Zo wat een werk maar als het goed is is hij helemaal up to date! Laat weten als je op paars mag! Succes iedereen op het wachtbankje! Het zijn er al veel... Spannend! Fijne dag vandaag iedereen
Blisskarin: heerlijk zo'n bad! Ik word er jaloers van Ik heb het trouwens nog niet gezegd maar ik zit ook al een paar dagen op het wacht bankje. Heb wel last gehad van vermoeidheid en emotioneel instabiel zijn. Helaas hoort dat nog bij de pregnyl, hopen dat ik daar volgende week weer last van krijg dan weet ik genoeg Heel veel succes met het wachten dames en dat we allemaal op een roze wolk mogen zitten straks
Ik mag ook op het wachtbankje! Last van mijn onderrug, zeurende 'ongesteldheidspijn',.. en gevoelige borsten.. Nog 9 dagen tot NOD
Het wordt al aardig druk op t wachtbankje! Heb met mezelf afgesproken dat ik volgende week woensdag ga testen, dag voor nod. Hopelijk hou ik t vol. Vooral de laatste dagen zijn lastig vinden jullie niet?
Dat zal inderdaad een hoop werk zijn geweest Nenp! Dankje! Hier lijkt vanmorgen mijn ovutest toch echt donkerder, nou gisteren geklust, dus dat zit goed dan. Ik wacht morgen mijn test af en dan ook op de wachtbank.
Heel veel succes volgende week! Ik test volgende week donderdag.. Idd.. laatste loodjes wegen het zwaarst! Nog even....
Hihi Nenp je mag je alles vragen en ik zal je antwoord geven op je vragen. - Ik heb nu inderdaad 2 eitjes. In mijn normale cyclus heb ik geen eisprong en met de medicatie Clomid laagste dosering willen ze proberen of er dan wel eitjes groot genoeg gaan groeien. De Clomid zorgt voor stimulatie van de groei van de eicellen. Iedereen heeft normaal bij een cyclus allerlei eitjes klaar liggen en als er een eitje groot genoeg is, springt deze. Dat ik 2 eitjes heb komt dus echt door de Clomid. Deze laat bij mij deze keer 2 eitjes groeien in mijn eierstokken. Bij ons is het dus geluk. - Kun jij dit ook hebben? Ja zeker. Sommige meiden/dames hebben uit zichzelf een dubbele eisprong. Dit is erfelijk. Er zijn genoeg meiden die spontaan zwanger raken van een 2 eiige tweeling. Over het algemeen heeft iedereen maar 1 eitje tijdens een eisprong maar er zijn dus wel uitzonderingen. - Ik heb links en rechts 1 eitje dus in beide eierstokken heb ik een groter eitje zitten. - Of ze springen? Geen idee. Ik hoop natuurlijk van wel. De kans is aanwezig dat ze beide springen. Ook heb ik kans dat er maar 1 springt en dat de ander gaat krimpen. Deze kan dan niet meer springen. Ook is er natuurlijk ook nog een kans dat er helemaal geen eitje springt. Dan krimpen ze allebei en kan ik weer van voren af aan beginnen. Ik ben dus best zenuwachtig of er vrijdag nog iets te zien is en of ze me kunnen vertellen of er een eitje is gesprongen ja of nee of beide. Ik hoop natuurlijk dat ze beide springen zodat we net wat meer kans hebben. Wachtbankje, wat zitten er al veel op het wachtbankje. Ik hoop vrijdag op het wachtbankje te mogen zitten dus het gaat krap worden. Hopelijk vallen er heel snel mensen van het bankje af om door te schuiven naar de zwangere bank
