Al wel paar dagen last van buik en zo en nu ook dus nu echt gevoel van nou zou wel ong zijn 😫🙏🏻 dus durf niet goed
Hier kan ik rood. Nog niet losgebroken, maar mijn temperatuur is een heel stuk gezakt. Van 37 (gisteren) naar 36.6 vandaag. Dus zal vandaag of morgen wel losbreken.
Paracetamol nemen mag gewoon... niet over de maximale dosering heen... andere pijnstillers mag alleen in overleg met arts... Reyna..... ik denk dat wij nieuwsgieriger zijn dan jij...... en ja... bij mij en meerderen is 2e plas meer hcg.... Volgens mij hebben meerdere zwangeren in dit groepje en ik heb zelf ook bruinverlies gehad... is dat niet genoeg motivatie om te testen?? Hihi Bjlover.... balen dat je wat verlies hebt.. maar ja zolang het geen flinke bloedingen zijn is het nog afwachten...
Reyna dat is spannnend!!! Duim voor je !! Nog anoniem snap heel goed je onzekerheid.... hoop dat je snel duidelijkheid krijgt! Alle dames met mooie streepjes op de test: gefeliciteerd !!!! Dames op rood: volgende ronde is voor ons 💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻
Wat spannend voor een aantal! Mijn testje loopt nu ook al 3 dagen niet op. Dus ben goch beetje huiverig. Had nu wel echt een test verwacht waar de streep op zijn minst even donker was dan de controle streep. Heb nu geen testjes meer en zit zwaar te twijfelen of ik er nog een paar moet bestellen..... Als het fout gaat wil ik het weten en niet dat het me overkomt...
Jaaa, zo is dat! Volgende keer kunnen wij hoop ik de testen showen. Ik mag ook op rood. Het is nu dan toch echt doorgebroken
Ik snap je onzekerheid meid.. Hoe was dat bij je zoontje? Had je toen wel een knaller? Ik bij mijn dochter wel dus ik wil ook eerst een knaller gezien hebben voordat ik het echt geloof.. Post je rijtje eens anders? Ik zou anders gewoon nog wat kv testen halen. Die zijn toch hetzelfde als de wondfo?
Jammer BJlover en Reyna 😔 Elisabeth, wat vervelend dat de twijfel/angst er nog steeds is. Natuurlijk wel heel begrijpelijk! Maar je CB gaf al 2-3 weken aan toch? En heb je nog roze verlies? Ik dacht gisteravond ook echt gelijk een knaller te hebben, maar het indrogen duurde echt best lang. Ik ga zelf morgenvroeg nog 1x testen. En dan maar de verloskundige bellen en proberen het testen even los te laten.
Nou m'n test was negatief. Ik ga er maar vanuit dat m'n lijf deze cyclus van slag is, met een hele lichte menstruatie en een LF van 5 of 6 dagen.. misschien dat ik dat straks ook wel even aan de ha vraag.
Miss raar vraag maar hebben jullie wel eens gevoeld hie je baarmoedermond staat☺️☺️
Elisabeth: als ik jou was, zou ik een vk/gyn gaan bellen. Vertel Je onzekerheid.. als je test al 2/3 aan heeft. Ben Je dus 4/5 weken als je voor n afspraak voor volgende week vraagt. Ben Je sowieso 5 weken en moet er al iets te zien zijn. En Heb jij meer zekerheid