Mijn dochter is 06-07-2010 met 38 weken zwangerschao dmv een keizersnede geboren. Toen ik 32 weken zwanger was kwamen ze erachter dat ze een hersenbloeding in mn buik had gehad, en ook nog 2 hartafwijkingen had. Ik heb 17 weken met mn ex samen in groningen in het umcg gezeten met haar. 10 operaties verder zeiden ze dat ze haar niet meer konden helpen, de draintjes die in haar hoofdje werden geplaatst wouden steeds niet aanslaan en de hartoperatie is ze niet aan toe gekomen. 03-11-2010 is ze in mn armen rustig ingeslapen. Ja dames (er hadden meer mensen gereageerd zag ik) dat is erg heftig, en zoiets gun je je ergste vijand niet, de pijn en verdriet waar je dag in dag uit nee rondloopt. Gelukkig is mn zoontje een heel vrolijk en lief mannetje en als ik naar hem kijk word ik zo blij, en hij gaat ook al vanaf zn geboorte steeds mee naar haar grafje (2 straten achter me), hij is inmiddels 3 jaar en zegt altijd doei lieve zus ik hou van jou ga maar lekker slapen....ik betrek hem er al vanaf het begin bij want het is toch zn grote zus. Ja mannen...haha die van mij is ook zo'n simpele ziel. "Het komt vanzelf" maar hun beleven het heel anders dan wij vrouwen. Hun praten zo makkelijk maar idd elke maand als de menstruatie weer doorbreekt en ik steeds de afgelopen maanden in tranen zat zei hij "je bent er teveel mee bezig, alles op zn tijd"... Oohh dus bij jou ging het ook allemaal snel de eerste keren. Ja wat kan het dan ineens tegenvallen als het ineens langer duurt he pfff hier net zo. Ik lees zoveel meiden die binnen 1 of 2 rondes al zwanger zijn, en dan denk ik lucky you. Voor alle dames ben ik dan zo blij maar diep van binnen baal je voor jezelf natuurlijk dat je eigen menstruatie wel doorgekomen is.
Jemig Trotsemama. Ik zit gewoon te huilen. Wat een verschrikkelijk verhaal. Heb er geen woorden voor. Onbeschrijflijk moeilijk en wat een groot verlies. Wat sterk van je dat je het deelt en goed dat je je zoontje er zo in betrekt. Respect!
@ lieflief. Wooow een positieve test 👏🏻👏🏻 logisch dat je smiddags wit test hoor, je bent 9 dpo. Gewoon morgenochtend weer testen als je niet kan wachten. @ degene die de foto liet zien van de ovutesten; bijna positief. 2x per dag (blijven) testen en je vindt m. Succes!
@ Lace. Komop meid hou moed en vertrouw op je lichaam. Ik had 2 maanden geleden ook zo een maand ook na de 6 maanden grens dus begrijp heel goed hoe je je voelt. 💋
Trotsemamma, wat een heftig verhaal! Maar wat knap hoe je er met je zoontje mee omgaat. En hopelijk krijgt hij er snel een klein brusje bij. Ik ben officieel ook over de zes maanden heen (maar reken pas vanaf trouwen echt, waardoor het korter voelt). Probeer nu te denken dat de kans dat het binnenkort een keer lukt juist groter moet zijn, want bii de meesten duurt het max een jaar. Zo blijf ik positief .
Pffff trotsemamma wat een heftig verhaal. Je bent erg sterk. Je kleine meid (en het sterretje) is boven op de wolken erg trots! Dat weet ik zeker!
