NOD lijst 1 t/m 7 Oktober

Discussion in 'NOD forum' started by Maagd, Aug 30, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Maagd

Maagd Fanatiek lid

Jan 8, 2014
    3,683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Welkom en je bent de 1e op 2 oktober!

ik vind de 18-9meest duidelijk en meest positief denk ik. Daarvan lijkt het streepje donkerder dan die van 20.
    Als je temp gezakt is dan kan die 18e niet echt je positieve geweest zijn. dan zou je gister je ei gehad moeten hebben en vandaag je temp omhoog. Maar als je gister dus je temp iets lager had dan kan dat ook dip voor je eisprong geweest zijn. Sommige hebben dat. Ben dus benieuwd naar je temp van vanmorgen!

Ja we gebruiken die term hier wel en denk iedereen van ons ook zelf wel. In mijn handtekening staat ook hoeveel dpo ik ben. Veel vrouwen testen bij 12 dpo maar sommige dus ook bij 8. Als ze dat vertellen en test is negatief dan weet je meteen dat 8 ook nog erg vroeg is en er nog vanalles kan gebeuren. Praat gewoon makkelijker.

Ja dat temperaturen vraagt wel wat van je. Overigens zet ik mijn wekker er in het weekend net voor. Ik wordt zelf vaak wel tussen 6 en 7 wakker en dan temp ik gelijk en ga weer slapen. Ik gebruik ook ovulatietesten, daarmee vind ik mn eisprong en als m'n temp dan omhoog gaat weet ik zeker dat hij gesprongen is. Tot die tijd vidn ik mijn temp niet zo interessant want kan daar nog niks aan aflezen. Nu na eisprong is het afwachten of temp omhoog blijft. Als ie zakt kan er een menstruatie aankomen, dat is dus dan weer een belangrijk punt.
    Je eitje kan inderdaad een maand niet springen. Zelf nog niet meegemaakt.

Hoop voor jullie dat het snel nog even gezellig gemaakt kan worden.
    Volgens mij is het maken van een kindje voor veel stellen iets wat moet en vaak niks romantisch aan. Bij ons deze ronde de 1e keer ook echt leuk en gezellig maar de 2 keren erna was omdat het moest en ik mn periode nuttig wilde besteden.

2. Humava

Humava Niet meer actief

#222 Humava, Sep 21, 2016
    Last edited by a moderator: Sep 21, 2016
    Ja dat denk ik ook. Behalve als je altijd 4 keer per week seks hebt dan hoef je niet echt te kijken wanneer je in je vruchtbare periode zit.

@weetutniet lastig hoor dat je man gelijk druk voelt. Misschien wat sunnkiss zegt dat je het zelf goed in de gaten houd. Maar je man een beetje oppervlakkig op de hoogte houd.

3. Cyd

Cyd Bekend lid

Jul 28, 2016
    917
    494
    63
    België
    Gisteren was mijn temperatuur 36,5, vanmorgen was die 36,6 dus volgens mij is er nog geen eisprong geweest. Ik voel ook nog altijd die steken. Eens kijken hoe mijn ovulatietest deze middag is. Dit is echt de enige ronde dat ik die testen wil gebruiken, want ik voel dat ik er veel meer (eigenlijk te veel) mee bezig ben zo. De eerste keer dat ik zwanger werd (maar werd een miskraam), was het van de eerste keer raak, gewoon door het om de dag te doen in mijn vruchtbare periode (kon ik zien door cervixslijm). Nu test ik gewoon om zeker te zijn van wat ik voel en de exacte dag van mijn eisprong te weten want ik ben bang dat mijn LF korter geworden is na mijn miskraam...

4. Keef85

Keef85 Bekend lid

Feb 12, 2013
    816
    14
    18
    Regio Rotterdam
    Jaaah inderdaad de eerste op 2-10.
    Zou eerst 1-10 zijn, maar heb mijn ovu net iets later gevoeld ;)
    Deze maand geen testen gedaan.

