Herkenbaar romymama; er zit niets anders op dan wachten. Het kan fout gaan. Het kan ook goed gaan. Lastig he... Fleur; ik heb je weer veranderd in paars. Het zou heel goed kunnen dat je menstruatie uitblijft van wege vakantie. Maar ik zou er toch maar een testje tegen aan gooien
Wat wordt er toch heerlijk veel geschreven, fijn dat iedereen zijn verhalen, ervaringen, angsten en tuurtestjes kan delen! En voor iedereen duim ik op goed nieuws! Ik heb vanavond weer een kruidvat test gedaan. Vond het best lang duren voordat ik iets zag. Ze hebben echt een lange indroogtijd. Uiteindelijk een mooi donkerroze streepje. De symptomen die ik merk: ietsje sterker ruiken, af en toe steekjes/tinteling door tepels, puistjes rond kaak en kin, meer witte afscheiding dan normaal rond deze tijd en in de week voor NOD een opgeblazen buik.
Fotooooo.... mooi dat er een mooie roze streep is... Hier iets geks/grappigs Een tepelhof is groter dan de ander... niet ene beetje maar veel groter... Verder wb symptomen... alleen beetje moe en verder meer plassen en mijn darmen zijn zo opgezet dat ik mijn broek niet meer dicht krijg
Oh wat grappig inderdaad! Hier heb ik het idee iets donkerdere tepels, blauwe aders over m'n borsten en wat zeurderig gevoel in m'n liezen af en toe.
Haha bij deze de foto Bovenste test is 12 dpo, middelste test 14 dpo en onderste van vandaag (15 dpo met avond urine).
Mooie testen.. Ik vind best raar zo jullie zeggen zere borsten liezen. Daar heb ook last van😳 Snap niks van😳😳😳
Kleinmeisje vervelend dat je je zo voelt! Ik hoop dat je snel een mooie test in handen mag hebben! Op deze test zie ik helaas niets, hoe erg ik ook me best doe Mixed prachtig! Wauw jaloers op zon test! Wauw Lola heeeel mooi!!😍 Fleur spannend voor 4 dagen voor NOD is dan ook wel heel erg vroeg! Elisabeth ja is inderdaad niks deze onzekerheid als ik jullie mooie oplopende testen zo zie dan kan ik niks anders dan van het slechtste uitgaan
9dpo! Nooit gehad, heb een LF van 7-8 dagen, maar nu voor het eerst tarwekiemolie geslikt. Heb krampjes, af en toe wat lichtbruin slijm, steken in buik en liezen. Alsof elk moment ongesteld kan worden. Vrijdag weer testen, wil me nog niet blij voelen 😊
Ahh Fleur had ik je gewoon op rood gezet 🙈🙈🙈 Als jij 4 dagen voor nod negatief testte kan het nu heel hoed positief zijn! Dus ik zeg testen! 😊
Septembermom ik ga keihard duimen dat je test Morgen is opgelopen. Je moet gewoon bij mij in de juli mama's komen hoor
Aaah super lief Elisabeth!! Doet me goed Ik hoop het ook zo!!! Ja noganoniem ben ook wel benieuwd hoe het met je is?