NOD lijst 1 t/m 7 november

Discussie in 'NOD forum' gestart door Elisabeth83, 2 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happyjoy

Happyjoy Bekend lid

21 jun 2016
    848
    10
    18
    Hey dames! Nou, ik mag op het wachtbankje... ofja, in ieder geval bijna. Vanmorgen op dag 19 na start bloedverlies vroege miskraam een smiley op de clearblue. Valt mooi precies in het weekend haha :) laten we hopen dat vele van jullie snel aansluiten en we met z'n allen positief testen straks. Ik denk dat ik nu net buiten de lijst zal vallen... Mag ik nog mee blijven kletsen hier? Liefs en een fijn weekend voor jullie!

2. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113

Ohhh spannend!!! Dus jij bent de eerste die straks weet of het raak is. Ik hoop het voor je en dat het goed blijft gaan!

3. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Ah de eerste op het wachtbankje. En tuurlijk mag je hier blijven meeschrijven

Hier vandaag niet kunnen testen maar wel al het gevoel dat er een luchtbel in mijn lies zit. Ben benieuwd of de eisprong nu dan vroeger zal zijn dan gedacht. Ik wacht het af, morgen cd11 dan begin ik maar met testen

4. Septembermom

Septembermom Bekend lid

20 sep 2016
    796
    3
    18
    NULL
    NULL
    Welkom kissfromarose!

Oh Elisabeth begonnen met ovulatietesten spannund!! En als ik het zo lees zijn er meerdere die komende dagen gaan beginnen met ovulatietesten spannend!

Happyjoy als eerste een positieve ovulatietest!! Hopen dat komende dagen vruchtbaar zijn en je over twee weken een mooie zwangerschapstest in handen hebt!:)
    Toch wel spannend als dan die positieve ovulatietest er is!

Ik ga morgen ook beginnen. Waarschijnlijk veel te vroeg, maar voor de zekerheid toch wel. Ik ga wel jullie hulp inschakelen want vorige keer dacht ik zelf positieve ovulatietest waar een aantal mee eens waren maar een aantal ook niet dus hoop dat jullie dan met me mee kunnen kijken☺️

5. Happyjoy

Happyjoy Bekend lid

21 jun 2016
    848
    10
    18
    Ja best spannend inderdaad! Ben voornamelijk blij om te zien dat je lichaam zich toch iedere keer weer herpakt ma een miskraam. Spannend dat jullie ook aan de testen gaan nu! Ik ben begonnen met action en toen ik het idee had dat het dichterbij kwam overgestapt naar de clearblue. Voor de bevestiging ook nog de action gedaan en die was ook knal positief. Jullie moeten gauw aansluiten hoor!

6. Lola1986

Lola1986 Actief lid

8 okt 2016
    247
    2
    18
    Happyjoy en Elisabeth, ik zit in hetzelfde schuitje. Vandaag 2 weken geleden een vroege miskraam gehad. Hier nog geen positieve ovulatietest. Hoop dat mijn lichaam snel herstelt want ik ben ook ongeduldig. En het verdriet/teleurstelling is ook groter op het moment nu ik er niks aan kan doen. Hopelijk snel weer een eisprong, zodat we er weer voor kunnen gaan en we weer in de positieve flow komen.

7. Septembermom

Septembermom Bekend lid

20 sep 2016
    796
    3
    18
    NULL
    NULL
    Ja inderdaad je hebt wel weer meteen een normale cyclus gekregen he? Geeft tenminste wat zekerheid:)
    Ik heb nog de sensitest.. De clearblue is een stuk duurder vooral omdat ik er twee op een dag wil doen als die echt donkerder wordt.. Hoeveel clearblue heb jij er dan gebruikt happyjoy?

8. Littleindians

Littleindians Actief lid

27 feb 2016
    364
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha heerlijk he om daar al mee bezig te zijn :)
    We hebben het nu helemaal wit geschilderd.
    Dit is haar kamertje.. beetje kaal vanwege de muren maar straks komt de jongste hier dus in en gaat zij naar de grootste kamer en daar komen dan wel wat dingen aan de muur Enzo

Op pinterest zag ik een super leuk idee voor de babykamer.. zal hem later nog eens op zoeken.

