Ah noganoniem wat ontzettend naar die onzekerheid he.. Helemaal voor jou omdat je misschien na deze maand toch gaat kijken naar andere stappen dan hoop je nog zooo dat het nu raak is! Ik probeer me echt te verplaatsen in jou, maar nog kan ik er geen voorstelling van maken hoe onzeker je je moet voelen😔 ik blijf duimen voor jou elke dag weer! Hopelijk morgen geen menstruatie en zaterdag een tweede streepje! Dikke knuffel!
Niet alleen voor mij net zo goed voor jou onzekerheid Duim voor je dat je niet ong word. Dat je zaterdag een hele mooi test in je handen heb. Dikke knuffel
Hier mijn lijstje van de afgelopen 3 dagen. Nou als het zou moeten verdubbelen had ik nu echt dikkere streep dan controle streep moeten hebben. Die van vandaag is zelfs iets lichter. Lees vanavond even alles terug erg druk op dit moment
Ze zien er erg netjes uit hoor!! Ik heb helaas weer negatief getest, morgen of zaterdag is mijn nod dus ik ga nergens neer vanuit en het voelt ook een beetje alsof ik ongesteld moet worden naar wel anders dan anders en ben ook erg emotioneel laatste dagen, ik weet echt niet waarom.. Weet iemand hier of rekbaar slijm voor nod normaal is? Had toen straks plots afscheiding dat rekbaar was
Wat klote se onzekerheid Elisabeth.. Ik Merk dat ik door dat ovulatie testje echt.hoop.heb gekregen.. beetje stom eigenlijk. Na mn ovulayie was ie echt.wit, en2 dagen terug nog getest en toen was t echt n heeel licht streepje die.je amper kon zien.. Morgen maar weer testen, ben benieuwd
Wat een onzekerheid meid, en vooral na de vorige keer begrijp ik dat de angst er nu goed in zit. Ik duim voor je meid dat het goed blijft gaan. Dikke knuf
Ik vind ze er keurig uitzien hoor 😊! de controle streep van gister is ook iets donkerder dus denk dat je urine wellicht wat geconcentreerder was of de test gewoon iets beter. snap je zorgen, zou waarschijnlijk hetzelfde hebben, maar het ziet er niet slecht uit meid! duim voor je!
Dikke knuffel voor de dames in onzekerheid!! Mooie testen Elisabeth misschien worden ze gewoon niet dikker, de streepjes.
Balen Kleinmeisje!! Naar je onzekerheid Elisabeth maar WoW ze zijn hartstikke donker!! Ik vind het er goed uitzien.. Hier meer bloedverlies pffff word erg gek van vanmorgen nog blij dat streepje iets donkerder leek en nu weer knetteronzeker ben aan het werk ma kan me totaal niet focussen ben alleen ma bezig met of ik weer bloed steeds na de wc om te kijken pffff😢
Ben bij de ha geweest, heb een verwijzing gekregen voor nieuwe medicijnen die wel met een zwangerschaps(wens) samen kunnen. Hij vond het alleen te vroeg voor een verwijzing naar de gyn. Hij heeft wel gezegd dat ie dat wel wil doen als we een half jaar bezig zijn (dat is al eerder dan ze normaal doen toch?), omdat het dan wel heel lang met nieuwe medicijnen wordt.
Bekijk bijlage 516954 Bekijk bijlage 516955 Dit is trouwens mijn Early test van gisterenavond. Weer zo'n vage streep en eerder grijs dan roze. Het maakt me zo onzeker. Ik heb eigenlijk zelf de hoop grotendeels al opgegeven en denk dat ik morgen gewoon ongesteld word.
Ik kon me niet inhouden en heb net getest. Nu geen streep, gisteren wel... nu alleen een schuine roze vlek op de plek waar de streep hoort... toch vals alarm? 😢
Niks.... 😢 Morgenvroeg maar ff. Ben toch echt over tijd en heb klachtjes. Snap er niks van 😢😢😢