Aaah shit das zenuwslopend maar lees vaak dat het geen kwaad kan.. dus hopelijk geen slecht nieuws bij jou... is het rood of bruin? Sterkte en hopelijk snel meer duideljjkheid
Ik wacht zoiezo nog ff af mn ei was bijzonder vroeg dus alles kan een beetje van slag zijn. Misschien zondag of maandag
Gelukkig Lieflief! Ik had het ook hoor bij mijn vorige zwangerschap. er was niets aan de hand Nou bij mij nog geen duiveltjes, als het niet doorbreekt haal ik vanavond een test en als het er morgen nog niet is test ik in de ochtend
Lieflief; testen zijn toch mooi opgelopen hoor. Fijn! Hier vanmorgen niet meer kunnen inhouden om alvast te testen... En nu op 2 verschillende testen een licht 2de streepje. Spannend dus.Overmorgen nog maar is testen.
Ik zal proberen of ik foto geplaatst krijg. De strepen zijn roze lijken wat grijzig op foto. Ik pin me niet vast op deze testen, eerst maar afwachten of ze oplopen en tot nod.
Ja hoor, dat ziet er mooi uit! Van harte! Wij gaan morgen een testje wagen. Ik heb weinig hoop, maar nog geen bloed. Dat kan echter door de utrogestan komen.
Waaaahhhh, oh vind het zo spannend. Hoop zo dat ze komende dagen oplopen en me NOD snel voorbij is🙈.
Moet vandaag trouwens minder naar de wc als de dagen ervoor en das meestal een teken dat mn duvels eraan komen
Ik word helemaal nerveus van jullie hahahahahaha. Ooeehh da3mes wat een spanningen Ik moet nog 3 dage geduld hebben maar begin weer weer lichte menstruatiekrampjes te voelen maar wel heeeelllll erg licht bijna niet te voelen, en ze komen en gaan. En vorige maand was dat ook zo en toch ongesteld geworden op mn nod. Dus ik geef de hoop maar weer op.....
Spannend!! Zie een streepje! Voorzichtig gefeliciteerd! Hoeveel dpo ben je? En wat voel je... ??? * komt ze weet met der vragen* 😂😂😂