Dank je. Ik heb nog steeds een gevoelige buik. Misschien is mijn ei toh pas vandaag, dan wordt nod 30 september. Ik merk dat ik er deze ronde anders in sta dan de andere. De hoop is anders. Ik merk dat het spannende er een beetje af is Ik had stiekem wel gehoopt dat het snel goed raak zou zijn en langzaam heb ik het idee dat het wel eens lang kan gaan duren. Volgende maand is een loze ronde, als deze niet raak is, omdat ik net in de vruchtbare week een week met een vriendin op vakantie ga. Ik heb er nog geen "last" van dat het nog niet raak is, ik weet dat een half jaar tot jaar normaal is. Dit schrijf ik ook niet om te klagen ofzo, maar gewoon mijn gedachten van me af. Ik hoop zo dat jullie snappen wat ik ermee bedoel, haha.
Zo mamavanmenno ik lees net een aantal blogs van je en ben er stil van. Wat een krachtige vrouw ben jij en wat schrijf je mooi. Respect voor jou!
Het wachtbankje wordt al bezet! Succes met wachten! Mammavanmenno, knuffel! Vandaag zelfde ovutest als gisteren, zou ook nog wel erg vroeg zijn voor ei, maar onder het mom van je weet maar nooit, klussen en testen we vrolijk door!
Vraagje dames... Ik heb altijd al wel wat afscheiding gedurende men hele cyclus, alleen zat ik net op de wc en bij het af vegen had ik echt redelijk wat helder rekbaar slijm op het wc papier... Sorry voor de datails, ik heb dit in de voorgaande cyclussen eigelijk nooit ondekt en ik test ook met ovulatie testen en die geven wel een streep maar absoluut nog niet positief, wat moet ik nou? Na wat Google kom ik verschillende verhalen tegen; mensen die zeggen dat je dit slijm 2-4 dagen voor je eisprong hebt. Andere zeggen vertrouw je lichaam ipv testen, maar dat vindt ik moeilijk want een test liegt niet en je hebt LH hormoon nodig voor je eisprong dus als je nog geen piek hebt springt je ei toch nog niet? Anderzijds liegt je lichaam ook niet, en ik heb wel degelijk helder eiwitachtig slijm waar je een draad mee kan trekken... Ik vind het lastig, vriendlief heeft vroege dienst dus die wil alleen klussen bij een positieve ovulatie test op dit moment... Kunnen jullie mij helpen? Alvast bedankt voor t meedenken
Hi nenp, ik heb altijd 2 dgn voor eisprong doorzichtig rekbaar slijm. Hoeft dus nog niet te betekenen dat je je eisprong al hebt. Ik zou gewoon om de dag klussen de komende dagen dan zit je goed.
Klinkt mij inderdaad wel als net voor of tijdens ovulatie. Zit er misschien toch wel aan te komen. Hier is het zo'n zooitje met ovuleren dat wij maar gewoon iedere 2 dagen klussen. Vindt mijn man errug.... Mammavanmemno: knuff.
Bedankt voor de reacties... Ik blijf gewoon even doortesten zit nu op cd 13 vorige maand op cd 19 positief en die maand ervoor op cd 14 dus waarschijnlijk nu er tussen in... Ben gistere pas begonnen met testen en de test van gisteren lijkt donkerder dan de test van vandaag vandaar even mijn twijfels... Plus dat ik het slijm nog nooit zo gezien heb,,, maar we testen rustig verder haha En wil wel om de dag klussen maar vl niet, die moet er om 03.30 uit dus ligt er erg vroeg in... Dus pas als hij positief is een lucky shot😓
Ik voelde afgelopen werk mijn eisprong opkomen dacht ik. Maar de pijn die ik altijd heb zette niet door. Ik dacht ahh fijn misschien wordt het dan eindelijk wat minder. Positief getest op ei van de week. Toch voelde ik van alles onderin mijn buik. Wist niet of ik dacht dat ik het voelde of dat het echt zo was. Gister werd het steeds duidelijker. Uiteindelijk een vriendin geappt en die zei dat ik een test moest doen. Maar de laatste maand was ik ongesteld geworden (weliswaar minimaal, maar ik was ongesteld) en afgelopen week flink geklust... Vannacht maar twee uurtjes geslapen, het bleef me bezig houden en ik was zo onrustig! Daarnet maar uit bed om toch te testen, wat blijkt ik ben al 6 weken zwanger! Ik wist niet wat ik zag! Ik dacht alleen maar help help help!!! Ik denk dat mijn vriend ook gaat schrikken. Totaal niet zo snel verwacht! Nu ligt hij nog onbezorgd te slapen naast me. Ik ga maar proberen te slapen..pfff wat een energie heb ik ineens! Morgen eens kijken of ik het kan beseffen! Liefs een op hol gelagen aapje!
