Hoi allemaal, Mag ik ook mee kletsen? Ik ben al een tijdje lid, en ondanks dat dit mijn tweede berichtje is, 'check' ik dit forum regelmatig. Voor de dames met een positieve test; van harte gefeliciteerd! Ik ben anderhalf jaar geleden gestopt met anticonceptie en we zijn nu precies een jaar 'bezig' (eerste.) Ik verwacht ongesteld te worden op 2 oktober. Sinds donderdagochtend voel ik me lichamelijk niet helemaal lekker (licht verkouden, rommelende darmen, lage rugpijn en tot en met gister spierpijn in m'n buik.) Maar zoals een van jullie al terecht opmerkte als je iets heel graag wil dan kan het zijn dat het je onterecht hoop geeft. Het afgelopen jaar begon ik optimistisch en inmiddels is teleurstelling, loslaten (Geen enkele controle hebben) en ook een soort van berusting voorbij gekomen. Voor buitenstaanders misschien niet logisch, maar wij willen geen gang naar een huisarts en/of ziekenhuis maken. We kijken nog een jaar aan en daarna sluiten we onze kinderwens af (ik besef; zo staan we er nú in. Het voelt enigszins vreemd om dit op dit forum te slingeren, maar ik bespeur bij mezelf een soort van behoefte aan van me afpraten tegen en met dames die zonder al teveel uitleg weten wat je voelt. Mijn lief komt net thuis, dus we gaan eten. Fijne avond!
Nog te vroeg voor felicitaties hoor. Zit nog mijlenver voor NOD!!! Maar wel fijn dat jullie wat zien.
Ik zie ook wat Jozefien! Wat spannend!!! Welkom Kruimel! Hopelijk lukt het jullie om binnen het volgende jaar zwanger te worden, de kans is dan toch wel groot! Dus hoop het van harte!
Jozefien, ik zie hem hoor! Hoeveel dpo ben je? Echt wel een duidelijke streep hoor! En wat voel je? Lieflief, hoe zit het met jou symptomen? Update😂😂😂 Koekiee ik heb boerenkoolstampot gemaakt met spekjes jus en rookworst! Welkom Kruimel, lucht lekker je hart dat kan veel opluchting schelen! Je bent allang bezig, hopelijk snel roze voor jou!
Het ladies! Ook ik wil me hier eventjes aanmelden . Zijn al een tijdje bezig, maar heeft jammer genoeg voor ons nog niet mogen zijn. Ben een tijdje afwezig geweest van de nod lijsten, zie nu ook veel nieuwe namen! Leuk Is er nog ergens een lijst, zou iemand mij daar dan op willen zetten? Petrsj, 28 jaar, 1e kindje, ronde 3 (ik begin maar weer opnieuw) Spannend voor de meiden die al streepjes hebben, hopelijk lopen ze mooi op en komen er meer bij
Ik ben dus pas 7 dpo Mijn symptomen zijn dus niet zo representatief, want ik weet nog niet hoe dit gaat uitpakken. Ik had vrijdag en zaterdag echt niet te stuiten veel energie. Dat is echt opvallend voor mij Daarnaast heb ik vanaf donderdag menstruatiepijntjes, die nu echt in hevigheid zijn toegenomen. Daarnaast was ik vanmorgen misselijk. Niets wat dus ook niet door een eisprong kan komen. Mijn enige echte mogelijke symptoom is dat mijn ovulatietesten weer ineens positief werden en nu al 2.5 dag echt knallen
Symptomenupdate 😉: Af en toe een vleugje misselijk. Darmen borrelen. Adem van zl stinkt, haha. Had ik eerder geen last van. Ik heb in zijn geheel iets sterkere reuk. Spijkerbroek zit niet fijn bij mijn buik.
@ jozefien ik zie wel wat maar kan idd alle kanten nog op. Ik duim iig Welkom nieuwe dames en succes!
Spannend Jozefien! Volgens mij hebben wij op dezelfde dag onze NOD, dus nu begint het bij ook al wel te kriebelen! Maar ik heb gezegd dat ik pas ga testen vanaf mijn NOD dus ga proberen het vol te houden
Welkom nieuwe dames! Hopelijk snel op roze. Kruimel knap dat je het al zo voor jezelf helder hebt. Nenp lekker zeg! Dat zal lekker gesmaakt hebben. Josefien ben heel benieuwd waar dit naartoe gaat voor je. Ik hoop roze!
Kan iemand de lijst even updaten? Zo niet dan doe k het straks... Word spannend! Over 2 dagen gaat de lijst van start! @ koekie... Hij smaakte verukkelijk😀 Nog twee bakjes over voor woensdag!
ik hed deze avond getest met predictor early (de oude versie want hubby had de verkeerde bij en met action. Op beide een licht streepje te zien. ik test morgen vroeg met de nieuwe predictor early en action, en dat op mijn verjaardag hopelijk mooi roze
Bekijk bijlage 474947 Blijf er nog nuchter onder. Maar kan wel, zit nu 12 dagen na positieve ovutest en heb volgens mij 6 dagen geleden innesteling gevoeld... we zien het wel weer
Ik hoop het ook niet koekie2 maja we zien het wel weer. Ik moet nog 7 (bijna 6) dagen geduld hebben maar durf nergens meer op te hopen aangezien dit ronde 10 is. Het word elke maand steeds pijnlijker die teleurstellingen pfff. Gelukkig kan ik het nu een beetje van me afzetten en ben ik niet meer op symptomen aan het focussen. En aangezien ik alweer pukkels heb denk ik toch dat ik weer teleurgesteld ga worden aangezien die elke maand weer als paddestoelen uit de grond schieten (1 of 2). Alle zwangere dames...GEFELICITEERD ben echt blij voor jullie. Nu wij allemaal nog hihi