NOD-lijst 1 t/m 7 oktober 2015♡ 1 (9) Lieflief, 31 jaar, ronde 5, 2e kindje NicoleAM, 28 jaar, ronde 12, 1e kindje Gerbera, 29 jaar, ronde 2 (na MA), 1e kindje K005, 32 jaar, ronde 18, 1e kindje samen Aapje88, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje Lace, 28 jaar, ronde 8, 1e kindje Puggie, 26 jaar, ronde 1, 2e kindje 2 (12) Goodlife, 33 jaar, ronde 8, 2e kindje Luminis, 22 jaar, ronde 9, 1e kindje Petra82, 33 jaar, ronde 40-en-nog-wat, 2e kindje Hapje35, 35 jaar, ronde 3, 1e kindje Aleeyah, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje Sappie1986, 29 jaar, ronde 3, 2e kindje Mamavandrie, 26 jaar, ronde 1, 4e kindje Blauwdeb, 40 jaar, ronde 2, 4e kindje Bloezem, 31 jaar, ronde 2, 3e kindje Laurazoey, 27 jaar, ronde 7 Braiar Rose, 23 jaar, ronde 28, 1 e kindje Renee, 23 jaar, 4e ronde, 1e kindje Briar Rose, 23 jaar, 28e ronde, 1ste kindje 3 (4) Tsayno, 29 jaar, ronde 6, 1e kindje Piepoe, 33 jaar, ronde 6, 2e kindje Beeb1987, 28 jaar, ronde 14, 1e kindje Veldmuis, 23 jaar, ronde 12, 1e kindje Tess, 26 jaar, ronde 1, 1e kindje 4 (7) Jessy, 37 jaar, ronde 4, 2e kindje Zustertje, 28 jaar, ronde 5, 2e kindje Pinnelin, 29 jaar, ronde 1, 2e kindje Blisskarin, 32 jaar, ronde 2, 3e kindje Mystiek, 30 jaar, ronde 1, 1e kindje Rosa887, 26 jaar, ronde 6 (2e na MK), 1e kindje Pompeloesje , 31 jaar , 2e ronde , 3e kindje 5 (4) Trotsemama1990, 25 jaar, ronde 10, 3e kindje Bernise, 23 jaar, ronde 2, 1e kindje Debjola, 32 jaar, ronde 2, 5e kindje Nenp, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje 6 (5) Jozefien85, 30 jaar, ronde 7, 2e kindje Fiol, 39 jaar, ronde 7, 2e kindje Vita Rose, 33 jaar, ronde 2, 3e kindje LaDebs, 26 jaar, ronde 1 , 2e kindje Arendje,25 jaar, ronde 24, 1e kindje (2e IUI) 6 (7) Zeladora, 29 jaar, ronde 5, 1e kindje Belle28, ronde 8, 2e kindje Koekie2, 29 jaar, ronde 3, 3e kindje( 1e ronde Clomid 50mg ) Queenie707, 27 jaar, ronde 5, 1e kindje Roosje24, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje Flowerlover, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje Datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 48 Wachtbankje (24) Zwanger (1), Ongesteld (0), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Geef dan de volgende gegevens door of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje. Belangrijk: pas dan ook de totalen bij je NOD datum aan en de totalen onderaan.
Mag ik er misschien ook bij? Ik denk dat ik mijn eisprong voelde en mijn NOD zou dan 6/10 zijn. Bulb, 27 jaar, ronde 1, eerste kindje Succes allemaal!
Heeel raar normaal heb ik bij action testen donkere strepen, nu blijft het gewoon licht. Heb eiwit rekbaar slijm. Hebben wel geklust gisteren. Ik denk dat ik een digitale probeer effe
Update: ik had mijn action test weggegooid en een digitale gedaan en die gaf een smiley. Ik dacht huh hoe kan dat? Gelijk de action uitgevist en opgedroogd leek hij donkerder. Heb wel donkerdere gehad maar misschien wordt hij in de avond of morgen donkerder? Hierbij foto
Bij mij is de action nooit heel donker geweest en nu bij 2 be-sure, heb ik nagenoeg dezelfde streepjes al meer dan een week. Een smiley bij cb betekend eisprong!
Bij mij worden de action testen ook nooit echt duidelijk positief. De teststreep is wel duidelijk te zien, maar nog steeds iets lichter dan de controlestreep. Maar ik test maar 1 keer per dag (smorgens rond een uur of 11) en het kan dus zijn dat ik dan savonds of snachts een knaller heb, dat ga ik toch volgende maand ff uitproberen als het deze maand weer niet gelukt is. Nu eerst maar weer 12 dagen geduld hebben... pffffff
Ik zou echt niet weten of de digitale gisteren ook positief was. Action was wel lichter dan vandaag dus wie weet. Gisteren geklust en morgen kan het niet. Vandaag weer heeft geen zin zeker achter elkaar?