Oooh aapje wat fijn! Zal een innestelingsbloeding zijn geweest dan! Maar was die net zo hevig als je mentruatie? Meestal zijn die iets minder heftig... Wat een fijn nieuws zeg! Weet je al hoe en wanneer je het je vriend gaat vertellen? Onwijs goede zwangerschap toe gewenst!
♡NOD-lijst 1 t/m 7 oktober 2015♡ 1 (7) Lieflief, 31 jaar, ronde 5, 2e kindje ST2015, 29 jaar, ronde 4, 1e kindje NicoleAM, 28 jaar, ronde 12, 1e kindje Gerbera, 29 jaar, ronde 2 (na MA), 1e kindje K005, 32 jaar, ronde 18, 1e kindje samen Aapje88, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje Tess, 26 jaar, ronde 1, 1e kindje 2 (8) Goodlife, 33 jaar, ronde 8, 2e kindje Luminis, 22 jaar, ronde 9, 1e kindje Petra82, 33 jaar, ronde 40-en-nog-wat, 2e kindje Hapje35, 35 jaar, ronde 3, 1e kindje Aleeyah, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje Sappie1986, 29 jaar, ronde 3, 2e kindje Mamavandrie, 26 jaar, ronde 1, 4e kindje Blauwdeb, 40 jaar, ronde 2, 4e kindje. 3 (4) Tsayno, 29 jaar, ronde 6, 1e kindje Piepoe, 33 jaar, ronde 6, 2e kindje Beeb1987, 28 jaar, ronde 14, 1e kindje Veldmuis, 23 jaar, ronde 12, 1e kindje 4 (5) Lace, 28 jaar (dan 29 ), ronde 8, 1e kindje Jessy, 37 jaar, ronde 4, 2e kindje Zustertje, 28 jaar, ronde 5, 2e kindje Pinnelin, 29 jaar, ronde 1, 2e kindje Blisskarin, 32 jaar, ronde 2, 3e kindje 5 (3) Trotsemama1990, 25 jaar, ronde 10, 3e kindje Bernise, 23 jaar, ronde 2, 1e kindje Debjola , 32 jaar , ronde 2, 5e kindje 6 (4) Jozefien85, 30 jaar, ronde 7, 2e kindje Fiol, 39 jaar, ronde 7, 2e kindje Vita Rose, 33 jaar, ronde 2, 3e kindje LaDebs, 26 jaar, ronde 1 , 2e kindje 7 (5) Zeladora, 29 jaar, ronde 5, 1e kindje Belle28, ronde 8, 2e kindje Koekie2, 29 jaar, ronde 3, 3e kindje( 1e ronde Clomid 50mg ) Queenie707, 27 jaar, ronde 5, 1e kindje Roosje24, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje Datumloos (2) Nenp, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje Arendje, 25 jaar, ronde 24, 1e kindje (2e IUI) Buiten de lijst (0) Totaal: 38 Wachtbankje (2) Zwanger (1), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Geef dan de volgende gegevens door of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje. Belangrijk: pas dan ook de totalen bij je NOD datum aan en de totalen onderaan
