Oh spannend Koekie! Zet 'm op. Ja voel me ook wat anders. Mijn moeder vroeg vanmiddag of ik zwanger was. Ze ziet dat. Ze heeft het bij al mijn 4 zwangerschappen goed gehad. Dus ik hoop nu nog meer😊
Koekie: Dat klinkt veel belovend! Lieflief: ik zie ook heel licht wat, hopen dat het snel een knaller wordt Hier blijft het spannend. Wel wat last van kramp en spotting dus misschien een innesteling ....
Lieflief, ik zie ook een streep! Jeeeeej wat ontzettend leuk voor je! Wat voel je precies dan? Zijn wij uiteraard heel nieuwgierig naar hahaha dus graag details😂 @koekie! Wat fijn dat je nu weet dat ze binnen 40 uur springen! Ging de injectie zetten goed? Wel eng lijkt me... Was het de eerste keer? De eitjes zijn goed gegroeid zeg... Wel aan de grote kant of denk ik dat maar😀
Haha nenp, moet lachen om jouw reactie. Ik heb weinig symptomen. Iets gevoelige onderbuik, licht gevoelige onderbuik. Ik slaap heel vast. Verder vooral sinds vandaag weer een ander gevoel. Ik hoop zo dat het de goede kant op gaat. Na al die miskramen ben ik direct onzeker. Hoe gaat het met de rest allemaal?
Nou lieflief hopelijk heeft je moeder gelijk. Ben benieuwd of je test oploopt morgen. Succes! Spannend koekie! Duimen duimen. Blijf je nog wel gezellig hier kletsen? Ik zit nu op 9 dpo, weer pijnlijk schaambeen als altijd en last van onderrug. Dezelfde klachten als alle andere rondes toen ik gewoon ongesteld werd dus heb niet zoveel hoop
Okee nou spannend! Hopelijk gaat het streepje mooi oplopen maar denk wel dat dat goed zit! Hoeveel dpo ben je? Graag elke dag een update hahaha en dat streepje komt er niet voor niets😉 Er zit hcg in je lichaam! Hier gaat het allemaal zen gangetje, vandaag 11,5 uur gewerkt... Morgen nog een dagje werken en dan weekend! Ik ben vandaag 4-5 dpo voel af en toe wel wat maar ga nog nergens vanuit want een eventuele innesteling zou nog plaats moeten vinden😱😱😱
Vervelend Goodlife, maar er is geen peil op te trekken... Dus wie weet zijn deze maand die symptomen wel DE symptomen... En heb je over een paar daagjes een positieve test in je handen! Geef de moed nog niet op he... Kan nog alle kanten op! Toi toi toi
Wow, 11,5 uur. Dat is echt te veel. Haha. Ik zal morgen weer braaf een update geven, omdat jij het me zegt 😜. Ik ben nu 10 dpo.
Dat zijn normale werkdagen bij de werkgever waar ik werk, en laat die nou net ook 365 dagen per jaar werk hebben... Dus moet altijd alle feestdagen werken😔 Maargoed in de toekomst ga ik minder werken... Ja ben erg benieuwd naar je symptomen hahaha krampen steekjes zeurderig gevoel misselijk pijnlijke borsten dromen etc hahaha
Ja injectie zetten ging goed. Ik vond het wel spannend. Inderdaad de eerste keer dat ik mezelf een injectie moest geven. Ik telde hardop tot 3 en toen hups de naald in mijn buik Hihi. Ja ze zijn aan de grote kant inderdaad. Had verwacht dat ze al gesprongen waren maar dus niet. Daarom moest ik ook de injectie zetten anders kan het veranderen in cystes en dat wil ik natuurlijk niet Follikels worden wel vaker zo groot maar over het algemeen springen ze rond de 18mm of 20mm Goodlife, Ja ik blijf nog gewoon gezellig hier kletsen hoor Ik kan jullie niet missen en ben veel te nieuwsgierig voor jullie. Lieflief, Ik ben echt zow benieuwd.
Ik vind dat we allemaal DE symptomen hebben. Ik heb alweet getest en er staat weer een streepje. Ik weet alleen nog niet of hij duidelijker is dan die van gisteren. Toen heb ik na een half uur wen foto gemaakt. Ga ik nu ook weer doen. Test is nu zo'n 10 min oud en ik zie hem goed.
Ik zie m ook 👏🏻👏🏻 hcg verdubbeld iedere 2 dgn dus morgen is je test vast duidelijker. Spannend hoor!!
De eerste foto zag ik het niet, maar deze is een stuk duidelijker Jeeeej gefeliciteerd 🎉🙌🏻. Morgen zal hij inderdaad een stuk duidelijker zijn. Misschien helpt het als je een extra gevoelige test haalt, die zal een duidelijker resultaat geven. Is dit de k2v5? Ik testte daar een week na m'n NOD een licht streepje mee. Maar de CB was heeeeel duidelijk, dus kan ook per test verschillen hoe duidelijk de weergave is.