NOD lijst 1 t/m 7 november

Discussie in 'NOD forum' gestart door Elisabeth83, 2 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Ja stonden er echt veel op roze

Wat wordt er gezellig gekletst hier, ook nog niet eerder meegemaakt dat er in het begin al zoveel gekletst wordt, leuk!
    Ik begin vrijdag met de ovulatietestjes. Ik heb testjes van zwanger en kids, die zijn me tot nu toe nog het beste bevallen. Testjes van action heb ik zelf minder positieve ervaringen mee, heb nog nooit een knaller daarmee gehad. Dus ik houd het bij de testjes van zwanger en kids.

Heb vorige week met mijn vriend besproken dat we toch echt beter moeten gaan timen gezien onze leeftijd. Hij was het er volledig mee eens. En nu lijkt hij een beetje terug te krabbelen en het toch aan het toeval te willen overlaten. Maar ik ga hem toch ff zeggen dat ik zaadjes nodig heb als mijn ovu test positief is haha Toevallig is dat deze keer ws op zijn verjaardag dus als het dan raak is is dat het mooiste verjaardagskado wat ik hem kan geven. Hij geeft wel elke keer aan dat hij heel graag kinderen met mij samen wil, dat vind ik zo fijn om te horen, ben soms bang dat hij zich bedenkt. Maar ik weet aan de andere kant ook dat hij geen dingen zegt die hij niet meent. Mijn angst heeft er wel voor gezorgd dat ik een soort druk op mezelf heb gelegd eerder, zoiets van, ik hoop dat het snel raak is voordat hij zich bedenkt. Maar ik kan dat idee beter maar los gaan laten, ik denk dat die stress niet goed is wanneer je zwanger probeert te raken. Gewoon go with the flow. Ik heb de maanden hiervoor ook heel veel spanningen gehad rondom familieissues, maar ook die zorgen zijn voorbij. Ik heb nu meer rust dat zal schelen. Het voelt nu pas of we er nu pas echt samen voor gaan, en het voelt nu ook pas echt zo dat als er een kindje komt het echt welkom zal zijn. Eerder heb ik dit gevoel nog niet zo ervaren. Dat had met de familieissues te maken. Ik was bang dat anderen niet blij voor ons zouden kunnen zijn. Nu denk ik dat er een paar mensen, waaronder mijn ouders, erg blij zullen zijn als er een kindje van ons samen komt, en zoals mijn vriend het zei, en ik het ook denk, denk ik dat een kindje van ons samen bepaalde familiebanden op dit moment juist zal versterken.

Nou, een heel verhaal, hoop dat voor jullie een beetje duidelijk is wat ik bedoel. Een kindje is nu meer dan ooit welkom en zal een warm en liefdevol thuis krijgen.

2. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Nog anoniem : hopelijk gauw zwanger, en die familie weer terug bij elkaar. Dat zou erg fijn zijn denk. En waarschijnlijk ook hoop rust geven!

Voor de rest, té veel om op te reageren.

Fijn voor de dames die al weer niet meer ongesteld zijn! Hier word t ook al serieus minder..
    En t is dat ik ongesteld ben maar anders.. mijn katten die normaal bijna nooit komen knuffelen hangen alleen maar om me heen.. vooral over Poesje. Die komt nooit bij je zitten.. maar toen ik net wakker werd zat ze op m'n buik haha.. en nu ligt ze er tegen aan te slapen, en die ander tegen m'n benen hahaha 😂

3. Ster2016

Ster2016 Actief lid

24 sep 2016
    142
    3
    18
    Meis, ik begrijp absoluut wat je bedoeld... en hier kan m'n vriend ook moeite hebben met "het moeten"
    Dus ik benoem het maar niet meer op die manier en neem zelf iniatief... 😋 ( heeft ie natuurlijk vast wel door maar Voelt t anders voor hem. )

Wat betreft familiebanden, zou zeker kunnen helpen! Maar wees niet teleurgesteld als t toch anders zou lopen.. helaas 😔 Ik ben verrast door familie (wij hebben al een kindje) maar ook echt teleurgesteld door mensen waarvan ik het echt niet had verwacht! Al stelt t alles wel in een ander perspectief sinds ik zelf mama ben 😉

Hoop op snel een mooi wonder voor jullie! En natuurlijk alle andere hier !!

