Mommysince13.... welkom hopelijk snel een positieve test Monet.... verandering in je slijm KAN een teken van zwangerschap zijn... alleen dit is bij iedereen weer verschillend.... Chats.... balen dat je op rood moet... hopelijk volgende ronde meer succes Mixed..... ik had nu op 10 dpo een positieve test.. maar bij mijn oudste zoon testte ik pas tussen de 7 en 10 dagen NA nod positief... heel raar met dat hcg Septembermom.....morgen doe ik de laatste test die ik in huis heb en zal dan het rijtje (rijtjes) posten maar jou testen lopen echtwel op hoor... van mij gaat ook langzaam maar het loopt wel op...
Het kan een innestelingsdip zijn..... maar soms moet je lichaam ook nog even wennen na stoppen met anticonceptie --- aan dit antwoord heb je ook niets...bedenk ik me nu.. het blijft gewoon afwachten!!! Bah die onzekerheid maakt je soms helemaal gek. Succes!!! Duim voor je.
Ik hoop voor je dat dit nog steeds bij innesteling hoort heb je al wel weer getest of niet meer? En anders hoop ik dat je de volgende rondje wel een plakker mag hebben
Oww heb over de helft heengelezen....dames op rood... hopelijk jullie ook snel zwanger... Roze.... gefeliciteerd Oranje.... nog even geduld denk ik.. al zie ik op de meesten wel een streepje staat...laatste met ook foto in negatief... ik.zie wel een lichte streep op de negatoef maar op het orgineel niet
♡NOD-lijst 1 t/m 7 november 2016♡ 1. (9) Toto - 35 jaar - 3e kindje - ronde 4 na MA Ster2016 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 3 Reyna - 30 jaar - 1ste kindje - ronde 10 BJlover - 37 jaar - 3e kindje - ronde 5 Krullenboll - 24 jaar - 2e kindje - ronde 1 Blosje89 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 5 MMM 1ma en 1mk Happyjoy - 27 jaar - 1e kindje - 1e ronde na 2e * Chats - 33 jaar - 1ste kindje - ronde 27 Fleurr82 - 34 jaar - 2e kindje - ronde ? 2. (3) Elisabeth83 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 (sokken) Esmy - 30 jaar - 3e kindje - ronde 7 Mommysince13 - 24 jaar - 2e kindje - ronde 11 (2e ronde na mk) 3. (4) Mixed -30 jaar - 2e kindje - ronde 10 Leii - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 Elise1992 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 2 LVtje - 32 jaar - 2e kindje - 1e IUIMMM Weetutniet - 36 jaar - 3e kindje - 4e ronde (geen sokken) lola - 30 jaar - 2e kindje - 3e ronde 4. (9) Romymama 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 Miyou - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 Lach- 35 jaar - 2e kindje - ronde 1 Jodie1988 - 28 jaar - 1ste kindje - ronde 2 Septembermom - 23 jaar - 2e kindje - ronde 2 Blondina - 27 jaar - 1ste kindje - ronde 1 Nog anoniem - 38 jaar - 1ste kindje - ronde 13 Liannehuisken- 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 Wish88- 28 jaar- 2e kindje- ronde 8 5. (4) Littleindians - ? jaar - 3e kindje - ronde 2 KleinMeisje93 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 5 ButterflyPassion - 27 jaar - 1e kindje - ronde 4, maar al 1.5 jaar bezig MMM Poolvos - 28 jaar - 1ste kindje - ronde 11 6. (7) Lisa2 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 7 Jairy0811 - 26 jaar - 3e kindje - ronde 2 jd1987 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 Angelx93 - 22 jaar - 2e kindje - ronde 7 Mamavand - 21 jaar - 1e kindje - ronde 9 (miskraam ronde 8) Barbsan - 20 jaar - 2e kindje - ronde 2 7. (1) Marisss - 36 jaar - 1e kindje - ronde 8 Buiten de lijst. (0) Totaal: 37 Wachtbankje (22), Zwanger (7), Ongesteld (6), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (4) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!) mezelf er bij gezet
