NOD lijst 1 t/m 7 oktober

Discussie in 'NOD forum' gestart door Koekie2, 23 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hapje35

Hapje35 Actief lid

1 aug 2015
    375
    56
    28
    Vrouw
    Spannend koekie, klinkt goed. Hopelijk wordt deze ronde voor jou een roze ronde. Dat geldt ook eigenlijk voor iedereen hier :D

Ik mag op het wachtbankje. Doordat ik op het werk niet kan testen heb ik maar 1 mogelijkheid per dag om te testen en dat is vrij laat. Woensdag een streepje wat in de buurt kwam, donderdag iets donkerder, vandaag weer heel licht. Het komt overeen met mijn apps. Knaller zal waarschijnlijk gisteren zijn geweest en ei zou vandaag moeten springen. Gisteren nog geklust dus ik hoop het. Alleen weet ik niet waarom maar ik denk de hele maand al dat ik rechtstreeks door mag naar de volgende ronde :(

Voor iedereen die nog zoekende is, ik hoop dat je hem vindt en ondertussen lekker klussen :p

2. Bella28

Bella28 Fanatiek lid

9 apr 2015
    1.261
    315
    83
    Vrouw
    NULL
    NULL
    veel plezier ;)

3. Roni7888

Roni7888 Fanatiek lid

18 jan 2015
    3.122
    2.821
    113
    Vrouw
    Fulltime baan
    Ergens in Brabant &#
    Spannend koekie! Fijn dat er twee eitjes zo groot waren!

De dames op t wachtbankje succes...

Ik denk ook dat ik men knaller gemist heb, ben te laat met testen begonnen,, had dinsdag al een redelijke lijn maar nog lang niet positief in de avond erg veel cervix slijm woensdag nog een duidelijkere lijn maar ook nog lang niet positief, en donderdag en vrijdag bijna geen lijntje meer op de testen, geen knaller gehad dus, heb ook maar 1x per dag getest... Nu is mijn vraag dus ik heb gistere de liefde bedreven maar is dit niet te laat? Als ik dinsdag cervix slijm had en dit was ook maar 1 dag en donderdag pas geklust heb? Ik ben bang dat ik geen kans maak deze ronde omdat ik hem gemist heb, ik test voor de zekerheid nog even door maar heb geen goede hoop meer heb namelijk dat doorzichtige slijm nog nooit zo gezien in deze hoeveelheid... Sorry

4. Aapje88

Aapje88 Lid

29 aug 2015
    26
    7
    3
    NULL
    Regio Breda
    @koekie2: ja klopt! Hahaha ik was er van overtuigd dat ik afgelopen maand ongesteld was, maar die bloeding is blijkbaar iets anders geweest. Ben ruim 6 weken zwanger. Voor mij was het ook een grote verrassingen!!!
    @alle anderen: mijn vriend weet het inmiddels, die is helemaal blij! We leven lekker op een roze wolk nu. Ik ga hard duimen voor de anderen! Succes!

5. Briar Rose

Briar Rose Actief lid

1 sep 2013
    115
    9
    18
    Flevoland
    Hallo dames,
    Mag ik misschien op jullie lijstje erbij?

Briar Rose, 23 jaar, ronde 28, 1ste kindje

Wij zijn voor het eerst met IUI begonnen en ik verwacht 2 oktober mijn nod

6. Rneetjj

Rneetjj Actief lid

14 sep 2015
    358
    64
    28
    Vrouw
    Hoi allemaal!

Allereerst gefeliciteerd aapje88! Geniet van de zwangerschap! :)

Zou ik ook op de lijst mogen?

Renée, 23 jaar, 4e ronde, NOD 2 oktober

Spannend allemaal!! Nog twee weken!!

7. Veldmuis

Veldmuis Niet meer actief

Even een kleine update van mijn kant..
    Gister naar de dokter geweest en gelijk een doorverwijzing gekregen naar de gynaecoloog, had ik echt nog niet verwacht. Vind het wel fijn, want dan kunnen we rustig aan gaan kijken of er misschien wat mis is.
    Vanmorgen al een redelijk donkere ovu test dus verwacht vandaag of morgen m'n ei, nog maar even klussen dit weekend :)

Succes allemaal!

8. Goodlife

Goodlife Niet meer actief

Ik denk dat je wel een kans maakt. Grote kans dat je eisprong woensdagavond is geweest en dat is donderdag klussen goed. Ei blijft ongeveer 12 uur in leven. Ik test altijd 2x per dag als ik ook maar klein streepje zie want bij mij gaat het ook zo snel weer weg na de knaller.

9. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    #229 Koekie2, 19 sep 2015
    Laatst bewerkt: 19 sep 2015
    Dankjewel dames.
    Vind het echt spannend hoor.
    Hopelijk groeit er 1 of groeien beide eitjes nog een stuk groter.
    Heb wel veel last van slijm. Veel meer dan normaal.
    Ik ben benieuwd of er dinsdag nog iets is te zien.

Een aantal meiden al op de wachtbank. Spannend zeg. Die weken duren het langst he.

Lief hapje van je. Ik hoop ook op roze en voor de rest natuurlijk ook :D

Welkom nieuwe namen.

