Reyna wat naar 😞 Hoop heel erg voor je dat je de volgende ronde een mooie test in handen mag hebben meis! Lisa ik zie ze oplopen hoor! Wat spannend.. Septembermom bij jou loopt het ook nog steeds op, wel traag maar het kan nog wel! Ik hoop het zo voor je! Jairy ik zie ook verschil hoor! Spannend! Crossedfingers ik ben benieuwd! Knap dat je je (nog) in kan houden.. LVtje, ik hoop dat het deze maand raak mag zijn voor jullie!!
Yessss hartstikke duidelijk en mooie oploop meid!! Zo te zien moet hij ook nog indrogen dus heeel mooi!
Wauw crossed fingers dus toch!!!! Duidelijk meis! Septembermom klopt!! Ik merk dat ook en ik vind het bloed irritant!!!
Ja de kruidvat testen drogen tergend langzaam. Ik zie echt duidelijke oploop septembermom! Fingerscrossed; duidelijk! Mooi streepje 😃😃 gefeliciteerd! Hier net getest met de actiontest. Is een mooie streep maar niet echt oplgelopen nav die andere naar mijn idee. Die van eergisteren heb ik even wat water door heen gedruppeld want die was helemaal geel opgedroogd. Op de foto nig steeds te zien eigenlijk zie ik nu. Bij die zit ook een heeel donker pennenstreepje in de streep. Hoop dat jullie me snappen. Wat vinden jullie? Stom zeg... toch weer de neiging om een kruidvat test te halen. Haha
Hier lijkt toch het tweede plasje geconcentreerder te zijn! Ik dacht al dat hij vanmorgen wat lichter was. Was rond middernacht nog gaan plassen en dat doe ik eigenlijk nooit....