Oke 7 en 10 dagen na nod positief. Dan duim nog even door Dus alles is nog mogelijk kwa hcg 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Jeetje wat een onzekerheden met de testen..... Het lijkt me een ontzettende teleurstelling als je eerst een streep hebt en dan ineens wordt hij lichter of je begint bloedverlies te krijgen Daaaaag roze wolk en dan kun je dan jezelf weer bij elkaar rapen om door te gaan......... veel sterkte dames in deze situatie!!! Gelukkig hebben we hier ook leuk nieuws: gefeliciteerd Leii!!! Das super duidelijk haha Ik duim nog voor meer roze, het lijstje kan nog veel mooier!!! Thx dames, volgende maand nieuwe kansen!!! Ik ben iig blij met een beetje regelmaat in mijn cyclus en ga maar weer ff lekker op de bank liggen--- onder het motto ik ben zielig lekker chocolade eten en een boekje lezen
Toto wat verdrietig! Kramp, met bloedverlies en teruglopende test is geen goed teken... Ik herken t van mijn tweede miskraam... Sterkte 😘
♡[/B]NOD-lijst 1 t/m 7 november 2016♡ 1. (9) Toto - 35 jaar - 3e kindje - ronde 4 na MA Ster2016 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 3 Reyna - 30 jaar - 1ste kindje - ronde 10 BJlover - 37 jaar - 3e kindje - ronde 5 Krullenboll - 24 jaar - 2e kindje - ronde 1 Blosje89 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 5 MMM 1ma en 1mk Happyjoy - 27 jaar - 1e kindje - 1e ronde na 2e * Chats - 33 jaar - 1ste kindje - ronde 27 Fleurr82 - 34 jaar - 2e kindje - ronde ? 2. (3) Elisabeth83 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 (sokken) Esmy - 30 jaar - 3e kindje - ronde 7 Mommysince13 - 24 jaar - 2e kindje - ronde 11 (2e ronde na mk) 3. (6) Mixed -30 jaar - 2e kindje - ronde 10 Leii - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 Elise1992 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 2 LVtje - 32 jaar - 2e kindje - 1e IUIMMM Weetutniet - 36 jaar - 3e kindje - 4e ronde (geen sokken) lola - 30 jaar - 2e kindje - 3e ronde 4. (9) Romymama 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 Miyou - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 Lach- 35 jaar - 2e kindje - ronde 1 Jodie1988 - 28 jaar - 1ste kindje - ronde 2 Septembermom - 23 jaar - 2e kindje - ronde 2 Blondina - 27 jaar - 1ste kindje - ronde 1 Nog anoniem - 38 jaar - 1ste kindje - ronde 13 Liannehuisken- 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 Wish88- 28 jaar- 2e kindje- ronde 8 5. (4) Littleindians - ? jaar - 3e kindje - ronde 2 KleinMeisje93 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 5 ButterflyPassion - 27 jaar - 1e kindje - ronde 4, maar al 1.5 jaar bezig MMM Poolvos - 28 jaar - 1ste kindje - ronde 11 6. (7) Lisa2 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 7 Jairy0811 - 26 jaar - 3e kindje - ronde 2 jd1987 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 Angelx93 - 22 jaar - 2e kindje - ronde 7 Mamavand - 21 jaar - 1e kindje - ronde 9 (miskraam ronde 8) Barbsan - 20 jaar - 2e kindje - ronde 2 7. (1) Marisss - 36 jaar - 1e kindje - ronde 8 Buiten de lijst. (0) Totaal: 39 Wachtbankje (15), Zwanger (6), Ongesteld (9), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (3) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!) mommysince welkom!!! Lijst is weer bijgewerkt !!! (hopelijk niemand vergeten of anders laat maar horen)
Mommysince welkom! Hopelijk ook snel een mooie test voor jou! Aaaah chats! Nee toch!! Wat erg zeg maar dan lees ik je later bericht en dan ben je toch nog zo positief wat ontzettend veel respect heb ik voor jou al het roze is jou gegund! Ah Blosje toch niet ontzettend balen hopelijk rose voor jou in de volgende ronde! Toto jeetje! Wat ontzettend naar inderdaad zie je de daar een eerste lichte test, die vervolgens nog oploopt ook ben je hartstikke blij en dan paar dagen later enorme teleurstelling echt naar sterkte en veel succes in de volgende ronde
Pff wat duren die wachtweken toch lang!!! heb me voorgenomen deze ronde echt pas op nod te testen, als het dan nog nodig is....