Nenp denk ook wel dat je kans maakt hoor ;)

Aapje wat leuk :D Die had ik inderdaad gemist. Gefeliciteerd.
    Super zeg!

10. LaDebs

LaDebs Actief lid

6 jan 2014
    443
    2
    18
    Amersfoort
    Ik ben echt aan het duimen voor iedereen die al zo lang bezig is, ik hoop op een hele roze lijst begin oktober.

Volgens m'n app ben ik sinds gisteren medium vruchtbaar dus direct aan de klus. Nu om de twee dagen feest en begin volgende week maar even wat achter elkaar. Persoonlijk toch erg spannend allemaal, nu echt gepland zwanger worden, vorige keer kwam ons vrouwtje door de anticonceptie heen.

Succes iedereen enne Aapje88, gefeliciteerd met je zwangerschap!

11. Bella28

Bella28 Fanatiek lid

9 apr 2015
    1.261
    315
    83
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Heb nog geen streepje op de ovulatietesten althans.. erg licht.. ben er vandaag mee begonnen!
    Hopen op wat duidelijkheid :)

12. Zeladora

Zeladora Actief lid

17 aug 2015
    149
    1
    18
    NULL
    NULL
    Welkom nieuwe meiden.
    Sterkte op het wachtbankje voor wie er al zit.
    Koekie, hopelijk groeien je eitjes goed door.
    Ik gebruik deze maand voor t eerst ovulatietesten. Tot nu toe alleen lichte streepjes, maar ook geen lichamelijke signalen. Dus we testen en wachten nog maar even verder.

13. Sappie1986

Sappie1986 Actief lid

13 okt 2012
    112
    0
    16
    Thuis
    Hier ook op het wachtbankje. Gister waarschijnlijk m'n ei gehad. Had namelijk het welbekende rekbaar slijm. Nog wel geprobeerd te klussen, maar ineens zakte vriend halverwege de klus af. Oei, daar was ik toch niet zo blij mee. Meer dames hier bekend mee op hun meest vruchtbare dag?? Baal d'r echt wel van. Voelt alsof deze maand verloren is, we zullen zien.

14. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Zeladora er zijn meiden die hun hele cyclus streepjes plassen en dan een knaller krijgen tijdens de vruchtbare dagen.

Hier geen ervaring met een afzakker.
    Behalve als ik wat doms zeg haha maar dan komt ie wel weer omhoog. Ik heb wel geleerd mn mond dicht te houden op de belangrijkste dagen. Ik ben namelijk verder soms een flapuit ;)

15. Sappie1986

Sappie1986 Actief lid

13 okt 2012
    112
    0
    16
    Thuis
    Ik heb er ook niks over gezegd, van nou moet je t echt niet verknallen ofzo. Mijn vriend weet bewust niet wanneer m'n meest vruchtbare dag is, onbewust misschien wel?!

16. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Hij baalt er waarschijnlijk net zo erg van als jij :( wel vervelend he als het juist zo belangrijk is

17. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Hier loopt het streepje al iets op. Nog wel heel licht hoor maar wel al ietsjes duidelijker.

Afzakker hier ook geen ervaring mee maar wel heel erg vervelend zeg.

18. Zeladora

Zeladora Actief lid

17 aug 2015
    149
    1
    18
    NULL
    NULL
    Weet dat sommigen heel de tijd streepjes krijgen, daaron test ik ook rustig door. Vanavond wel cervixslijm gespot, dus straks nog maar een tweede test voor vandaag er tegenaan gooien. Kijken of er nu toch iets veranderd. Testen deze maand zijn vooral bedoeld om te zien of lichamelijke signalen zouden matchen met een knaller.
    Sappie balen. Maar als het niet je enige keer was deze week heb je misschien toch nog een kans...

19. Roni7888

Roni7888 Fanatiek lid

18 jan 2015
    3.122
    2.821
    113
    Vrouw
    Fulltime baan
    Ergens in Brabant &#
    Ik denk dat ik men ei nog ga vinden deze week! 😀😀😀

Vanmiddag om 16 uur was hij redelijk donker dus denk morgenvroeg een knaller!

Toch appart dat het vijf dagen na cervix slijm pas komt, had echt rauw eiwit achtig slijm waar ik draden mee kon trekken afgelopen woensdag en dan zondag pas men knaller... Maar ben blij dat ik hem gevonden heb en nog een goede kans maak dus! Jeeeej

Slaap lekker dames en dames op het wachtbankje succes ik hoop er overmorgen ook op te zitten💝💝💝

20. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.714
    205
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Is nornaal hoor Nenp.
    De dagen voor je eisprong is je lichaam bezig om het in de juiste conditie te krijgen. Aangezien zaadcellen langer kunnen overleven, moet het lichaam voor die tijd al klaar zijn.
    Vanuit het hele verre vroeger gaat het lichaam er nog van uit dat je niet zomaar een mannetje voor het grijpen hebt en dat lichaam de kans moet grijpen als het kan.
    De eitjes van een vrouw leven dan kort, maar de dagen ervoor kan het lichaam wel zaadcellen in leven houden, o.a door de ander afscheiding. Deze is minder zuur en vermoord de zaadcellen niet zo snel als de andere dagen van de cyclus.

Deel Deze Pagina