Nou vind het er ook niet hoopvol uitzien. Ze lopen gewoon traag op. En dat is voor mij geen goed teken. Afwachten maar weer. Irritant dit zeg.
Ah had gehoopt op een duidijkere knaller! Maar vind ze bij jou echt wel donkerder worden hoor! Ben voor jou wel hoopvol!! Bij mij is er bijna helemaa geen verschil.. Wat ga jij doen? Gewoon morgen weer testen? Zie er zelf nu al tegen op maar het niet doen gaat me denk ik ook niet lukken
Ja ik heb even de foto veranderd. De onderste test is nu beter opgedroogd. Zie wel verschil maar minimaal! Ja test morgen gewoon nog eens. Morgen is mn nod. En plus ik zou het toch niet kunnen laten. Mss dat ik morgenmiddag dan test. Ik heb eigenlijk vaak in de middag veel duidelijker testen. Nja tis gewoon dat irritante afwachten.
Hier mag er nog een op roze... Heb tijdens het afvegen wat bloed en afscheiding gehad.. daarna niks meer, maar zo begint mijn ongesteldheid altijd helaas nieuwe ronde nieuwe kansen dan maar iedereen die 2 streepjes heeft van harte! aan de rest op naar de volgende ronde
Van harte gefeliciteerd alle positieve testers! Super leuk! Knuffel voor alle dames die ongie zijn geworden.
Ja zag het! Wou ook eigenlijk zeggen dat bij de eerste foto de onderste test leek alsof die nog even in moest drogen en dat heeft die nu gedaan echt wel een duidelijke oploop hoor mixed! Ja ook al in de middag duidelijkere testen? Hoe kan dat dan? Ik verwacht morgen een lichter streepje te zien bij mij 😞😢
Aah jakkes Test je nu elke dag? Laats zei iemand tegen me dat je écht verschil moet zien als je om de twee dagen test. Ik blijf gewoon nog door duimen voor je... ❤️
Krullenbol en Wish, balen meiden! Dikke knuffel en hopelijk volgende maand mooi roze voor jullie! Mixed, heb je elke dag getest? Want als ik de bovenste met de onderste test vergelijk vind ik wel degelijk dat ze mooi oplopen. Hoeveel DPO zit je nu? Septembermom, ik hoop ontzettend dat je test toch nog gaat oplopen en je een mooie knaller mag krijgen! Elisabeth, die zien er goed uit, mooie testen! En natuurlijk gefeliciteerd! Mijn temp schoot vanmorgen weer mooi omhoog, dus daarop kon ik het niet laten toch een testje te wagen. Hoewel er heel erg vaag een streepje leek te staan ben ik bang het eerder een voorgedrukt streepje is (big bazar test, iemand bekend mee?), dus zojuist een doosje k2v5 gehaald en dan morgen maar eens kijken.
Hai meiden, mag ik hier ook mee kletsen? Ik zit nu op 11DPO met duidelijke zwangerschaps klachten. Heb nog niet getest, zaterdag is mijn NOD en aangezien ik altijd al spot-on ongesteld ben, bijna op het uur af, wil ik zaterdag afwachten. Ik heb nog geen kindjes, het is de eerste voor ons beide. We zitten nu in de 5e ronde, in juni is mijn koperspiraal verwijderd. Ik vind het allemaal super spannend! En hoop hier wat steun te vinden
Ik ben vandaag 10 of 11 dpo. Geen ovu testen gedaan de maand. Maar wel getempt. Ik had een tweede stijging na een dip. Dus ik kon mezelf niet meer bedwingen haha. Tis echt een tuurstreepje.maar die heb ik de afgelopen 7 maanden niet gezien. Dus ik heb hoop.
Ja eerste test ja. Ik wad ook niet van plan om te testen. Maar omdat ik een tweede stijging in mijn templijst had kon ik het niet laten.
Weet ff niet neer wie erom.vroeg.... maar hier mijn testenlijstje de datumloze 2v5 heb ik net pas gedaan en die is nog nat... Wat mij opvalt is dat de laatste van de action donkerder is dan de 2 testen van vandaag Ik maak mij nog niet druk (ik lieg, ben megabang)
Ik kan je foto niet goed beoordelen weetutniet. Maat je kv test die droog is ziet er wel hoopvol uit vind ik.