Ja volgens mij mag je op roze lieflief. 😄. Ben eens op t forum gaan zoeken net en hoeft idd helemaal niks te betekenen. Ik probeer dat natuurlijk ook niet maandelijks 😉 maar omdat tie nu zeer deed... Zijn er al meer vroege testers? Ik ga proberen te wachten tot 2 okt ..
Koekie, deze ronde heb ik al vanaf de eisprong een gevoelige onderbuik en soms wat krampjes. Ik had er zelfs nog een topic over geopend waarbij iedereen zei dat ik het me waarschijnlijk inbeeldde. Vandaag moest ik erg veel plassen, zeker ieder uur. Mijn borsten beginnen gevoeliger te worden.
hallo meiden, zou iemand mij 'paars' willen maken? heb het net zelf gebropeerd via kopiëren en plakken, maar ik krijg er geen kleuren in. Alvast bedankt!! NOD is 6 okt
Ik had vanmorgen ineens een paar drupjes bloed bij het afvegen! Heb dat nog nooit eerder gehad. Ik ben nu 5 dpo. Misschien is het van een innesteling? Spannend.
Spannend Arendje! Ik hoop het echt voor je. Clara heb je topic niet gezien. Ook hier echt na de Ovitrelle ontzettend veel naar de wc maar dat is nu alweer iets minder.. haha. Wachten is zo vervelend he en ik heb pas net mijn eisprong gehad... hahaha. Ik hou jullie dag voor dag in de gaten en als iedereen al roze is, hoop ik achteraan in de roze lijn aan te sluiten
♡NOD-lijst 1 t/m 7 oktober 2015♡ 1 (7) Lieflief, 31 jaar, ronde 5, 2e kindje NicoleAM, 28 jaar, ronde 12, 1e kindje Gerbera, 29 jaar, ronde 2 (na MA), 1e kindje K005, 32 jaar, ronde 18, 1e kindje samen Aapje88, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje Lace, 28 jaar, ronde 8, 1e kindje Puggie, 26 jaar, ronde 1, 2e kindje 2 (14) Goodlife, 33 jaar, ronde 8, 2e kindje Luminis, 22 jaar, ronde 9, 1e kindje Petra82, 33 jaar, ronde 40-en-nog-wat, 2e kindje Hapje35, 35 jaar, ronde 3, 1e kindje Aleeyah, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje Sappie1986, 29 jaar, ronde 3, 2e kindje Mamavandrie, 26 jaar, ronde 1, 4e kindje Blauwdeb, 40 jaar, ronde 2, 4e kindje Bloezem, 31 jaar, ronde 2, 3e kindje Laurazoey, 27 jaar, ronde 7 Braiar Rose, 23 jaar, ronde 28, 1 e kindje Renee, 23 jaar, 4e ronde, 1e kindje Briar Rose, 23 jaar, 28e ronde, 1ste kindje laura, 27 jaar, 1e ronde, 1e kindje 3 (6) Tsayno, 29 jaar, ronde 6, 1e kindje Piepoe, 33 jaar, ronde 6, 2e kindje Tbtj, 23 jaar, ronde 8, 2e kindje Beeb1987, 28 jaar, ronde 14, 1e kindje Veldmuis, 23 jaar, ronde 12, 1e kindje Tess, 26 jaar, ronde 1, 1e kindje 4 (7) Jessy, 37 jaar, ronde 4, 2e kindje Zustertje, 28 jaar, ronde 5, 2e kindje Pinnelin, 29 jaar, ronde 1, 2e kindje Blisskarin, 32 jaar, ronde 2, 3e kindje Mystiek, 30 jaar, ronde 1, 1e kindje Rosa887, 26 jaar, ronde 6 (2e na MK), 1e kindje Pompeloesje , 31 jaar , 2e ronde , 3e kindje 5 (4) Trotsemama1990, 25 jaar, ronde 10, 3e kindje Bernise, 23 jaar, ronde 2, 1e kindje Debjola, 32 jaar, ronde 2, 5e kindje Nenp, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje 6 (6) Jozefien85, 30 jaar, ronde 7, 2e kindje Fiol, 39 jaar, ronde 7, 2e kindje Vita Rose, 33 jaar, ronde 2, 3e kindje LaDebs, 26 jaar, ronde 1 , 2e kindje Arendje,25 jaar, ronde 24, 1e kindje (2e IUI) Bulb, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje 6 (6) Zeladora, 29 jaar, ronde 5, 1e kindje Belle28, ronde 8, 2e kindje Queenie707, 27 jaar, ronde 5, 1e kindje Roosje24, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje Flowerlover, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje Datumloos (0) Buiten de lijst (1) Koekie2, 29 jaar, ronde 3, 3e kindje( 1e ronde Clomid 50mg en Ovitrelle 250mg) Totaal: 51 Wachtbankje (32), Zwanger (2), Ongesteld (0), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Geef dan de volgende gegevens door of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje. Belangrijk: pas dan ook de totalen bij je NOD datum aan en de totalen onderaan.
@ koekie; ik heb altijd na eisprong buikpijn. Gyn heeft mij toen uitgelegd dat dat kan komen door het vocht wat vrij komt uit de eitjes en in je buik terecht komt. Hoe groter de eitjes hoe meer vocht en bij een dubbele eisprong kan het dus extra pijnlijk zijn. @ arendje; spannend hoor ik hoop voor je dat het positief gaat uitpakken. Ik heb het nu 2x gehad maar helaas was het bij mij niet positief.
Spannend allemaal dames! Fijn dat je je eisprong gevonden hebt koekie en vita rosé! Nou hopen op het beste! En op na veel zwangeren! Ik ga vroeg testen denk ik... Denk woensdag of donderdag dan ben ik 9-10 dpo... @arendje, het zou idd een innesteling kunnen zijn! Spannend zeg hopelijk pakt het positief uit! En dat mag ook wel he na zon lange tijd! @lace, wat balen zeg dat je nu al denkt ongesteld te worden... Hopelijk pakt t anders uit... Dames fijne avond
Dankjewel voor je uitleg. Dan snap ik het ook helemaal. 2 eitjes ( 23 en 24 millimeter ) kunnen dus flink buikpijn geven. Weet ik dat... geef me die buikpijn maar als de test dan ook nog maar roze kleurt We wachten af. Weet ik dat mocht het niet lukken voor een volgende keer dat het er gewoon bij hoort die buikpijn
Ook voor jou fijne avond! Ik hoop dat je zo vroeg ook al roze test. Zou super zijn. Is al bijna.. nog maar een paar dagen.
Mooie test Lieflief! Ik had op 4DPO een drupje helderrood Arendje, maar ben bang dat het bij mij geen goed nieuws brengt. Mijn temperatuur is vanmorgen weer omhoog gegaan, maar dat zal wel niets zijn. Geen bruinverlies meer gehad, maar verwacht dat het morgen/overmorgen zal doorbreken.