Ja dat heb ik ook nooit meegemaakt maar deze maand is het bij mij toch echt zo geweest, ik ga om 18.00 nog een keer testen, kijken of hij is afgelopen of nog steeds knalt, toen ze bij mij woensdag weer afliepen dacht ik ook echt men ei gemist te hebben dus ben blij dat hij nu positief is.. Hij zag er dinsdag precies t zelfde uit als de jouwe vandaag, dus zeker nog 5 dagen door testen... Succes
Toch maar goed dat je doorgetest hebt dan :O Ik doe dat idd ook maar voor de zekerheid, zit inmiddels in ronde 10 en dit is voor mij ook nieuw. Bij mn dochter duurde het 4 maanden en bij mn zoontje ook 4 of 5. Zo zie je maar niet elke zwangerschap is hetzelfde...dit keer moet ik wat meer geduld hebben....als het natuurlijk nog eens mag gebeuren.
Hoi dames, ik heb een hele vreemde lichting testen die soms heel raar doorlopen. Zijn van zwanger en kids. En ben er normaal heel tevreden over, maar nu een misdruk denk ik. Toch (bijna)positief rekenen? Testen zijn met dezelfde urine.
Nou dames.. al een paar dagen steken links onder in mijn buik, en gisteren leek het wel een aankomende menstruatie.. Vandaag ineens verminderde eetlust; ik zat na 1 snack en 4?! frietpinnetjes al helemaal vol.. en nu nog (om 5 uur gegeten).. Ik begin nu toch wel te denken dat ik kans maak deze maand!
Mijn test streep is zelf nu duidelijker dan mijn controle streep dus beschouw deze maar als mijn knaller ipv die van vanmorgen! Vanavond aan de klus dus vanaf straks op het wachtbankje! Dames succes
Spannend Nenp. Ik had mijn duidelijkste streep met de ovutest op zaterdag avond. Vanochtend stukje lichter en nu ook weer wat lichter. Zou mijn piek dan al zijn geweest? Beetje vaag toch. Eitjes waren vrijdagochtend 12 en 13 millimeter. Maar zou misschien kunnen.. dat mijn eisprong maandag komt dan? Ik zit nu op dag 11. Zou wel vroeg zijn op dag 12. Dinsdag ochtend naar het ziekenhuis. Kijken of de eitjes er nog zitten en of ze zijn bijgegroeid
Was het een knaller? Of gewoon wat donkerder? Ik zou gewoon door blijven testen dag 11 is best vroeg voor een positieve test of je cyclussen moeten altijd rond de 24-26 dagen zitten dan zou het kunnen... Hopelijk zijn ze goed gegroeid! En springen ze snel! Heel veel succes alvast!
Nee nog bij lange na niet positief. Maar na de echo zei ze vrij advies zondag of maandag voor het geval dat ze dinsdag zijn gesprongen. Ze waren op dag 9 dus al erg groot. Mijn cyclussen zijn niet normaal wegens geen eisprong maar nu ben ik onder behandeling met medicatie en dus controles in het ziekenhuis Dinsdag zullen we weten of ze er nog zitten of dat ze misschien al zijn gesprongen.
Jeetje die ovu testen die weten wat! Bij mij nu 5 dagen op rij dezelfde streepjes, vandaag wel weer opnieuw cervixslijm, we testen en klussen vrolijk door😳☺️. Ben benieuwd of er nog verschil op die testen gaat komen, maar aan het klussen zal het niet liggen deze maand☺️
Hahaha nou dan moet het toch goed komen! Over twee weken weten we meer! Pfff wat duurt dat nog lang,,, maar de tijd vliegt voorbij... Had een pendel vd week dat ik in oktober positief zou testen dus ben benieuwd, dan moet het deze ronde raak zijn! Dames succes met het gezellig maken! Hopelijk veel plakkers deze maand! Enne geef even door als je op het wachtbankje zit dan zetten we je op paars want volgens mij moeten er al veel danes op het wachtbankje zitten die in het begin vd lijst staan!
