NOD lijst 1 t/m 7 Oktober

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maagd, 30 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Ik had op de dag van eisprong sex en dagen ervoor ook. Gewoon voor de zekerheid.
    Ik had maandags een positieve test en had zondag nog gezellig gemaakt. Dinsdags ook en woensdag op eisprong ook weer. Dan staat er in ieder geval genoeg klaar als het eitje springt.

Wat fijn dat het gezellig was en waarschijnlijk ook nog goed op tijd! Duim voor je!

Als je gisteravond een knaltest had dan heb je over 24-48 uur je eisprong. Op z'n vroegst dus aankomende nacht. Je temp zal morgen dus vast weer hoger zijn dan vandaag. Als dat zo is dan is je ei gesprongen.

Mijn temp was vanmorgen 0.1 lager. Zit nu op 8 dpo dus menstruatie denk ik nog niet, maar rond 8 dpo heb je wel innesteling en dat kan deze temperatuur nu weergeven. Innestelingsdip.
    Overigens steeds temp van 37, 36.9, 37, 36.9, 37 en nu 36.8

2. Zus9

Zus9 Bekend lid

25 jul 2014
    967
    688
    93
    Vrouw
    Noord NL
    Cyd, gezien je temp kaartje en je ovulatietest denk ik dat jouw ei vandaag springt en je temperatuur morgen omhoog gaat! Ben benieuwd! :)
    Maagd, hopelijk voor jou inderdaad een innestelingsdip!

Hier nog geen ei, maar we klussen maar gezellig door, haha!

3. Cyd

Cyd Bekend lid

28 jul 2016
    917
    494
    63
    België
    Maagd, hopelijk is het van jou een innestelingsdip!

Ik vrees dat we vandaag en morgen niet zullen kunnen klussen... vanavond vrees ik dat ML het niet zal zien zitten (je weet wel, die prestatiedrang... gisteren uiteindelijk net voor we gingen slapen ging het wel spontaan, gelukkig maar!) en morgenavond moeten we naar een feestje en het zal laat worden. Vrees dat we het ten vroegste zaterdagochtend nog gezellig kunnen maken, maar dat is dan al te laat. Hopelijk volstaat het met gisterenavond!

4. Zus9

Zus9 Bekend lid

25 jul 2014
    967
    688
    93
    Vrouw
    Noord NL
    Als je ei vandaag springt zat je met gisteravond zeker goed hoor! Ik ga duimen! :)

5. Cyd

Cyd Bekend lid

28 jul 2016
    917
    494
    63
    België
    .

Bedankt! :) Hopelijk is mijn temperatuur morgen dan goed gestegen, ik laat het zeker weten!

6. Reyna

Reyna Actief lid

11 aug 2016
    281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff wat spannend allemaal weer deze keer geen testen gedaan.
    Klussen om de dag dus ben benieuwd.
    Voor mij wel wat fijner zonder testen.
    Hoop dat het helpt

7. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Morgenvroeg nog even? Dan kun je nog op tijd zijn als je ei vandaag springt.

8. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Vind het wel grappig dat we elkaar steeds aanmoedigen om vanavond, of morgen sex te hebben. En de volgende dag vertelt iedereen ook of dat gelukt is. Eigenlijk wel gênant om dat te zeggen. Maar aangezien we allemaal in hetzelfde schuitje zitten is het heel normaal

9. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

@maagd hopelijk is het inderdaad een innestelingsdipje. We duimen!!!

@Reyna eigenlijk wel fijn hé zonder testjes. Vind ik tenminste. Dat maakt het allemaal wat minder gedwongen (qua gevoel). Hopelijk voor jou ook roze deze ronde

Volgens mijn banner kan ik over 11 dagen testen. Ik hou het op 14 dagen eens kijken of ik over tijd ga. Normaal altijd een lf van 14 dagen dus als ik over 14 dagen nog niet ongesteld ben ben ik officieel overtijd.

10. Esmy

Esmy Bekend lid

27 jun 2016
    505
    56
    28
    NULL
    NULL
    Nog anoniem, ik zou het heel erg knap vinden als je zo lang kunt wachten!

Reyna, herkenbaar. Wij hebben ook geen testen gebruikt en om de dag geklust. Geeft wel iets meer rust... Jullie zijn ook al een tijdje bezig trouwens... Hopelijk deze ronde raak hoor!

Cyd, hopelijk heb je aan gisterenavond genoeg..
    En als je hem vanavond nou enorm verleid? Lukt het dan alsnog niet?

Maagd, lachen he dat iedereen elkaar aan zit te moedigen :D.
    Hopelijk brengt het ons geluk haha... Verder gewoon niet over nadenken haha.

Ik heb zo'n idee dat ik mijn ei wel gehad heb.
    Wie wil mij op het wachtbankje zetten???
    Het lukt mij echt niet :$:cool::).

11. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Ik hoop ook dat het een innesteldip is geweest. Gezien dat ik sinds paar dagen ook steeds koude rillingen heb en nu ook last van m'n rug. Ik weet het niet.
    Grrr ik wil helemaal niet bezig zijn met symptomen!!

12. Reyna

Reyna Actief lid

11 aug 2016
    281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Esmy, ja al tijdje bezig dus bij ons de hoop helemaal
    Dat snel raak nu mag zijn. Het geeft me meer rust ja zonder testen.

