maar met 11/12dpo zou je t toch wel goed moeten kunnen zien? Ik haal me vast dingen in mn hoofd maar wilde toch de fotos ff delen
Septembermom, toch vind ik je streepje wel duidelijk, hopelijk heb je snel een knaller! BJlover, balen meid, inderdaad even afwachten. Zolang je temp nog mooi hoog blijft en er geen menstruatie is is er altijd hoop! Leii, wauw, mooie test! En natuurlijk gefeliciteerd!! Littleindians, ohw dat is balen, maar 3 dagen voor NOD kan goed nog te vroeg zijn hoor. Ik duim je voor je! Lach, wat ontzettend jammer dat de test vals was, lijkt me zo'n domper als je de ene dag denkt dat het raak is en daarna blijkt dat de test niet goed was. Vandaag is hier mijn temp weer ietsje omhoog gekropen, maar na die flinke dip geloof ik er niet hard meer in. Iemand van de tempers die het herkend? Ik blijf wel last houden van het kramperige gevoel, en sinds gisteren af en toe lage steken in mijn onderrug.
Leii, gefeliciteerd, geniet van dit gevoel meid! Septembermom en Mixed... ai wat spannend blijft het voor jullie. Ik herken de lichte streepjes bij mij van vorige maand. Bij mij is het toen niet goed gegaan. Maar wat ik wel een fijn gevoel was is dat je lijf wel bezig is met HCG en bevruchting/innesteling. En dat gaf me wel vertrouwen. LVtje en BJlover, wat jammer zeg... heel veel succes voor de komende maand. Er wordt tussen alle zwangere meiden juist ook heel veel aan jullie gedacht! Elisabeth, fijn dat jouw streepje ook donkerder is!!
Gefeliciteerd aan alle posi testers! Voor diegenen waarbij het streepje nog niet zo hard oploopt, maak je nog geen zorgen. Er zijn zoveel oorzaken die het heel logisch kunnen verklaren. Pas bij echt aflopen zijn zorgen op zijn plaats. Hier beginnen de krampen en de rugpijn en het eerste bruin is ook gespot. Ik mag dus helaas nu echt van roze naar toch rood
@ septembermom: kijk eens naar topic van mixed. Hier zie je van heel veel verschillende mensen foto 12 dpo: http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/638216-jullie-kruidvat-testen-op-12-dpo-2.html
Ah nee.... 😔😔😔 ik vind het echt verschrikkelijk voor je meis. Xxxx Hele dikke knuffel en leef met je mee
Wat is er weer ontzettend veel geschreven deze ochtend! Leii, van harte gefeliciteerd!! Ook de dames met een 2e streepje, ontzettend spannend!! Geen verstand van hoe ze op horen te lopen, maar duim echt dat jullie allemaal snel een duidelijke 2e dikke roze lijn hebben!! 😊 Balen voor de meiden op rood 🙁 hoop echt dat de volgende ronde raak is! Zo gegund voor iedereen! Zelf had ik gisteren middag een licht tuurstreepje, maar vanmorgen zag ik niets, ook niet met turen 😣 Zit nu zo ontzettend te twijfelen om door te gaan met testen (misschien vanmiddag of morgen ochtend) of gewoon te wachten tot nod vrijdag.. 😐
Aah ja dat kan! Ik zie helaas niks op je testjes (heel soms twijfel ik iets), maar hoop echt dat je voogevoel het goed heeft en dat je over paar dagen een mooie test hebt !
Wauw dames wat hebben jullie weer veel geschreven! Ik weet dat ik beloofd had actief te blijven tot 't eind maar heb 't weekend even tijd voor mezelf genomen om de teleurstelling te verwerken. Voor alle positieve testers gefeliciteerd! Ik ben heel benieuwd hoe het lijstje gaat eindigen.
Jairy hij is ook wel duidelijk, maar ben bang dat die niet goed opgelopen is. Mijn eerste zwangerschap had ik gelijk een knaller dus weet ook nie goed hoe ze op moeten lopen.. Aii Lola dat is niet zo goede ervaring dus hoe liepen de testen bij jou op? Ah Blondina leek gisteren ook iets te zien, jammer dat nu niks te zien was hopelijk met een paar dagen wel!!
Ah ja logisch! Moet je ook even de tijd voor nemen!! Ik hoop echt heeel snel een positieve test voor jou!! Elisabeth dankjewel zijn inderdaad wel veel verschillen van testen op 12 DPO.. Ik ga eens kijken of ik ene topic kan openen voor voorbeelden van oplopende testjes ben ik wel benieuwd naar☺️
Op de valreep wil ik ook nog meekletsen Ik zat eigenlijk in het NOD groepje tm 31 oktober omdat ik bij een cyclus van 28 dagen mijn nod de 30e zou hebben gehad. Ik weet dat ik een late eisprong had en kwam mijn Nod dus te vallen tussen 31 oktober en 2 november (door schommelingen in tempr. weet ik niet zeker) Voor nu nog geen bloed, en nog een hoge temperatuur (die altijd zakt een dag voor mijn menstruatie doorbreekt) zondag getest die was negatief, maar nu nog niet het idee dat ik binnenkort ongesteld ga worden. Wel heb ik enorm last van mijn onderrug, zodanig dat ik niet weet hoe ik moet zitten Ik heb al een prachtige dochter van aug. 2013 en sinds december 2015 aan het klussen voor een brusje in september een mk gehad met 5 weken.. Nu dus rond NOD van ronde 2 na de mk