NOD lijst 1 t/m 7 november

Discussie in 'NOD forum' gestart door Elisabeth83, 2 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CrossedFingers

CrossedFingers Actief lid

6 okt 2016
    199
    0
    16
    NULL
    NULL
    Is die fb pagina wel echt privé? Niemand in mijnomgeving mag het nog weten!!!

2. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Balen Nog anoniem, als het nu al zo lang zo vaag blijft dan denk ik dat die testen van de action niet lekker werken bij je. Had je al weer een Kruidvat 2v5 gedaan?

Balen man, je wilt gewoon een duidelijke streep en niet de hele tijd dit vage gedoe 😥😔

3. Chats

Chats Niet meer actief

Het is logisch dat je dit even moet verwerken..... hele dikke knuffel

4. Chats

Chats Niet meer actief

Wat onzettend fijn voor je!! Zelf ik wordt hier weer blij van!
    Gefeliciteerd!!!

5. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

De test van vanochtend is een kv test. Ik baal ook wil gewoon duidelijkheid. Of gewoon ongesteld of gewoon een streep. Word hier niet vrolijk van in ieder geval. Dus zowiezo als ik over 2 dagen nog niet ongesteld ben dan nog maar eens testen.

6. Chats

Chats Niet meer actief

Fijn dat alles weer goed is voor de volgende poging.
    Wauw respect voor je positiviteit hoor! Mag ik vragen hoe het traject gaat? Is het erg heftig?

7. Nog anoniem

In een besloten groep kan iedereen wel de leden zien zover ik weet dus als je echt privacy wilt zou ik nog even wachten met aanmelden

8. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Romy mama: ik heb nog maar 1 testje.. dus die wil ik eigenlijk pas doen als t echt zo zou zijn dat je nog iets kan zien..
    Maar misschien dat ik zo even naar de action fiets 🙈

9. Chats

Chats Niet meer actief

Eerst een jaar proberen.....dan temperaturen en ovulatie testen om mee te beginnen ( je krijgt dan wel een goed beeld van je cyclus, maar ik vond het wel lastig omdat je er dan zo mee bezig bent).
    Dan zaadonderzoek en afhankelijk van de uitslag vervolgstappen.
    In het ziekenhuis beginnen ze met vragenlijsten en echo om oorzaken te kunnen achterhalen. En vanuit daar gaat je traject verder.
    Het magische woord is wachten..... elke maand op je menstruatie of evt zwangerschap en later op de onderzoeken/uitslagen.....
    Dus je geduld wordt soms erg op de proef gesteld!!!
    Waar we deze ronde met dit groepje al gek worden op het wachtbankje, zou ik zeggen geniet nog maar want als je een jaar verder bent snap je niet waarom je toen geen geduld had want dat heb je dan ineens in overvloed.....D:D

10. Mixed

Mixed Niet meer actief

Nee je hebt ook geheime fb groepen. Die kan je sowieso niet vinden.

11. Chats

Chats Niet meer actief

Ben bang dat ik mensen vergeet dus reageer even in het algemeen op de mooie testen die voorbij komen: GEFELICITEERD !!!!

Wat balen voor degene die nog geen duidelijkheid hebben. Hou moed, wie weet is het later ingenesteld !!!

Voor wie ingesteld is geworden: zooooo balen!!! Maar de volgende ronde is voor ons 💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻

Ik lees vandaag en morgen nog even mee ;)

12. Nog anoniem

Ok dat wist ik niet, ik ken wel de besloten groepen. Daar kun je een leden gewoon zien

13. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Lieve dames.. na m even te drogen heb gelegd is t streepje wat duidelijker.. maar wit ..?
    Wie heeft hier ervaring mee ?

14. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Volgens mij is dat een voorgedrukt streepje dan, dacht ik.

15. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    Hihi herkenbaar! Ik kan me wat dat betreft echt niet inhouden....

16. Lola1986

Lola1986 Actief lid

8 okt 2016
    247
    2
    18
    Ahh wat verdrietig voor je Septembermom, natuurlijk mag je daar heel verdrietig om zijn! Neem je tijd voor je emoties en hopelijk komt met de tijd de motivatie en hoop voor een nieuwe ronde weer terug. Bij zowel Elisabeth als bij mij was het de maand na een vroege miskraam weer raak. Hopelijk geldt dat ook voor jou!

17. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    Oeh geen idee eigenlijk..

18. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Nou ga er maar even vanuit dat t niks is geweest en van dr week nog eentje doen :)

19. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    @Reyna:
    Het temperaturen is niet altijd moeten trouwens. Ik deed het zelf wel maar in het ziekenhuis keken ze er totaal niet naar en moest er snel mee stoppen. Het heb het van steeds meer ziekenhuizen gehoord dat het helemaal niet nodig was.

Bij ons is als eerste de semenanalyse gedaan. Die bleek slecht te zijn, dus zodoende ook meteen geholpen. Wel hebben ze van te voren nog een cyclusanalyse bij mij gedaan en de samenlevingstest (al wordt die ook steeds minder vaak gedaan)
    Dat zat verder allemaal goed, dus enige probleem was het slechte zaad.

Maar het hangt allemaal ook af van de uitslagen en ziekenhuizen. Bij vriendin bijv waren alle uitslagen goed en die moesten toen alsnog een jaar zelf proberen voordat ze hulp kregen. Ondanks dat ze zelf al zo lang aan het proberen waren.

20. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Is ook niet altijd even positief hoor. Heb ook ff gejankt toen ik ongesteld werd. Het is gewoon heel frustrerend. Maar je veranderd er niks aan dus dan maar met frisse moed verder.

Hier is het zo dat je op dag 2-3 of 4 een uitgangsecho krijgt om te kijken of alles rustig eruit ziet en geen cystes zitten oid.
    Als dat goed is begin je diezelfde dag met spuiten. Rond dag 10 ga je voor een echo om te kijken hoe het met de follikels is. Beetje afhankelijk hoe snel het groeit zo'n beetje om de dag/2 dagen een echo tot ze zien dat de follikel groot genoeg is. Dan stop je met het spuiten en zet je nog 1x een spuit pregnyl voor het opwekken van de eisprong.
    24-36 uur later is dan de IUI en daarna is het gewoon wachten.

Wat ik zelf de grootste belasting vind is het spuiten. Iedere dag op hetzelfde tijdstip. Heel bepalend dus voor je planning etc, je zit met dagjes weg/afspraken etc.
    Ook beetje afhankelijk welke hormonen je krijgt, je hebt er met een prikpen en die zijn makkelijker ergens anders te zetten.
    Zelf heb ik er die je moet mengen, dus je zit met ampullen etc. Iets meer gedoe en dat doe je iets minder makkelijk ergens. (Al wordt je daar ook handig in op zich)

Maar dat kost mij de meeste moeite, de eerste week gaat het dan nog maar vorige keer ging het niet zo snel allemaal en dan ben je d'r wel klaar mee na 13 dagen spuiten.

Deel Deze Pagina