Wat is het druk geworden inmiddels. Welkom aan alle nieuwe meiden! Ik begin morgen met ovulatietesten. Voor het eerst om en in principe maar 1 maand, om wat meer inzicht te krijgen in mijn cyclus en evt. lichamelijke signalen. Morgen dag 11 en ladytimer verwacht pas op 22 de sprong, maar hoop natuurlijk eerder
Zo weer terug van vakantie. Het was heerlijk Koekie dank je wel. Fijn dat jij de lijst zo goed bijhoudt. Ik ga dit weekend beginnen met ovutesten want verwacht woensdag m'n ei. Ben gestopt met temperaturen sinds deze maand. Hoop ook dat ik mezelf weer niet helemaal gek ga maken. Zo min mogelijk stress proberen te krijgen maar t is iedere keer zo spannend 😁😁😁
♡NOD-lijst 1 t/m 7 oktober 2015♡ 1 (7) Lieflief, 31 jaar, ronde 5, 2e kindje ST2015, 29 jaar, ronde 4, 1e kindje NicoleAM, 28 jaar, ronde 12, 1e kindje Gerbera, 29 jaar, ronde 2, 1e kindje K005, 32 jaar, ronde 18, 1e kindje samen Aapje88, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje Tess, 26 jaar, ronde 1, 1e kindje 2 (6) Goodlife, 33 jaar, ronde 8, 2e kindje Luminis, 22 jaar, ronde 9, 1e kindje Petra82, 33 jaar, ronde 40-en-nog-wat, 2e kindje Hapje35, 35 jaar, ronde 3, 1e kindje Aleeyah, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje Sappie1986, 29 jaar, ronde 3, 2e kindje 3 (4) Tsayno, 29 jaar, ronde 6, 1e kindje Piepoe, 33 jaar, ronde 6, 2e kindje Beeb1987, 28 jaar, ronde 14, 1e kindje Veldmuis, 23 jaar, ronde 12, 1e kindje 4 (3) Lace, 28 jaar (dan 29 ), ronde 8, 1e kindje Jessy, 37 jaar, ronde 4, 2e kindje Zustertje, 28 jaar, ronde 5, 2e kindje 5 (3) Trotsemama1990, 25 jaar, ronde 10, 3e kindje Bernise, 23 jaar, ronde 2, 1e kindje Debjola , 32 jaar , ronde 2, 5e kindje 6 (5) Jozefien85, 30 jaar, ronde 7, 2e kindje Fiol, 39 jaar, ronde 7, 2e kindje Vita Rose, 33 jaar, ronde 2, 3e kindje Rae, 31 jaar, ronde 10, 4e kindje LaDebs, 26 jaar, ronde 1 , 2e kindje, 7 (4) Zeladora, 29 jaar, ronde 5, 1e kindje Belle28, ronde 8, 2e kindje Koekie2, 29 jaar, ronde 3, 3e kindje ( 1e ronde Clomid 50mg ) Queenie707, 27 jaar, ronde 5, 1e kindje Roosje24, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje Datumloos (1) Nenp, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje Buiten de lijst (0) Totaal: 34 Wachtbankje (0) Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Geef dan de volgende gegevens door of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje. Belangrijk: pas dan ook de totalen bij je NOD datum aan en de totalen onderaan
Heb mezelf even toegevoegd Kom snel verder lezen. Veel succes allemaal en hoop veel roze de eerste week van Oktober .
Wat fijn om te horen Goodlife. Vakantie is eigenlijk altijd wel lekker he. Dankjewel voor je compliment. Er zijn meer meiden die de lijst in orde maken gelukkig Ik heb vandaag mijn eerste tablet Clomid ingenomen. Was even vergeten hoe vies ze ook alweer waren Nog 4 te gaan.
Dag dames ik ook zou me graag toe willen voegen, ik brn annie,26 jaar, en momenteel zitten we in ronde 1 voor ons 4 de kindje, 2 okt is mijn nod
Hier vandaag begonnen (mijn menstruatie is nog steeeeeds een piep klein beetje aanwezig nu al ruim een week). Test streep was aardig donker, maar dat heb ik altijd. Ze zijn donker, worden lichter en dan knal. Denk dat het bij mij nog wel 1.5 week duurt, maar ben begonnen met tarwekiemolie dus misschien komt de eisprong ineens eerder!? Toch maar vast aan het testen
Wat een rust hier vergeleken met vorig lijstje. Iemand haar ei al gevonden? Ik begin morgen met ovu testen.
Idd erg rustig hier. Ik gebruik geen testen, doe op de gok. Volgens de berekeningen vrijdag m'n ei. Dus vanaf morgen starten we met elke dag klussen, dan missen we m iig niet😁 Bij m'n dochter is t zo ook gelukt, alleen was toen m'n cyclus netjes 28 dagen, dus we gaan t zien.
Heeft iemand ervaring met de ovutesten van action. Ik gebruik die deze ronde voor het eerst. Ik zit nu in mijn vruchtbare dagen merk ik fysiek (afscheiding, licht trekken in buik ed), maar de testen zijn nog negatief. Ik had hem vandaag wel verwacht. Ze lijken ook nog niet op te lopen. Met de testen van de kv gebeurd dat altijd wel. Geben de action later positief ofzo?
Geen ervaring hiermee.. mijn vriendin had ze van het Kruidvat en die waren wel heel goed! Ik ga ze denk ik op sensitest bestellen!
Ik ben benieuwd hoe het bij ons zal verlopen.. Wij moeten het van de weekenden hebben, mijn man is van maandag tot vrijdag van huis voor langere tijd..
Ik gebruik geen ovulatietesten e.d. in eerste instantie maar gewoon natuurlijk proberen. Als het goed is heb ik komend weekend mijn meest vruchtbare periode, maar we blijven het gezellig maken. Als het deze keer raak zou zijn zou ik rond mijn eigen verjaardag uitgerekend zijn
Ik gebruik de ovulatietesten van de action, bevallen mij erg goed. Op dag 8 geeft hij bij mij al een lichte streep. Vorige ronde liep hij ook mooi op en een knaller op dag 14. Ben toen op dag 10 begonnen. Deze ronde iets eerder omdat ff mijn ei 2 dagen eerder verwacht.
Heej lieflief Heb er goede ervaringen mee... Gebruik ze nu twee maanden en elke keer een knaller gevonden, de ene maand op dag 14 en de andere op dag 19... Gewoon door blijven testen, als ze eenmaal een klein beetje donkerder worden twee keer gaan testen want dan gaat het hard... Succes ik ga morgen starten met ovulatie testen van de action!
Ik gebruik sensitest ovulatietesten en die bevallen erg goed. Zodra ik een streepje zie test ik 2x per dag.