Ik zie m ook!! Voorzichtig gefeliciteerd! Super, de lijst roze beginnen lijkt me een geweldig mooi begin ☺️
Jeeej weer een roze erbij! Gefeliciteerd! Ik kan de lijst even niet aanpassen... Doe ik als het niet is gebeurd vanavond wel... 💝💝💝💝💝💝💝💝💝 Lekker genieten en hopen dat hij/zij goed blijft plakken! Fijne dag vandaag iedereen
Woehoee gefeliciteerd lierlief!!! Hier vandaag 7dpo dus moet nog ff 10 dagen geduld hebben. Maar heb alweer een pukkel op mn wang net als vorige maand dus ga er alweer vanuit dat het game over is. Pukkels zijn bij mij geen goed teken.
Lieflief, wauw ik zie hem ook hoor. al een voorzichtige gefeliciteerd Hopelijk gaat hij mooi oplopen.
Hahaha nog niet op roze? Dan laat ik je even staan op paars... maar denk wel dat hij mooi gaat oplopen... ziet er goed uit in ieder geval! Fijne dag dames!
Voorzichtig gefeliciteerd lieflief. Ik moet zo om mezelf lachen. Dit is ronde 1 en ik heb werkelijk alle kwaaltjes hahaha. Allemaal klachten die ik ook kan wijten aan andere dingen. Moe moe moe (maar wanneer niet met die kleine) Zeurende onderbuik (maar ook last van m'n stoelgang) Zere liezen en onderrug. (Spierpijn hardlopen) Misselijk (weinig gegeten en een katertje na bruiloft) En ja hoor. Gister voelde ik toch m'n rechter borst pijn doen. (Haha Maar ach niet zo gek als je jezelf in een super strak jurkje wurmt) Herkenbaar ?? Lol Bij mijn eerste zwangerschap had ik nul kwaaltjes voor NOD dus gelukkig kan ik relativeren nu....
Hahahaha Puggie of ik mezelf hoor praten😂. Ook 1ste ronde voor 2de kindje.. Had bij mn 1ste helemaal geen klachten ervoor🙈. En daarbij is mijn nod ook nog is pas 4 okt.. Wat je hersens niet met je kunnen doen he!! Probeer zo weinig mogelijk eraan te denken maar de misselijkheid overvalt me gewoon bahh.
Hahaha. Ja is echt bizar juist omdat je er zo bewust niet oplet dat je dat onbewust dus toch doet. 4 okt is ook echt nog zo lang wachten.
Dat wachten duurt idd altij veel te lang. Daarom test ik te vroeg, zucht. Vanmiddag nog een testje gedaan. Ik heb er teveel in huis en hij is duidelijker als vanmorgen. Ik denk dat ik een middagtester ben.
Hi Ik sta niet correct op de lijst zie ik haha . Ik ga voor mijn 2e kindje Oo spannend die testen allemaal. Wel vroeg hoor ! Ik durf het niet ben bang dat ik niets te zien krijg. Maar bij jullie zie ik ook duidelijk een streepje Hopelijk lopen ze mooi op !
Voorzichtig gefeliciteerd LiefLief!! Hier wat koortsig, op 4DPO klein beetje rood bloed verloren en heb nu op 8DPO wat bruinverlies. Hoop niet dat mijn menstruatie nu al gaat doorbreken!
Omg. Plaatste ik eerder nog over een zere tiet.... Er komt net melk uit als ik op de klieren druk....WTF. Ik geef nu al meer dan een jaar geen BV meer..heeft iemand dit ook al eens gehad?
Ja ik. Werd toch ongesteld. Dacht toen echt als ik nu niet zwanger ben dan weet ik het ook niet meer. Schijnt wel een voorteken te kunnen zijn; hoop het voor je!