Zie ze hoor!! Fijn weer wat roze! Hier vanmorgen getest. Weer licht streepje zowel op kV als op Testpoint. Ik weet niet waar ze op reageren maar ze blijven zo licht dat het volgens mij nooit stijgend HCG kan zijn. Krijg ze niet eens goed op de foto. Mijn ovulatietesten zijn ook weer licht (na de tweede keer positieve testen van za t/m dinsdag). Wel heb ik echt enorme pijn aan mijn borsten. Zo vanaf de oksel. Een soort spierpijn aan de zijkant. Ik heb echt niet gesport of getild ofzo. Maar ik kan natuurlijk verkeerd gelegen hebben.
Hii Ja alleen in me nod nu niet meer zeker.. heb een eisprong gehad, progesteron was goed maar nu nog steeds niets...
Jaaaa thanks!! Ben echt superblij met die knetterpositieve test! moest eigenlijk ook haast wel, er waren een aantal dingetjes die onmiskenbaar ook de vorige zwangerschap aanwezig waren Hopelijk volgen er snel nog meer!!
Wauw die knalt zeg! Zulke testen hou ik van zoeken naar een streepje vind ik niks aan haha. Van harte!
Zo vermoeiend... nog geen ongi, en geen positieve test.. kan ook nooit normaal gaan bij mij... kan wel huilen...
Ik zou pas weer morgen testen maar jaa ik moest weten of het allemaal wel "echt" was, geen valse strepen ofzo😁. Maar ze zijn al wat donkerder dan gisteren, yessss Deze zijn allemaal van vanmorgen😱🙈
Ik lees mee....01/09 gestopt met de pil en 05/09 laatste menstruatie. Zit nu rond mijn NOD (dag 28) normaal was ik al wel ongesteld, maar goed, hoe betrouwbaar is dat bij ronde 1? Best wel spannend dus...ik heb symptomen die ik zowel onder menstruatie als onder zwangerschap kan scharen. We wachten en wachten...in de tussentijd vooral veel afleiding zoeken!
Wat heerlijk om al die positieve testen te zien! Ik zou morgen ongesteld moeten worden. Als het morgen uitblijft maandag testen. Duimen maar... gefeliciteerd voor de zwangere dames, nog even volhouden dames op het wachtbankje en dames op rood succes in de volgende ronde!
Ik zie aardig wat roze! Zelf mag ik op blauw. Dinsdag nog eens testen, als die weer wit is stoppen met utrogestan.
Goedemorgen! Wat goed zeg al die positieve testen, gefeliciteerd! Hier nog niks, gisteren wel n witte test.
Nou voor mij is het weer Game Over. Vannacht ongesteld geworden, 2 dagen te vroeg. Ik zit nou echt ff in tranen....wat een *piep* zooi zeg... Nou ja op naar ronde 11 dan maar :x
Wauw wat een hoop roze meiden erbij. Gefeliciteerd! Balen voor de dames op rood. Hopelijk gaan wij met zijn allen volgende ronde op roze.
♡NOD-lijst 1 t/m 7 oktober 2015♡ 1 (7) Lieflief, 31 jaar, ronde 5, 2e kindje NicoleAM, 28 jaar, ronde 12, 1e kindje Gerbera, 29 jaar, ronde 2 (na MA), 1e kindje K005, 32 jaar, ronde 18, 1e kindje samen Aapje88, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje Lace, 28 jaar, ronde 8, 1e kindje Puggie, 26 jaar, ronde 1, 2e kindje 2 (14) Goodlife, 33 jaar, ronde 8, 2e kindje Luminis, 22 jaar, ronde 9, 1e kindje Petra82, 33 jaar, ronde 40-en-nog-wat, 2e kindje Hapje35, 35 jaar, ronde 3, 1e kindje Aleeyah, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje Sappie1986, 29 jaar, ronde 3, 2e kindje Mamavandrie, 26 jaar, ronde 1, 4e kindje Blauwdeb, 40 jaar, ronde 2, 4e kindje Bloezem, 31 jaar, ronde 2, 3e kindje Laurazoey, 27 jaar, ronde 7 Braiar Rose, 23 jaar, ronde 28, 1 e kindje Renee, 23 jaar, 4e ronde, 1e kindje Briar Rose, 23 jaar, 28e ronde, 1ste kindje laura, 27 jaar, 1e ronde, 1e kindje 3 (6) Tsayno, 29 jaar, ronde 6, 1e kindje Piepoe, 33 jaar, ronde 6, 2e kindje Tbtj, 23 jaar, ronde 8, 2e kindje Beeb1987, 28 jaar, ronde 14, 1e kindje Veldmuis, 23 jaar, ronde 12, 1e kindje Tess, 26 jaar, ronde 1, 1e kindje 4 (8) Jessy, 37 jaar, ronde 4, 2e kindje Zustertje, 28 jaar, ronde 5, 2e kindje Pinnelin, 29 jaar, ronde 1, 2e kindje Blisskarin, 32 jaar, ronde 2, 3e kindje Mystiek, 30 jaar, ronde 1, 1e kindje Rosa887, 26 jaar, ronde 6 (2e na MK), 1e kindje Pompeloesje , 32 jaar , 2e ronde , 3e kindje Petrsj, 28 jaar, ronde 3 na MA, 1e kindje Anna01, 28 jaa, ronde 1, 1e kindje 5 (4) Trotsemama1990, 25 jaar, ronde 10, 3e kindje Bernise, 23 jaar, ronde 2, 1e kindje Debjola, 32 jaar, ronde 2, 5e kindje Nenp, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje 6 (6) Jozefien85, 30 jaar, ronde 7, 2e kindje Fiol, 39 jaar, ronde 7, 2e kindje Vita Rose, 33 jaar, ronde 2, 3e kindje LaDebs, 26 jaar, ronde 1 , 2e kindje Arendje,25 jaar, ronde 24, 1e kindje (2e IUI) Bulb, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje 7 (6) Zeladora, 29 jaar, ronde 5, 1e kindje Belle28, ronde 8, 2e kindje Queenie707, 27 jaar, ronde 5, 1e kindje Roosje24, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje Flowerlover, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje Datumloos (0) Buiten de lijst (1) Koekie2, 29 jaar, ronde 3, 3e kindje( 1e ronde Clomid 50mg en Ovitrelle 250mg) Totaal: 53 Wachtbankje (19), Zwanger (7), Ongesteld (10), MMM (4), Negatieve Test (1), Twijfel-/Tuurtest (1) WIL JE OP DE LIJST? Geef dan de volgende gegevens door of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje. Belangrijk: pas dan ook de totalen bij je NOD datum aan en de totalen onderaan.
Wat mooi zeg al die positieve testen! Vooral als ze zo knallen! Ik heb vanochtend nog 1 van de action gedaan voor de zekerheid, was gelukkig ook nog positief maar niet zo donker als die van KV zou zijn denk ik. Voor de dames op rood: heeeel veel sterkte en hopelijk de volgende ronde raak!
Ahhh, sterkte meid! Wat ongelooflijk balen! Ik snap dat je je zo voelt, gooi het er lekker uit en hopelijk volgende maand goed nieuws! Knuffel!