Romymama wat ontzettend fijn die bevestiging! Hier net wakker geworden om wederom te moeten plassen, of m'n blaas is spelletjes aan t spelen. Of m'n lichaam met m'n hoofd haha. Nog 2 dagen wachten dan testen
Wat een mooie testjes dames!! Steeds meer roze yeey! @mommy hey bah wat vervelend! Je temp was nogwel zo mooi hoog! Hoe staat die vandaag? Misschien is het gewoon een lichte bloeding? Hier nog niks te melden... denk dat de ongi vandaag zal beginnen
Ik denk dat ik hier nu echt wel mag geloven dat het voor nu goed zit. En dat ik mijzelf echt zwanger mag voelen:
Noganoniem wat ontzettend spannend zeg! Romymama super mooii!! En mooie oploop ook!! Weetitniet zou je nog je rijtje kunnen posten?☺️ Wauw Elisabeth prachtige oploop zeg!! Nu lekker genieten! Mommysince balen
Elisabeth wauw! 2-3 alweer! Het is je gegund! Gefeliciteerd 🎉 lekker genieten nu! Romymama; jou testen lopen idd heel netjes op! Leii; gefeliciteerd met je mooie test! Ik had jou gisteren helemaal over het hoofd gezien. Idd zwanger hoor! Haha Septembermom; ahh ja ze blijven licht idd. Bij mij was dat niet een heel goed teken. Het hoeft niet gelijk een slecht teken te zijn maar ik begrijp je zorgen. Tis afwachten Noganoniem; pff ook spannend bij jou zeg! Hoop dat er nog een mooi streepje gaat komen. Ben benieuwd naar je test strax! Sorry; de rest ben ik al weer vergeten.. maar voor degene op rood; baahh balen! Niet leuk Hier ga ik zo weer een testje er tegen aan gooien. Ben best zenuwachtig. Ik hoop datie mooi is opgelopen. Ik laat het strax weten.
Kwam nog ff spieken voordat ik ga slapen Reyna nog steeds niet ongesteld?wanneer wil je weer gaan testen? Wow Elizabeth!!! Gefeliciteerd nu voor het echte Sorry kan niet alles meer terug lezen Ik duik mijn bedje in welterusten
Nee blijven licht ben zo verdrietig Hoop dat die bij jou mooi opgelopen is ben heel erg benieuwd! Heel veel succes 💋