Op eierjacht!!!! 🐣 Haha.. 😂
    Liefs

4. Littleindians

Littleindians Actief lid

27 feb 2016
    364
    0
    0
    NULL
    NULL
    @nog anoniem
    Ik zou t idd gewoon niet meer benoemen wanneer de eitjes rijp zijn haha

En jaa qua familie kan dat lastig zijn
    Wij hebben een vrij hechte familie en dan vooral met mn schoonouders mijn eigen familie totaal niet en daar heeft een kindje of zelfs twee in ons geval geen verandering in gebracht.
    Daarnaast ben ik ook wel wat vriendinnen kwijt geraakt en dan vooral de kinderloze vriendinnen die niet konden begrijpen dat ik niet meer naar alle feestjes ging of dat ik niet mijn kind savonds laat van bed naar bed zou slepen omdat ik zo nodig naar een verjaardag moest ofzo

Maar goed zulke mensen kun je beter kwijt zijn dan rijk zijn

5. Ster2016

Ster2016 Actief lid

24 sep 2016
    142
    3
    18
    Herkenbaar 😬😬😬!!!
    Schoonouders hebben mij in die zin echt verrast.... had ik vooraf niet kunnen bedenken...
    mijn bloed eigen moeder daarin tegen.. 😔

6. KleinMeisje93

KleinMeisje93 Niet meer actief

Hier ook een kinderwens,,, mijn moeder vind het heel leuk dat mijn vriend en ik ermee bezig zijn maar heeft het het liefst als hij en ik samen wonen (volgende week waarschijnlijk de sleutel!)
    Hij 'woont' nu bij mij in huis bij mijn ouders en zusje.
    Vorigge maand kreeg ik een schreeuwende pa op mijn kaner ondat ik een zw test had gedaan en perongelijk had laten liggen op de badkamer,, hij zei 'ik mag hopen dat je niet zwanger bent' mijn moeder had het met hem besproken en hij vroeg of zij het normaal vind.. waarop mijn ma dus zei dat ik het deed omdat ik onzeker was.. wel fijn dat zij voor mij opkomt tegen mijn pa. Ik snap hem wel, omdst ik nu nog thuis 'woon' en nog niet samen woon.. maar dat veranderd al snel,, ook heeft mijn pa liever dat we alles op een rijtje hebben voor we ermee beginnen wat ik ook heel goed begrijp.. vriendlief heeft een eigen game en mobieletefoon verkoop bedrijf en dat loopt op het moment heel goed,, dus krap zitten we zeker niet.

Nu nog wachten op de sleutel van ons appartement :D

Vanaf hoeveelste cd gaan jullie ovulatietesten gebruiken? (Als jullie die gebruiken) ik vanaf 10 aangezien het bij mij verschillend is wanneer ik mijn piek heb.

Ook gebruik ik nu sinds gister tarwekiemolie dus ben benieuwd wat het gaat doen voor mij.

7. Septembermom

Septembermom Bekend lid

20 sep 2016
    796
    3
    18
    NULL
    NULL
    Jaa snap ik nu kun je nog denken dat het heel lang kan duren voordat je ei eraan komt en als die geweest is weet je in ieder geval dat het weer goed loopt. Geen idee of dat effect heeft zou zelf denken van niet volgens mij ben je dan juist vruchtbaarder toch?
    Met mij alles goed ook wel onzeker en moet bekennen dat ik me soms wel schaam voor mijn grote ongeduld die ik nu eigenlijk al voel terwijl dit voor mij pas de tweede ronde is🙈

8. Septembermom

Septembermom Bekend lid

20 sep 2016
    796
    3
    18
    NULL
    NULL
  9. Septembermom

Septembermom Bekend lid

20 sep 2016
    796
    3
    18
    NULL
    NULL
    Jairy en littleindians, wat leuk om te horen dat jullie er ook al zo over nadenken ik ben nog geen eens zwanger en denk er ook al over na! Ik laat zelfs m'n nieuwe tv alvast op zolder installeren omdat wij dan inderdaad ook naar zolder gaan en onze kindjes op de eerste verdieping.

Kleinmeisje Haha laten we hopen dat de wintermaanden gaan helpen!! Toch heerlijk om straks met kerst te weten dat er een klein wondertje in je groeit..

Ik begin denk ik toch maar op dag tien met de ovulatietesten gewoon voor de zekerheid en dan misschien even om de dag eerst. Wil ook gewoon IETS doen nu Haha

Okee dus de moeders zijn toch wel degene aan wie het meest verteld wordt dat jullie bezig zijn met zwanger worden. Ik ben heel gek met m'n moeder maar als ik het al zou vertellen dan zou dat aan mijn tweeling zijn.. Wil het alleen toch ook voor haar wel graag als verrassing houden. Al denk ik dat zij al wel iets door heeft:)

Nog anoniem; lijkt me moeilijk zeg dan weet je dat NU je beste kans is en dan zou hij niet willen.. Zou er inderdaad gewoon niks over zeggen en het initiatief nemen. Wel fijn dat een zwangerschap nu zo welkom is ook qua familie dus maar hopen dat het heeeel gauw raak is!

