Ben benieuwd bij jou.. Wordt beetje gek van die cyclussen..Altijd 28 dgn.. laatste tijd zooo in de war!
Dat kan roosje, je lichaam zit gek in elkaar... Waar zit je in je cyclus? @koekie, heel veel succes vandaag met de echo! Hopelijk is er goed nieuws! Dames fijne dag vandaag en tot vanavond!
Wat een verhaal Trotsemama, wat een nare periode moet dat zijn geweest en natuurlijk nu nog een groot gemis ! Succes vandaag Koekie!
Idd een groot gemis, en wat ik toen allemaal heb moeten meemaken, maar vooral mn dochter die zelf het meeste heeft gevochten voor haar jonge leven. Im a proud mommy... suc6 koekie!!
Hey dames. Vanmorgen vroeg weer getest met lichtere urine en zag daar maar heel vaag wat op. Daarna nog ff urine opgespaard, was iets geconcentreerder en het streepje is duidelijk dan gisteren! Maar met uploaden minder te zien. Duimduimduim.
Nou TrotseMamma, trots mag je inderdaad zijn op zo een vechtlustige, dappere dame, ik merk wel dat je met veel liefde aan haar denkt Succes met de echo Koekie!
Volgens mij zie ik in de verte wel een streepje. Wat spannend zeg! Morgen weer testje wagen. Voel je je ook anders?
Is dat een zwangerschapstest? Als dat zo is zie is helaas geen tweede streepje, misschien moet je wat langer wachten voor je test, wanneer is je nod? Ik heb wel jampotbrilglazen misschien ligt het daaraan dat ik het niet zie
Ojaa zeker weten denk ik met liefde nog elke dag aan mn meissie Bloezem Ze is mn trots en mn leven, net als haar kleine broertje. Lieflief ik zie idd ook heeel licht een 2e streepje. Oeehh spannend zeg!!
Hi lieflief, Ik zat met je in de ronde van augustus geloof ik, en hang nu een beetje tussen deze en de volgende groep in. Wilde even zeggen dat ook ik een heeeel licht streepje zie...wat ontzettend spannend allemaal zeg. Wanneer ga je weer testen?
Hi lieflief, Ik zat met je in de ronde van augustus geloof ik, en hang nu een beetje tussen deze en de volgende groep in. Wilde even zeggen dat ook ik een heeeel licht streepje zie...wat ontzettend spannend allemaal zeg. Wanneer ga je weer testen?
NOD-lijst 1 t/m 7 oktober 2015♡ 1 (7) Lieflief, 31 jaar, ronde 5, 2e kindje NicoleAM, 28 jaar, ronde 12, 1e kindje Gerbera, 29 jaar, ronde 2 (na MA), 1e kindje K005, 32 jaar, ronde 18, 1e kindje samen Aapje88, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje Lace, 28 jaar, ronde 8, 1e kindje Puggie, 26 jaar, ronde 1, 2e kindje 2 (14) Goodlife, 33 jaar, ronde 8, 2e kindje Luminis, 22 jaar, ronde 9, 1e kindje Petra82, 33 jaar, ronde 40-en-nog-wat, 2e kindje Hapje35, 35 jaar, ronde 3, 1e kindje Aleeyah, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje Sappie1986, 29 jaar, ronde 3, 2e kindje Mamavandrie, 26 jaar, ronde 1, 4e kindje Blauwdeb, 40 jaar, ronde 2, 4e kindje Bloezem, 31 jaar, ronde 2, 3e kindje Laurazoey, 27 jaar, ronde 7 Braiar Rose, 23 jaar, ronde 28, 1 e kindje Renee, 23 jaar, 4e ronde, 1e kindje Briar Rose, 23 jaar, 28e ronde, 1ste kindje laura, 27 jaar, 1e ronde, 1e kindje 3 (6) Tsayno, 29 jaar, ronde 6, 1e kindje Piepoe, 33 jaar, ronde 6, 2e kindje Tbtj, 23 jaar, ronde 8, 2e kindje Beeb1987, 28 jaar, ronde 14, 1e kindje Veldmuis, 23 jaar, ronde 12, 1e kindje Tess, 26 jaar, ronde 1, 1e kindje 4 (7) Jessy, 37 jaar, ronde 4, 2e kindje Zustertje, 28 jaar, ronde 5, 2e kindje Pinnelin, 29 jaar, ronde 1, 2e kindje Blisskarin, 32 jaar, ronde 2, 3e kindje Mystiek, 30 jaar, ronde 1, 1e kindje Rosa887, 26 jaar, ronde 6 (2e na MK), 1e kindje Pompeloesje , 31 jaar , 2e ronde , 3e kindje 5 (4) Trotsemama1990, 25 jaar, ronde 10, 3e kindje Bernise, 23 jaar, ronde 2, 1e kindje Debjola, 32 jaar, ronde 2, 5e kindje Nenp, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje 6 (6) Jozefien85, 30 jaar, ronde 7, 2e kindje Fiol, 39 jaar, ronde 7, 2e kindje Vita Rose, 33 jaar, ronde 2, 3e kindje LaDebs, 26 jaar, ronde 1 , 2e kindje Arendje,25 jaar, ronde 24, 1e kindje (2e IUI) Bulb, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje 6 (6) Zeladora, 29 jaar, ronde 5, 1e kindje Belle28, ronde 8, 2e kindje Queenie707, 27 jaar, ronde 5, 1e kindje Roosje24, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje Flowerlover, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje Datumloos (0) Buiten de lijst (1) Koekie2, 29 jaar, ronde 3, 3e kindje( 1e ronde Clomid 50mg en Ovitrelle 250mg) Totaal: 51 Wachtbankje (31)Zwanger (1), Ongesteld (0), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Geef dan de volgende gegevens door of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje. Belangrijk: pas dan ook de totalen bij je NOD datum aan en de totalen onderaan.
Wat een lieve reacties meiden. Nou hierbij mijn update. Mijn eitjes ( eigenlijk follikels ) zaten er nog steeds. De 1 was nu 24mm en de ander 23mm. Ik heb bij de apotheek Ovitrelle moeten halen en heb mezelf vanmorgen onder toeziend oog van een verpleegkundige de injectie toegediend. Vanaf dat moment springen de follikels binnen 40 uur. Dus vanavond aan de "klus" en vandaag of morgen springen ze beide. Dus het wordt heel spannend. Mijn NOD zal dan zijn op 10 oktober ( bijzondere dag -> verjaardag 1e 2 kindjes ) dus als ik dan geen ongi krijg, test ik 11 oktober -> hou ik dat vol???? Vanaf morgen mag ik dus officieel op het wachtbankje. Lieflief, Ik zie echt wel een 2e streepje op je testen. Wat spannend