Bijgevoegde bestanden:

9. Littleindians

Littleindians Actief lid

27 feb 2016
    364
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat naar van de miskraam :(
    Duimen dat het deze maand weer raak is en dan een plakkertje!

Van mij wel hoor juist gezellig toch!

10. Littleindians

Littleindians Actief lid

27 feb 2016
    364
    0
    0
    NULL
    NULL
    Toen ik mijn ei nog niet voelde toen we voor onze 2e gingen gebruikte ik ook ovu testen na een paar maanden.
    Ik begon daar mee rond de 10e inderdaad om hem zo niet te missen.
    mijn cyclus was toen ook nog wel wisselend van 29 tot 36 dagen dus kon het zelf moeilijk schatten

11. Happyjoy

Happyjoy Bekend lid

21 jun 2016
    848
    10
    18
    Redelijk normaal idd...bij de eerste missed abortion werd ik 34 dagen na curretage ongesteld. Nu een natuurlijke vroege miskraam en op dag 19 dus ovulatietest positief. Ik verwacht weer rond de 34 uit te komen dus... normaal was 28, dus vind dit niet slecht onder invloed van hcg. Hoop dat t nu wel klaar is, ben het ziekenhuis wel even moe eigenlijk! Ik had een doosje gekregen van een vriendin, die had er 12 over. Toevallig vandaag de laatste gebruikt, hoe toevallig. Er zijn er 2 mislukt (eigen schuld, lezen is ook een kunst) en ik heb er gister 2 gedaan en vandaag 2.

12. Happyjoy

Happyjoy Bekend lid

21 jun 2016
    848
    10
    18
    Vervelend gevoel hé, dat ongeduld... :( probeer t idd een beetje los te laten, je kunt er simpelweg niets aan veranderen hoe cru dat ook is. Hier op dag 19 na miskraam positief... even geduld dus en duimen!

13. Happyjoy

Happyjoy Bekend lid

21 jun 2016
    848
    10
    18
    Oh en ps. Wat een leuke foto's van de kinderkamer komen er voorbij! Super leuke stijl!

14. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Lieve dames ik meld me toch weer af, jullie mogen me van de lijst halen want wij willen toch nog minimaal een maandje wachten met voor ons tweede kindje gaan. Misschien kom ik jullie binnenkort tegen in een ander nod groepje maar ik hoop natuurlijk liever dat jullie dan al allemaal zwanger zijn!! Liefs mij ☺😘

15. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Nu al de eerste positieve test, dat gaat snel haha!
    Ik heb ze net even gekocht dus nog n paar dagen wachten en dan weer gaan testen. Ben benieuwd!

16. Littleindians

Littleindians Actief lid

27 feb 2016
    364
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moet nog ruim een week wachten tot mn ei haha

17. BJlover

BJlover Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.205
    653
    113
    Ik waarschijnlijk ook hihi.

18. jd1987

jd1987 Lid

5 okt 2016
    51
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk zeg, nu begint het echt he. Ik zal nu voor het eerst ook ovulatietesten gaan gebruiken... ga er straks om, en begin er binnen een paar dagen mee :)

Zo leuk al die baby- en kinderkamer ideetjes! Onze meid slaapt voorlopig nog bij ons. Ik wou haar eigenlijk al sneller in haar eigen kamertje leggen, maar we verhuizen binnenkort, en dan dacht ik dat het misschien beter is om meteen tot dan te wachten. Hier kan ik alvast leuke ideetjes opdoen voor haar kamertje!

19. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Hier nog geen ei te bekennen hoor. Wel al sinds bloeding vruchtbaar slijm 😖😖😳 hoe vaag is dat!
    Ik ga zo weer ovutest doen, dus ben benieuwd 😊

20. Happyjoy

Happyjoy Bekend lid

21 jun 2016
    848
    10
    18
    Op welke dag zit je nu meid en hoe lang heb je geen bloedverlies meer?

Deel Deze Pagina