NOD lijst 1 t/m 7 Oktober

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maagd, 30 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. weetutniet

weetutniet Actief lid

19 jun 2014
    310
    0
    16
    thv Friese Antillen
    Spannend maagd... hopelijk kom je de dagen tot het testen een beetje redelijk door...

Aan mijn slijm merk ik dat de vruchtbare dagen geweest zijn want het is weer minder draderig... denk dus dat nod miss toch 5 oktober zal zijn... maar laat m wel op 7 staan... just to be sure maar nu even lekker slapen moet nog een beetje bijkomen van afgelopen dagen..

2. Fimaro

Fimaro Actief lid

20 jan 2016
    103
    2
    0
    NULL
    NULL
    Mag ik ook op de lijst ? Ben nog vrij nieuw hier, dus als iemand mij erbij wil zetten, graag.

Mijn NOD ligt tussen 2 en 5 okt, maar als ik van een gemiddelde uitga, zou ik 4 oktober zeggen. Ik denk deze maand mijn eisprong gevoeld te hebben. Vrij vroeg, op dag 10 van de cyclus. Ik heb inmiddels begrepen dat dit niet gebruikelijk is, maar ook niet onmogelijk. Ook qua afscheiding klopte het rond die datum. Daarna ben ik slijmtechnisch opgedroogd, zeg maar. Haha. Dus ik vermoed toch toen mijn eisprong gehad te hebben en we hebben het ook fijn gehad die dag, dus wie weet.....Maar goed, lijven kunnen je goed voor de gek houden, dat weet ik ook. Ik ben dus erg benieuwd wat er gaat gebeuren. Wordt ik extra vroeg ongesteld ? Of toch rond de "normale" datum, of heel misschien niet ? Spannend !!

Fimaro, ... leeftijd, ronde 9, 1ste kindje

Ik zit inmiddels dus op het wachtbankje, als ik mijn lijf goed heb geïnterpreteerd.

3. Cyd

Cyd Bekend lid

28 jul 2016
    917
    494
    63
    België
    Mijn temperatuur was vanochtend 36.8, zelfde als gisteren. Dus mijn eisprong is nog niet geweest. Spijtig, want heb het gisteravond gezellig gemaakt. Hoop dat dit voldoende was als mijn ei maar vannacht (hopelijk) springt...

4. Esmy

Esmy Bekend lid

27 jun 2016
    505
    56
    28
    NULL
    NULL
    Maagd wat spannend. Klinkt erg hoopvol!

5. Kecil

Kecil Lid

10 jan 2016
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee Maagd!

Ik heb het ook steeds heel koud. Gisteravond mijn PJ's aan met badjas en nog een dekentje over op de bank 😳 ik ben verder ook niet ziek. Af en toe voel ik ook steekjes rechts onder en straalt dan door naar mijn schaambeen.. ben benieuwd!

Ben benieuwd! Mijn NOD staat op 3 oktober, maar mijn ei kwam eerder dan verwacht, namelijk 14/15 september. Ik denk dat we dezelfde NODdag hebben hihi

6. BJlover

BJlover Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.205
    653
    113
    Hier nog helemaal geen ei gespot, dus denk dat mijn NOD ook verder geschoven kan worden. Ging nu al van een gemiddelde uit. Maar wordt denk ik wat later.

7. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    [COLOR=#0000e]♡NOD-lijst 1 t/m 7 oktober 2016[/COLOR]♡

1. (6)
    Mama04 - .. jaar - 2e kindje - ronde 8
    Sjim - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1
    Dido82 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 4
    Elisabeth83 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1
    Duimpje86 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 16 MMM
    Sunkiss - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2

2. (1)
    Keef85 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 10

3. (5)
    Ellada - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2
    Reyna - 30 jaar - 1e kindje - ronde 9
    Nog anoniem - 38 jaar - 1e kindje - ronde 12
    Toto - 35 jaar - 3e kindje - ronde 3 na MA
    KeCil - 25 jaar - 2 kindje - ronde 1

4. (2)
    Esmy - 30 jaar - 3e kindje - ronde 6
    Fimaro - ?? jaar - 1e kindje - ronde 9

5. (6)
    Cyd - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 na mk
    Zus9 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2
    Humava- 31 jaar- 3e kindje --ronde 1
    BJlover -37 jaar- 3e kindje - ronde 4
    Miyou -27 jaar - 2e kindje - ronde ?
    Miszy - 26 jaar - 1e kindje - ronde 19

6. (1)
    Dayarana - 27 jaar - 2e kindje - 1e ronde

7. (4)
    Weetutniet - 36 jaar - 3e kindje, ronde 3
    Aline1987 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 3 (1 na bbz)
    puk1988 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 13
    Jildouu - 22 jaar - 1e kindje - ronde 4

Datumloos. (1)
    eerstekindje12 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 2/3

Buiten de lijst. (1)
    28/9 Maagd - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3

Totaal: 27

Wachtbankje (12), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)

8. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Heb de lijst even bijgewerkt. Bijna de helft nu op het wachtbankje.
    Hopelijk veel roze deze maand.

@Cyd: Jammer dat je temp nog niet omhoog is, maar met sex de dag voor de eisprong zit je ook meer dan goed hoor!

9. Humava

Humava Niet meer actief

Ik heb het idee dat m'n ei vandaag pas is. Ik had vanmorgen zo'n pijn in m'n buik rechts onderin. Dus ik ga morgen op het Wachtbankje. Al kan ik denk ik gelijk wel door naar de volgende ronde kan want we hebben het niet veel gezellig kunnen maken afgelopen dagen...

10. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Ik ga pas op NOD testen, dus woensdag.