Mocht het deze ronde niet raak zijn, staat er sowieso een afspraak bij de gyn op 19-10 :)
    Verlicht de druk wel een beetje moet ik zeggen!

5. Cyd

Cyd Bekend lid

Jul 28, 2016
    917
    494
    63
    België
    Is deze van vanmiddag, werd al na 1min zo donker, dus mijn piek zal nu wel zijn denk ik! Vanavond nog eens gezellig maken;)

Attached Files:

6. Maagd

Maagd Fanatiek lid

Jan 8, 2014
    3,683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Ja deze lijkt wel goed. Vanavond ook nog maar weer testen?
    Nu een piek = over 24-48 uur je eisprong, dat weet je? Dan moet je overmorgen dus nog een keer gezellig maken :D

7. Kecil

Kecil Lid

Jan 10, 2016
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier is het nog geen "moeten" hoor. Maar nou waren wij voor die tijd eigenlijk ook al heel actief haha! Alleen mocht ik nu gewoon stoppen met de pil en dan kijken we wel of het lukt 😊

Ik ben nu ook nog niet begonnen met ovulatietesten en tempen, want ik voel mijn eisprong vrijwel altijd (tijdje geleden ook een pauze gehad met de pil).

Heb nog niet echt symptoompjes.. alleen af en toe een prikkel in mijn onderbuik vlakbij mijn schaambeen, maar weet niet of dat wat betekent..

8. Kimm17

Kimm17 Fanatiek lid

Feb 10, 2016
    2,513
    1,989
    113
    Goeiemiddag Dames,
    Had vanmorgen een knaller van een ovulatietest dus ik denk dat mijn NOD 5 okt zal zijn.
    Zou iemand me op de lijst willen zetten 😊
    Kimm17 - 23 jaar - 1ste kindje - ronde 13

We hebben het gister al gedaan dus denk dat we het vanavond nog eens gezellig gaan maken of morgenvroeg/avond, wat zoude jullie doen ?

9. Cyd

Cyd Bekend lid

Jul 28, 2016
    917
    494
    63
    België
    Ja, inderdaad, dat weet ik :) dus vanavond en overmorgenavond dan eens gezellig maken? Zou het overmorgen dan al niet te laat zijn en beter morgenavond al opnieuw gezellig maken? Sorry voor alle vragen:)

10. Esmy

Esmy Bekend lid

Jun 27, 2016
    505
    56
    28
    NULL
    NULL
    Welkom nieuwe dames :D.

Cyd, die is zeker positief!

Ik denk dat ik wel op paars mag...
    Heb erg gevoelige borsten en tepels.
    Ik denk dat het met m'n ei te maken heeft. Hebben jullie dat ook wel eens?

11. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Wat is er weer veel gekletst. Heb even geen tijd om alles bij te lezen. Welkom voor de nieuwe!

Ik heb vandaag opeens veel wit slijm verloren. Yoghurtachtig. Ben er nu dus zeker van dat de eisprong is geweest. Heb het in ieder geval op het goede moment gezellig gehad. Nu nog hopen dat het tot een bevruchting leidt en dat het een plakker gaat worden. De 2 lange wachtweken zijn in ieder geval weer aangebroken. Succes nog voor degenen die hun eigen nog moeten vinden en de anderen op het wachtbankje ook succes met wachten. Ik ga in ieder geval niet voor de NOD testen. Mijn nod ligt op 3 of 4 oktober. Als ik dan eind van die week nog niet ongi ben ga ik testen. Heb ook maar 1 test in huis. Wil me er niet zoveel mee bezig houden als andere keren. Het lukt me al aardig in ieder geval om er minder geforceerd mee bezig te zijn.

12. Cyd

Cyd Bekend lid

Jul 28, 2016
    917
    494
    63
    België
    Had beter ML niet op de hoogte gehouden van mijn ovulatietesten. Nu dat de test positief is, lukt het hem niet, te veel prestatiedruk, terwijl hij anders altijd wel zin heeft... Is echt wel een verkeken kans:( begrijp hem wel natuurlijk, maar is zo jammer!

13. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

Aug 17, 2015
    4,155
    1,493
    113
    Het begint Al lekker druk te worden hier 😊
    Leuk! De eerste beginnen al met aftellen 😛

14. weetutniet

weetutniet Actief lid

Jun 19, 2014
    310
    0
    16
    thv Friese Antillen
    Ik had een leuk welkom thuis.... oeff gelukkig... ook erg vruchtbaar slijm en een mededeling... zo schat die heb ik recht in je baarmoeder gespoten...
    Ml heeft zich wat meer ingelezen hoe de vrouw inelkaar steekt... een pluspunt moet ik zeggen.... ik geniet van dit moment en hopelijk zakt t niet weg.....

Cyd......Die van mij had ook last van prestatie druk vorige maand en vorige keer ook... dat is echt supervervelend... ik kan ml niet niks zeggen omdat zijn libido al zo laag is...
    Ik kan je geen advies geven.... alhoewel... ik ben 3 dagen weggeweest

15. Zus9

Zus9 Bekend lid

Jul 25, 2014
    967
    688
    93
    Female
    Noord NL
    Jeetje dames wat lastig als de man zo'n last heeft van prestatiedruk. Kunnen ze ook niks aan doen natuurlijk, maar wel een enorme tegenvaller als je net in je vruchtbare dagen zit :(

Weetutniet, uiteindelijk dus precies op tijd terug! :D Hopelijk heeft je man gelijk en zijn z'n zwemmers in de goeie richting geschoten ;)

Welkom voor de nieuwe dames! :) Ik herken het wel hoor, dat je er ineens zoveel mee bezig bent. Deze keer voor een tweede had ik me voorgenomen om er totaal niet aan te denken, maar het lukt me helemaal niet, haha.

Mijn ei is wat later denk ik. Ik heb nu voor de 3e dag vruchtbaar slijm, maar temp is nog laag en ovulatietest negatief, dus het duurt nog een paar dagen denk ik.. We wachten het maar af :)

16. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Hahah leuk omschreven van je man. Nou dan moet het wel raak zijn deze keer. Succes met wachten!!!

17. ellada

ellada Fanatiek lid

May 23, 2014
    1,003
    165
    63
    Pffffff ik ben bang dat er een hele lange cyclus aan zit te komen... Geen klachtjes van een naderende eisprong, ovulatietesten bijna wit...

18. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

Aug 17, 2015
    4,155
    1,493
    113
    Nu moet het wel zo zijn. Hopelijk is t je/jullie gegund deze ronde

19. Sunkiss

Sunkiss Actief lid

Apr 26, 2015
    217
    79
    28
    Misschien komt het dadelijk toch sneller dan verwacht? Laten we t hopen!

Weetutniet: misschien vaker weggaan? 😜
    Gelukkig heb je t fijn gehad!

Ik weet niet wat met mij aan de hand is. Eerst dus van zondag t/m gisterochtend/dinsdagavond diarree, nu sinds gisterochtend hoofdpijn (maar t valt nog mee), gisteravond beetje steekjes in m'n buik gehad (maar die voel ik nu niet meer) en nu wel n beetje n apart gevoel in m'n buik. Maar ik denk dat ik mezelf van alles aanpraat. Kan dat? 😑

20. Cyd

Cyd Bekend lid

Jul 28, 2016
    917
    494
    63
    België
    #240 Cyd, Sep 22, 2016
    Last edited: Sep 22, 2016
    Je lichaam kan je goed voor de gek houden, ik kan er van meepraten, maar hopelijk betekent het wel iets van jou!
    Gisteravond had ik echt een knalpositieve ovulatietest. Sochtends was mijn temp 36.6, deze ochtend 36.8, maar heb die temp deze maand ook al eens gehad, dus ei zal nog niet geweest zijn zeker? Je temp moet hoger zijn dan wat je al had, toch? Hieronder mijn tempkaartje tot nu.

Attached Files:

Share This Page