Ik vond bij mij dat kruidvat een betere streep geeft bij weinig hcg maar ik vind na een paar dagen testen dat die van de action beter knalt
Ik ga echt mn geduld proberen te bewaren tot morgen haha. Ik heb al 2 u niet geplast en ook niet gedronken.. maar dan word t waarschijnlijk weer zon twijfel test. Maar nu laten jullie me wle twijfelen of ik niet gewoon moet testen. Wil t zo graga weten of.t nou wat is.of niet 😌
Barbsan ik zie hem ook! Elisabeth ik heb geen sokken gedragen, maar wel gezorgd dat ik warme voeten had. Wat ik deze maand ook anders heb gedaan dan de andere maanden. Elke dag en glas granaatappel sap van healthy people en granaatappel pitjes, noten en avocado gegeten. Visolie geslikt en ook tarwekiemolie. Maar dat laatste deed ik al 3 rondes. Hierbij nog mijn test van vandaag. Ik denk dat ik het toch mag geloven. .
Barbsan spannend! Ik zou hem ook gewoon nu doen Lisa ziet er goed uit meid!! 😀 Hier nu volledig opgedroogd. Zie toch wel verschil gelukkig. Zou dat wel normaal zijn dat hij nu wat minder snel oploopt? Bah bah wat kan een miskraam je toch onzeker maken...
Echter als ik naar het rijtje kijk met op 4-11 tweede plas testje dan lijkt zelfs 4-11 donkerder dan vandaag. Zou dat veel uit kunnen maken nu nog? Dat ik dan eigenlijk met tweede plas had moeten testen?
Romymama: je testen zien er echt prachtignuit ! Ik zou lekker stoppen met testen en een verloskundige gaan.bellen! Weg met de onzekerheid van die stommw testjes
Lisa jouw testen lopen sneller op dan die van Romymama. Maar We kunnen geen rijtjes vergelijken. Het is voor iedereen anders. De een test positief op 9 dpo, de ander pas op 11, bijvoorbeeld. Romymama, ik denk dat je het testen echt even moet laten. Je maakt jezelf helemaal gek. En ik begrijp het hoor want ik had het de vorige ronde ook. Kijk jouw testen zie ik duidelijker worden dat is een feit! misschien he je gelijk en misschien ook helemaal niet. Maar voor nu ziet het er echt gewoon goed uit! Ik zag dat ik met uitroeptekens schreef. Miss komt dat beetje hard over. Zo bedoel ik het niet hoor. Dikke knuffel
Klopt je hebt helemaal gelijk.. Ik maak mezelf ook helemaal gek. Stoppen met testen wordt lastig denk ik grrrr.. Nouja ik kan toch niet meer doen dan afwachten..
Barbsan ik zie hem ook duidelijk. Hoop voor je dat hij mooi oploopt Meiden met oplopende testjes ze zien er prachtig uit!!! Weet je ik vind het niet eens klote dat ik nu ongesteld ben. Had al zo'n gevoel da't er toch niks zat dus wilde gewoon verder. Nu kan ik verder. Ben blij dat ik nu duidelijkheid heb.
Het mooiste is meteen aan het begin van je cyclus, dan krijg je een duidelijk beeld. Het vraagt wel wat van: elke dag, op vast tijdstip! voordat je uit bed stapt rectaal meten. Dat kun je dan in een grafiek zetten bijv fertility friend En zo weet je precies wat je cyclus doet Ik weet nooit precies wanneer ik ongesteld wordt en hierdoor zie ik morgens of ik ongesteld wordt of niet.