Is het gelukt om het gezellig te maken bjlover? Hier sinds eergisteren opeens gevoelige tegels en sinds gisteren gevoelige borsten erg raar is vroeger dan normaal. Maar lijkt me ook sterk dat er al een innesteling heeft kunnen plaatsvinden.
Alleen gisterochtend nog. Vriendlief had gisteravond gren zin. En vanmorgen hadden we mijn jongste naast ons liggen. Dus ging ook niet lukken. