Ik lees zo nog even verder terug maar wilde mijn vroege zwangerschapstest nog even met jullie delen.... vanaf 7dpo ligt ze steeds bij mij en normaal nooit of alleen wanneer ik naar eten ruik. Dus ze is gepromoveerd tot zwangerschapstest
Haha grappig.. ik heb hier ook zo'n poezenbeest die sinds een week alleen maar achter me aan loopt, elke kans die hij krijgt ligt hij op schoot als ik van het weekend positief test dan heb ik ook een wandelende zwangerschapstest
Dikke digitale knuff toto.... echt balen zo..... Ja maf he met die stomme katten hihihi (mn astma vind t niet zo leuk maar ik geniet er wel van)
nu ook hoor zit ik op de bank met mijn laptop, komt hij naast me liggen en heel demonstratief zijn voorpoten op mn arm haha Nu tijdverdrijf vinden om te tijd sneller te doen omgaan
Ik heb net toch maar even een test gekocht bij het kruidvat. Ga nu even de komende uren niks drinken en dan vanavond testen. Geen idee door de miskraam wanneer ik mijn menstruatie kan verwachten. Maar als ik uitga van mijn gemiddelde cyclus van voor de miskraam zou ik vandaag moeten menstrueren.. Dus vind het wel spannend
Vandaag 13 dpo en dat is gelijk mijn nod... Gisteren al krampjes, vandaag enorme temp daling (zelfde temp als voor m'n ei)... En het testje van vandaag is minder dan gisteren... Dus het echte rood zal snel volgen...
Gatver Toto wat vind ik dit erg voor je! Heel veel sterkte! Kan me niet voorstellen.. Van euforisch naar beneden het vriespunt.. Bah! Dikke knuffel uit deze uithoek
Toto & No anoniem, een hele dikke knuffel voor jullie! Chats, toch bedankt voor je antwoord, ik wacht het maar geduldig af. Balen dat je op rood moet, dikke knuffel en hopelijk volgende ronde snel raak!
Wat gaat het ineens hard hier zeg! Mijn bruinverlies is gestopt (alweer) en temp vanochtend nog steeds hoog. Dus nog steeds in onzekerheid. Ik twijfel alleen, mocht het nou wel de ongi zijn geweest, moet ik nou afwachten op een nieuwe eisprong of gewoon eerst m'n nod afwachten of er nog een positieve test of echte ongi komt met t risico dat ik een nieuw ei mis..? Snappen jullie t nog?