Gefeliciteerd zwangere dames! Geweldig! Hopelijk volgen er nog meer... Hier weinig symptomen... Zondag/maandag is mijn nod! Ben benieuwd voel nog niks opkomen... Zondag miss even testen...
Bloezem, wat spannend zeg! Aaleyah, Goed he vind het wel fijn om de lijst up to date te hebben Sappie, Neee wat balen zeg
♡NOD-lijst 1 t/m 7 oktober 2015♡ 1 (7) Lieflief, 31 jaar, ronde 5, 2e kindje NicoleAM, 28 jaar, ronde 12, 1e kindje Gerbera, 29 jaar, ronde 2 (na MA), 1e kindje K005, 32 jaar, ronde 18, 1e kindje samen Aapje88, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje Lace, 28 jaar, ronde 8, 1e kindje Puggie, 26 jaar, ronde 1, 2e kindje 2 (14) Goodlife, 33 jaar, ronde 8, 2e kindje Luminis, 22 jaar, ronde 9, 1e kindje Petra82, 33 jaar, ronde 40-en-nog-wat, 2e kindje Hapje35, 35 jaar, ronde 3, 1e kindje Aleeyah, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje Sappie1986, 29 jaar, ronde 3, 2e kindje Mamavandrie, 26 jaar, ronde 1, 4e kindje Blauwdeb, 40 jaar, ronde 2, 4e kindje Bloezem, 31 jaar, ronde 2, 3e kindje Laurazoey, 27 jaar, ronde 7 Braiar Rose, 23 jaar, ronde 28, 1 e kindje Renee, 23 jaar, 4e ronde, 1e kindje Briar Rose, 23 jaar, 28e ronde, 1ste kindje laura, 27 jaar, 1e ronde, 1e kindje 3 (6) Tsayno, 29 jaar, ronde 6, 1e kindje Piepoe, 33 jaar, ronde 6, 2e kindje Tbtj, 23 jaar, ronde 8, 2e kindje Beeb1987, 28 jaar, ronde 14, 1e kindje Veldmuis, 23 jaar, ronde 12, 1e kindje Tess, 26 jaar, ronde 1, 1e kindje 4 (8) Jessy, 37 jaar, ronde 4, 2e kindje Zustertje, 28 jaar, ronde 5, 2e kindje Pinnelin, 29 jaar, ronde 1, 2e kindje Blisskarin, 32 jaar, ronde 2, 3e kindje Mystiek, 30 jaar, ronde 1, 1e kindje Rosa887, 26 jaar, ronde 6 (2e na MK), 1e kindje Pompeloesje , 32 jaar , 2e ronde , 3e kindje Petrsj, 28 jaar, ronde 3 na MA, 1e kindje Anna01, 28 jaa, ronde 1, 1e kindje 5 (4) Trotsemama1990, 25 jaar, ronde 10, 3e kindje Bernise, 23 jaar, ronde 2, 1e kindje Debjola, 32 jaar, ronde 2, 5e kindje Nenp, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje 6 (6) Jozefien85, 30 jaar, ronde 7, 2e kindje Fiol, 39 jaar, ronde 7, 2e kindje Vita Rose, 33 jaar, ronde 2, 3e kindje LaDebs, 26 jaar, ronde 1 , 2e kindje Arendje,25 jaar, ronde 24, 1e kindje (2e IUI) Bulb, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje 6 (6) Zeladora, 29 jaar, ronde 5, 1e kindje Belle28, ronde 8, 2e kindje Queenie707, 27 jaar, ronde 5, 1e kindje Roosje24, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje Flowerlover, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje Datumloos (0) Buiten de lijst (1) Koekie2, 29 jaar, ronde 3, 3e kindje( 1e ronde Clomid 50mg en Ovitrelle 250mg) Totaal: 53 Wachtbankje (24), Zwanger (5), Ongesteld (10), MMM (4), Negatieve Test (1), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Geef dan de volgende gegevens door of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje. Belangrijk: pas dan ook de totalen bij je NOD datum aan en de totalen onderaan.
Oow de drang wordt toch wel groot nu om te testen... Vol niks bijzonders kan me niet voorstellen dat t raak is of dat ik ongesteld ga worden... Lekker tegenstrijdig haha... Morgen nog een dag werken en dan weekend.. Denk dat ik zondagochtend toch wel een testje ga wagen. Dan ben ik 13 dpo en dan moet het als het raak is toch wel positief kleuren met een early test? Dames slaap lekker voor zometeen en test ze morgenvroeg! Hopelijk nog wat roze dames erbij... En zwangere wij willen graag weten wat jullie voelen en gevoelt hebben voor nod/positieve test...
Nenp je focust je heel erg op wat de dames voelden en voelen. Maar vergeet niet dat de meeste symptomen ook bij een menstruatie kunnen horen en dat er veel vrouwen zijn die niets voelden in de ronde dat het raak was. Dat gezegd hebbende betekend het dus nog niks als je niets voelt.. het kan best raak zijn maar ik zou me er proberen niet te veel op te focussen. Hoevaak ik welniet dames heb zien schrijven dat ze: " zeker wisten dat het gelukt was" en vervolgens netjes op mod ongesteld werden. De teleurstelling is altijd groot maar dan denk ik nog groter. Tis niet gemeen bedoeld maar meer als tip om jezelf te beschermen
Ik weet het allemaal Laura, heb de meeste symptomen ook al wel gehad en ook elke keer weer de telleurstelling. Dus focus me steeds minder... Maar dat wil niet zeggen dat ik het onwijs leuk vind om te horen wat andere Wel gevoeld hebben toen het echt raak was... Ik ga mezelf met niemand hier vergelijken want we zijn allemaal anders, wat voor de een goed is is voor de ander slecht, vraag t uit nieuwgierigheid, zoek geen symptomen om me aan vast te houden, dus dont worry's 👍🏻😃😃😃 Je lichaam is onvoorspelbaar, en je brein is tot veel dingen in staat, alle zwangerschaps symptomen lijken op mentruatie symptomen, en alle mentruatie symptomen lijken op zwangerschaps symptomen... Dus ga dat maar eens uit elkaar halen😔😉 Succes dames!
Ja haha maar dat hoop ik voor iedereen! Hoeveel dpo ben je? Spannend hoor! Hopelijk ben jij ook roze deze maand!
Nou dames.. Ik ben voorzichtig blij. Gisteren was mijn NOD, en ik moest me inhouden niet te testen Vannacht heel erg onrustig geslapen en gekke dromen.. Om 4 uur er maar uit gegaan en de verleiding niet kunnen weerstaan.. Tot mijn verbazing zag ik bijna direct dat de kruidvat plus test een plusje gaf (op de foto minder duidelijk).. Dus een kv2v5 erachteraan.. en die geeft ook een tweede streepje.. Ik hoop dus dat het op gaat lopen!! Want ik ben nu toch nog wel onzeker,.. ik vind de streepjes niet heel erg duidelijk.. maar positief is positief toch?
al weer wat roze op de lijst gefeliciteerd dames! Voor de dames op rood ik ga heel hard duimen voor jullie de volgende ronde. Dikke knuffel Voor de dames op het wachtbankje : nog even geduld, succes met wachten
Dankjewel dames!! Het land nog niet helemaal hoor hahah zit telkens naar de test te kijken.. inmiddels nog duidelijker zichtbaar
Ziet er hartstikke positief uit. Zo testte ik 5 dagen na NOD dus wat mij betreft is het dik aan 😉 Gefeliciteerd 😘