Ohw spannend! Duim voor ons (en de rest uiteraard)

Dat is inderdaad jammer. Hoop dan dat je temp morgen alsnog omhoog schiet! En anders is het iedere dag afwachten.

Hier verder vandaag weer krampjes in mn onderbuik, trekt soms wat naar mn rug. Heb vannacht ook apart gedroomd. 2 dromen gehad. 1 sloeg nergens op en de ander ging over dat ik op vakantie zou gaan volgend jaar met een vriendin. En toen we heel ver waren met het plannen enzo kwam ik erachter dat we dat voor juli 2017 gepland hadden terwijl ik juni zou gaan bevallen als ik nu zwanger ben. Gek he
    Had zojuist ook een heel klein beetje afscheiding. Minimaal hoor maar het was er wel. Weet niet wat dat zegt. Wellicht dat iemand anders een idee heeft.

11. Reyna

Reyna Actief lid

11 aug 2016
    281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maagd, ik had pas ook raar droom dat er iemand met een taats voor mij aan kwam en daar stond dat op wat het werd en werd meisje😱
    Heel raar maar zou wel leuk zijn als nu plakkertje zou zijn. En gevoel hier ook vaak dat koud heb☺️ Rillen. Dus duimen duimen duimen

12. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Klinkt hoopvol maagd, ik duim voor je

Hier helemaal niks wat op symptomen zou kunnen lijken maar zou ook wel erg vroeg zijn. Symptomen komen pas na een innesteling en dat zou bij mij op zijn vroegst pas maandag kunnen zijn.

Spannend al zoveel op het wachtbankje. Ik hoop ook op veel roze deze maand. Andere maanden was het maar weinig. Hopelijk heeft nu een keer het merendeel roze, liefst allemaal natuurlijk. Fingers crossed meiden

13. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Spannend hoor al die kwaaltjes.
    Ik ben nu vier keer zwanger geweest en een keer een biochemische zs, maar alle keren voelde het toch echt anders, dus let eigenlijk niet meer zoveel op symptomen. Koud heb ik het al die keren iig niet gehad. Eerder warm, maar dat was ook later in de zs. Bij mijn oudste in hartje winter zwanger geweest, maar liep gewoon binnen in T-shirt en buiten alleen met een vest.

14. Miyou

Miyou Lid

29 jul 2016
    86
    2
    8
    NULL
    NULL
    He dames vandaag ben ik pas 2 dpo
    Ik heb nu al een paar dagen last van witte crème achtige afscheiding
    Je kan hier geen draadjes mee trekken..
    Het is echt gwn net een dikke crème.

Herkent iemand dit? Vind het wel vies 😂😖
    Ik heb verder geen jeuk of dat het opgezet is
    Dus ik ga er niet van uit dat het een schimmelinfectie is

15. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Had ik ook na eisprong. bodycreme achtige dikte.

Apart Reyna dat je die droom had.

16. weetutniet

weetutniet Actief lid

19 jun 2014
    310
    0
    16
    thv Friese Antillen
    Had ik.vorige maand ook 3 dagen na eisprong.. ik houd elke dag mijn slijm in de gaten met zo n app waar ik het in kan vullen..
    Dit duurde een paar dagen en daarna werd het wat vloeibaarder en glanzender en toen werd het weer dikker...

Maar wat ik ook van meneer google meekreeg is dat er geen pijl op te trekken is om evt zwangerschap af te lezen aan je slijm elke vrouw elke cyclus en elke zwangerschap is weer anders...
    Dit is nu de 2e maand dat ik het elke dag bij hou en wil dit 3 maanden volhouden om te kijken of ik miss er toch een patroon in kan ontdekken dan alleen de vruchtbare dagen... ik kijk trouwens door 2 vingers in mijn doos en bij bmm weg te halen.
    Wat ik wel heb gemerkt de ochtend na de sex lijkt het op vruchtbaar slijm maar met meer wit ertussen

17. Mama04

Mama04 Niet meer actief

Hoi allemaal!

Sorry ben niet altijd online de laatste tijd, probeer het allemaal een beetje bij me weg te zetten (lukt niet helemaal, maar goed) Hier de afgelopen dagen alweer wat lichte krampjes gehad, zit vandaag op 6/7 dpo. Ik ga waarschijnlijk pas a.s. donderdag testen want als ik ongesteld ga worden ben ik het waarschijnlijk dan al eerder. Heb donderdag mijn eerste afspraak in het ziekenhuis staan, dus dan weet ik meteen waar ik aan toe ben. Of ik kan de gyn vertellen dat ik zwanger ben, of aangeven dat we alweer een ronde verder zijn.

Ik hou ook alles bij in een app. Wel handig! Ook symptomen enzo :) Hebben jullie je ook al eens laten pendelen? Ik heb er nu nog 2, eentje gaf aan bevruchting of positieve test in september, de ander positieve test in oktober. Zou dus deze ronde van toepassing kunnen zijn, hoop het zo! Al geloof ik er niet zo in. Ben bang gewoon ongesteld te worden volgende week :(

18. Fimaro

Fimaro Actief lid

20 jan 2016
    103
    2
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor het mij erbij zetten.

Ik ga duimen voor jullie allemaal hier en hoop op veel roze nieuwtjes :)

19. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Ja zie mijn handtekening voor de pendel.
    Augustus positieve test en een meisje. Dat is niet gelukt
    Nu staat er nog oktober positieve test van een meisje en algemeen zal mijn volgende kindje een jongen zijn.

20. Mama04

Mama04 Niet meer actief

Bij mij was de pendel voor september een jongen en positieve test in oktober een meisje. Ik had toen ook bij ene Vlinder een geslachtsvoorspelling laten doen en dat was een jongen.

Deel Deze Pagina