Jeetje wat een heftig verhaal zeg trotsemamma! Wat moet jij een sterke vrouw zijn om zoiets te ondergaan, er open over te kunnen zijn en je zoon er zo prachtig in te kunnen betrekken. Respect en je dochtertje, klein als ze was, zal altijd bij je zijn en alles over je schouder meekijkend meebeleven ♡
NOD-lijst 1 t/m 7 oktober 2015♡ 1 (9) Lieflief, 31 jaar, ronde 5, 2e kindje NicoleAM, 28 jaar, ronde 12, 1e kindje Gerbera, 29 jaar, ronde 2 (na MA), 1e kindje K005, 32 jaar, ronde 18, 1e kindje samen Aapje88, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje Lace, 28 jaar, ronde 8, 1e kindje Puggie, 26 jaar, ronde 1, 2e kindje 2 (13) Goodlife, 33 jaar, ronde 8, 2e kindje Luminis, 22 jaar, ronde 9, 1e kindje Petra82, 33 jaar, ronde 40-en-nog-wat, 2e kindje Hapje35, 35 jaar, ronde 3, 1e kindje Aleeyah, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje Sappie1986, 29 jaar, ronde 3, 2e kindje Mamavandrie, 26 jaar, ronde 1, 4e kindje Blauwdeb, 40 jaar, ronde 2, 4e kindje Bloezem, 31 jaar, ronde 2, 3e kindje Laurazoey, 27 jaar, ronde 7 Braiar Rose, 23 jaar, ronde 28, 1 e kindje Renee, 23 jaar, 4e ronde, 1e kindje Briar Rose, 23 jaar, 28e ronde, 1ste kindje laura, 27 jaar, 1e ronde, 1e kindje 3 (4) Tsayno, 29 jaar, ronde 6, 1e kindje Piepoe, 33 jaar, ronde 6, 2e kindje Beeb1987, 28 jaar, ronde 14, 1e kindje Veldmuis, 23 jaar, ronde 12, 1e kindje Tess, 26 jaar, ronde 1, 1e kindje 4 (7) Jessy, 37 jaar, ronde 4, 2e kindje Zustertje, 28 jaar, ronde 5, 2e kindje Pinnelin, 29 jaar, ronde 1, 2e kindje Blisskarin, 32 jaar, ronde 2, 3e kindje Mystiek, 30 jaar, ronde 1, 1e kindje Rosa887, 26 jaar, ronde 6 (2e na MK), 1e kindje Pompeloesje , 31 jaar , 2e ronde , 3e kindje 5 (4) Trotsemama1990, 25 jaar, ronde 10, 3e kindje Bernise, 23 jaar, ronde 2, 1e kindje Debjola, 32 jaar, ronde 2, 5e kindje Nenp, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje 6 (7) Jozefien85, 30 jaar, ronde 7, 2e kindje Fiol, 39 jaar, ronde 7, 2e kindje Vita Rose, 33 jaar, ronde 2, 3e kindje LaDebs, 26 jaar, ronde 1 , 2e kindje Arendje,25 jaar, ronde 24, 1e kindje (2e IUI) Bulb, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje 6 (7) Zeladora, 29 jaar, ronde 5, 1e kindje Belle28, ronde 8, 2e kindje Koekie2, 29 jaar, ronde 3, 3e kindje( 1e ronde Clomid 50mg ) Queenie707, 27 jaar, ronde 5, 1e kindje Roosje24, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje Flowerlover, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje Datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 50 Wachtbankje (31)Zwanger (1), Ongesteld (0), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Geef dan de volgende gegevens door of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje. Belangrijk: pas dan ook de totalen bij je NOD datum aan en de totalen onderaan.
Ik was net bezig! En toen zag ik onder het bericht een update van jou! He he hahaha gelukkig had ik nog niet zoveel gedaan...
Ja zet mij maar op de lijst voor 2 oktober. Laura , 27 jaar, ronde 1, 2e kindje. Waarschijnlijk word het toch niets aangezien mijn cyclussen 7 weken duren. Maar dit keer heb ik gewerkt met ovulatietesten en die waren positief op 17 en 18 september
Oh gelukkig. Is best lastig op mijn i-pad, ik zit dan met mijn telefoon er naast, anders kan ik niet door de verschillende bladzijdes heen. En dan die kleuren aanpassen, pfff zit ik heel de tijd de verkeerde kleuren te doen, haha nou goed, weer gelukt!
Aahh jeetje meiden heb echt kippenvel van jullie reacties, wat lief zeg! Dit stukje van het verhaal kan ik wel vertellen, maar als ik verder ga in de details zit ik zelf ook weer helemaal in tranen hoor. Het is 5 jr geleden, maar het lijkt nog steeds alsof het gisteren gebeurd is. En idd Ik weet zeker dat mn kleine meisje elke dag bij mij en haar broertje is. *nog steeds met mn lijf vol kippenvel op de bank* Een dikke (digitale) knuffel voor jullie!
Fiol hier ook buiten de lijst waarschijnlijk. Morgen weet ik meer. Bella Hier nu ook zo'n streepjes. Morgen heb ik weer een echo dus we zullen zien of de eitjes er nog zitten. Trotse mama jemig wat heftig zeg. Dit gun je inderdaad echt niemand. Wat fijn dat je zoontje dit zo allemaal mee krijgt. Heel erg lief zeg van hem dat hij dit tegen zijn zus zegt. Knuf
Hey meiden. Ik heb vandaag de hele dag soort van menstruatiepijn buikpijn zeg maar. Alsof ik ongesteld moet worden. Is dat mijn eisprong dan? ________________