[♡NOD-lijst 1 t/m 7 oktober 2015♡ 1 (7) Lieflief, 31 jaar, ronde 5, 2e kindje ST2015, 29 jaar, ronde 4, 1e kindje NicoleAM, 28 jaar, ronde 12, 1e kindje Gerbera, 29 jaar, ronde 2 (na MA), 1e kindje K005, 32 jaar, ronde 18, 1e kindje samen Aapje88, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje Tess, 26 jaar, ronde 1, 1e kindje 2 (8) Goodlife, 33 jaar, ronde 8, 2e kindje Luminis, 22 jaar, ronde 9, 1e kindje Petra82, 33 jaar, ronde 40-en-nog-wat, 2e kindje Hapje35, 35 jaar, ronde 3, 1e kindje Aleeyah, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje Sappie1986, 29 jaar, ronde 3, 2e kindje Mamavandrie, 26 jaar, ronde 1, 4e kindje Blauwdeb, 40 jaar, ronde 2, 4e kindje. 3 (4) Tsayno, 29 jaar, ronde 6, 1e kindje Piepoe, 33 jaar, ronde 6, 2e kindje Beeb1987, 28 jaar, ronde 14, 1e kindje Veldmuis, 23 jaar, ronde 12, 1e kindje 4 (5) Lace, 28 jaar (dan 29 ), ronde 8, 1e kindje Jessy, 37 jaar, ronde 4, 2e kindje Zustertje, 28 jaar, ronde 5, 2e kindje Pinnelin, 29 jaar, ronde 1, 2e kindje Blisskarin, 32 jaar, ronde 2, 3e kindje 5 (3) Trotsemama1990, 25 jaar, ronde 10, 3e kindje Bernise, 23 jaar, ronde 2, 1e kindje Debjola , 32 jaar , ronde 2, 5e kindje 6 (4) Jozefien85, 30 jaar, ronde 7, 2e kindje Fiol, 39 jaar, ronde 7, 2e kindje Vita Rose, 33 jaar, ronde 2, 3e kindje LaDebs, 26 jaar, ronde 1 , 2e kindje 7 (6) Zeladora, 29 jaar, ronde 5, 1e kindje Belle28, ronde 8, 2e kindje Koekie2, 29 jaar, ronde 3, 3e kindje( 1e ronde Clomid 50mg ) Queenie707, 27 jaar, ronde 5, 1e kindje Roosje24, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje Pompeloesje , 31 jaar , 2e ronde , 3e kindje Datumloos (2) Nenp, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje Arendje, 25 jaar, ronde 24, 1e kindje (2e IUI) Buiten de lijst (0) Totaal: 39 Wachtbankje (2) Zwanger (1), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Geef dan de volgende gegevens door of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje. Belangrijk: pas dan ook de totalen bij je NOD datum aan en de totalen onderaan
Wauw aapje wat een leuke verrassing gefeliciteerd. Nenp ik heb hetzelfde, ik snap het ook niet helemaal, gelukkig wel al om de dag aan de klus.
Van harte gefeliciteerd Aapje! Wat een aangename verrassing! Ik ben vorige maand ook zo minimaal ongesteld geweest, dat het wel eens door mijn hoofd spookt. Maar mijn temperatuur is laag, dus weet dat het niet zo kan zijn ! Nenp, ik heb altijd meerdere dagen voor mijn eisprong heldere afscheiding! Ieder lichaam is weer anders en het kan ook per maand verschillen, zo ben ik het deze maand nog niet tegenkomen en dat baart me wat zorgen...!
Zo Aapje dat is een geweldige verrassing! Van harte! Hoe reageerde je vriend?? Leuk de eerste roze op de lijst!
Hoi hoi, Ik wil ook graag plaats nemen op het wachtbankje. Ik ben 31, we zitten nu in de tweede ronde voor een derde kindje.. NOD op 2 oktober.. We moeten allemaal nog zo lang geduldig afwachten. Hoe houden jullie het vol?! Groetjes Bloezem