Nog anoniem, veel fijner vind ik. Meer rust
    Dus zou nu ook niet weten of op wachtbankje mag🙈😱😂 Denk in middels wel.

Hoop da er veel roze mogen zijn deze ronden
    En hoop dat daar ook tussen mag zitten ☺️

13. Sunkiss

Sunkiss Actief lid

26 apr 2015
    217
    79
    28
    Haha Maagd, niet bezig zijn met symptomen.... Lees bij jullie allemaal hetzelfde, toch ermee bezig zijn (net als ik). Gruwelijk irritant of niet? Bij mij dus die diarree al een aantal dagen (wel al bijna weg nu), moe, gisteren wat steekjes en nu... Helemaal niks. Word er onzeker van. 😩

14. Cyd

Cyd Bekend lid

28 jul 2016
    917
    494
    63
    België
    Als het aan mij ligt, doen we het zeker vanavond of morgenochtend nog eens, maar hij kan het moeilijker uit zijn hoofd zetten blijkbaar...
    Eens zien wat ik vanavond uit de kast kan halen:p
    Klinkt inderdaad wel allemaal grappig:D, maar het is langs de andere kant ook wel leuk dat je er met anderen over kan praten:)

15. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Hey meiden, ben even volledig offline geweest. Op mijn werk is het momenteel erg druk en thuis kosten de kids en met name mijn peuter puber me ook enorm veel energie.

Zit inmiddels op het wachtbankje (3dpo), dus mijn ingeschatte NOD van 3 okt klopt wel.

Snel wel alles teruggelezen en hier ook een vent die niet onder druk kan presteren. Hier dus ook een klein dramaatje gehad toen het hem niet lukte. Gelukkig de volgende dag herkansing en ook nog op tijd. Toen er wel over gesproken dat de tijdsspanne gewoon klein is en het dus soms ook gewoon 'moet' aangezien ons seksleven verder niet echt bruisend is ;) Hij snapte het gelukkig wel en heeft het 2 dagen later nog eens goedgemaakt, dus qua timing zitten we gelukkig goed :)

Hopen dat we over 3 weken ipv met zijn 4'tjes met zijn vijven op vakantie kunnen :)

16. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Ja wil er helemaal niet mee bezig zijn maar ja je voelt toch soms wat in je lijf.
    Hele middag steeds rillingen gehad, maar voel me niet ziek ofzo dus koorts of griep kan het niet zijn.
    Erg spannend allemaal zo richting Nod...

17. KleinMeisje93

KleinMeisje93 Niet meer actief

[COLOR=#0000e]♡NOD-lijst 1 t/m 7 oktober 2016[/COLOR]♡

1. (6)
    Mama04 - .. jaar - 2e kindje - ronde 8
    Sjim - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1
    Dido82 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 4
    Elisabeth83 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1
    Duimpje86 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 16 MMM
    Sunkiss - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2

2. (0)
    Keef85 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 10

3. (5)
    Ellada - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2
    Reyna - 30 jaar - 1e kindje - ronde 9
    Nog anoniem - 38 jaar - 1e kindje - ronde 12
    Toto - 35 jaar - 3e kindje - ronde 3 na MA
    KeCil - 25 jaar - 2 kindje - ronde 1

4. (1)
    Esmy - 30 jaar - 3e kindje - ronde 6

5. (6)
    Cyd - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 na mk
    Zus9 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2
    Humava- 31 jaar- 3e kindje --ronde 1
    BJlover -37 jaar- 3e kindje - ronde 4
    Miyou -27 jaar - 2e kindje - ronde ?
    Miszy - 26 jaar - 1e kindje - ronde 19

6. (1)
    Dayarana - 27 jaar - 2e kindje - 1e ronde

7. (4)
    Weetutniet - 36 jaar - 3e kindje, ronde 3
    Aline1987 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 3 (1 na bbz)
    puk1988 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 13
    Jildouu - 22 jaar - 1e kindje - ronde 4

Datumloos. (1)
    eerstekindje12 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 2/3

Buiten de lijst. (1)
    28/9 Maagd - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3

Totaal: 26

Wachtbankje (7), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)

18. KleinMeisje93

KleinMeisje93 Niet meer actief

Hee dames. Ik zie nu pas dat ik me bij de verkeerde had gemeld. Ik heb het weer aangepast naar hoe het was toen ik hek ging aanvullen. Ik hoop dat jullie snel zwanger zijn!

19. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Ik heb het de hele dag steeds al koud maar nu vanavond zit ik onder een dekentje en de rillingen gaan over mn rug, armen en benen... Voel me niet ziek ofzo. Koorts zal het dus niet zijn. Heel gek.
    Vorige maand had ik dit totaal niet en dus ook niet zwanger.
    Daarnaast viel het me vanmiddag op dat er vlokken in mijn urine zaten. zag ik in de wcpot. En ook steeds steekjes in mn buik.

Ben zo benieuwd!

20. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Spannend maagd!!! Dat klinkt hoopvol 😊😊😊😊

Wanneer wil je gaan testen?
    Toen ik zwanger was van mijn zoontje was ik ook soort van ziek.

Deel Deze Pagina