J, ik zit op t wachtbankje. Mijn man was toch op tijd thuis, maar weinig geklust ivm ontsteking aan mijn kaak.... Auw!
Goedemorgen dames, Ik mag ook op het wachtbankje! Ik hoop dat ronde tig een goede is!! Deze ronde geen ovulatie testen gebruikt, maar wel veel de liefde bedreven! Ik heb nu al pijnlijke borsten, maar dat heb ik altijd als ik ongesteld moet worden twee weken lang....dus daar kan ik helaas nooit iets uithalen! Ik duim voor een mooie roze lijst voor alle dames en uiteraard ook voor mijzelf!
Goedemorgen! Hier ook 3 pendels oktober, nou laat het universum maar gelijk hebben!!! I hope so! Hier dus nog geen wachtbank.......
NOD-lijst 1 t/m 7 oktober 2015♡ 1 (8) Lieflief, 31 jaar, ronde 5, 2e kindje ST2015, 29 jaar, ronde 4, 1e kindje NicoleAM, 28 jaar, ronde 12, 1e kindje Gerbera, 29 jaar, ronde 2 (na MA), 1e kindje K005, 32 jaar, ronde 18, 1e kindje samen Aapje88, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje Tess, 26 jaar, ronde 1, 1e kindje Lace, 28 jaar, ronde 8, 1e kindje 2 (12) Goodlife, 33 jaar, ronde 8, 2e kindje Luminis, 22 jaar, ronde 9, 1e kindje Petra82, 33 jaar, ronde 40-en-nog-wat, 2e kindje Hapje35, 35 jaar, ronde 3, 1e kindje Aleeyah, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje Sappie1986, 29 jaar, ronde 3, 2e kindje Mamavandrie, 26 jaar, ronde 1, 4e kindje Blauwdeb, 40 jaar, ronde 2, 4e kindje Bloezem, 31 jaar, ronde 2, 3e kindje Laurazoey, 27 jaar, ronde 7 Braiar Rose, 23 jaar, ronde 28, 1 e kindje Renee, 23 jaar, 4e ronde, 1e kindje 3 (4) Tsayno, 29 jaar, ronde 6, 1e kindje Piepoe, 33 jaar, ronde 6, 2e kindje Beeb1987, 28 jaar, ronde 14, 1e kindje Veldmuis, 23 jaar, ronde 12, 1e kindje 4 (6) Jessy, 37 jaar, ronde 4, 2e kindje Zustertje, 28 jaar, ronde 5, 2e kindje Pinnelin, 29 jaar, ronde 1, 2e kindje Blisskarin, 32 jaar, ronde 2, 3e kindje Mystiek, 30 jaar, ronde 1, 1e kindje Rosa887, 26 jaar, ronde 6 (2e na MK), 1e kindje 5 (4) Trotsemama1990, 25 jaar, ronde 10, 3e kindje Bernise, 23 jaar, ronde 2, 1e kindje Debjola, 32 jaar, ronde 2, 5e kindje Nenp, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje 6 (5) Jozefien85, 30 jaar, ronde 7, 2e kindje Fiol, 39 jaar, ronde 7, 2e kindje Vita Rose, 33 jaar, ronde 2, 3e kindje LaDebs, 26 jaar, ronde 1 , 2e kindje Arendje, 25 jaar, ronde 24, 1e kindje (2e IUI) 7 (6) Zeladora, 29 jaar, ronde 5, 1e kindje Belle28, ronde 8, 2e kindje Koekie2, 29 jaar, ronde 3, 3e kindje( 1e ronde Clomid 50mg ) Queenie707, 27 jaar, ronde 5, 1e kindje Roosje24, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje Pompeloesje , 31 jaar , 2e ronde , 3e kindje Datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 45 Wachtbankje (16) Zwanger (1), Ongesteld (0), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Geef dan de volgende gegevens door of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje. Belangrijk: pas dan ook de totalen bij je NOD datum aan en de totalen onderaan.