10. KissFromARose

KissFromARose Niet meer actief

Hoi allemaal! Aantal bekende mensen van vorige NOD topic. Ik kom ook weer meedoen :) Denk dat mijn nieuwe NOD ergens rond de 7e zal zijn (afgaand op vorige cyclus de 10e, maar daar ga ik niet vanuit). Ik doe sinds vorige ronde niet meer aan ovulatietesten of temperaturen oid. Dus hier is het een gevalletje "We zien een tweede streepje tegen NOD wel" *positief denken* :)

7 november - KissFromARose - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4

11. Littleindians

Littleindians Actief lid

27 feb 2016
    364
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha nou idd mijn eigen moeder... pff
    Mijn vader en zijn vrouw zijn wel super lief hoor maar anders
    Mijn schoonouders zijn heel erg begaan met de kids met opassen en hebben een hele hechte band met ze
    Mijn vader niet echt heel erg, ze vinden hem leuk maar verder niet
    Daarnaast zijn mijn vader en zijn vrouw 3 jaar terug naar noorwegen geemigreerd dus we zien ze veel minder vaak

12. Littleindians

Littleindians Actief lid

27 feb 2016
    364
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha nou hier precies zo!
    We zijn nu alles aan het witten en dan moet er nog een nieuwe vloer in
    Verder is hij helemaal klaar

13. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Littleindians, gaan jullie echt muurschilderingen maken, of met behang? Hier heeft de oudste mooie roze barok behang op een wand ( ze slaapt op zolder) en de rest wit. Zoonlief heeft een wand bekleed met een Dinosaurus behang, en voor op het kleine kamertje willen we op de taupe kleurige muur een mooie witte boom (Jep, zo ver zijn we al haha)

Septembermom, heerlijk toch, nu al lekker bezig zijn met dit soort kleine dingen! :D
    Wij moeten in huis ook nog wat dingen doen, de kleine klusjes die je na een verhuizing altijd blijft houden. 😂

KissFromARose, welkom hier! Op naar net zo'n mooie roze kleurtjes als de vorige lijst. ;)

Met de ovulatietesten wil ik rond dag 9/dag 10 gaan beginnen, vorige ronde was mijn ei op dag 13 dus daar gaan we nu ook weer een beetje vanuit.
    Mijn ongie lijkt weer op z'n retour, verwacht morgen nog een beetje en dan zal het weer goed over zijn! :D

14. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Zo ik ben vandaag begonnen met ovulatie testen. Zit inmiddels op dag 12 van mijn cyclus. Ik gebruik de ovutesten van de action. Ik had ze vroeger van zwanger&kids. Maar bij de action zijn ze goedkoper.

Maar die omhulsel van de action vind ik echt irritant. 😛😛😛
    We gaan hier dus aan de zoektocht beginnen hahaha

15. Ster2016

Ster2016 Actief lid

24 sep 2016
    142
    3
    18

16. Ster2016

Ster2016 Actief lid

24 sep 2016
    142
    3
    18
    Nou spannend weer... 😉
    we horen wel wanneer t bij jullie Pasen is 😂
    Ik verwacht dat t hier de paasdagen in loop van volgende week 😜
    Haha!

17. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    Hoi meiden,

Hier op dag 11 van de cyclus. Wil denk ik zo'n beetje beginnen met ovulatietesten.
    Mijn cyclus was afgelopen maand 31 dagen. Ik ben normaal ook zo rond die koers. Op welke dag zouden jullie dan beginnen?

18. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hallo lieve dames!

Hier nu op dag 6, en verlies af en toe nog n heeeel klein beetje oud bloed. Maar inprincipe bloed vrij :D
    Ik denk dinsdag/woensdag beginnen met testen :)

19. Jodie1988

Jodie1988 Bekend lid

26 sep 2016
    623
    374
    63
    Zuid-Holland
    Mijn tempkaartje verwacht dat het donderdag Pasen is bij mij. Ik begin dan zondag met de ovulatietesten.. of is dat te laat?

Bijgevoegde bestanden:

20. KleinMeisje93

KleinMeisje93 Niet meer actief

Hey. Ze raden vaak aan om als je een LF van 14 hebt al op dag 10 te beginnen met ovulatietesten..
    Ik heb bijvoorbeeld een LF van 12 dagen en begin vaak ook rond/op cd 10 met ovulatietesten.
    Dus ik denk dat je zondag dan te laat bent.

Deel Deze Pagina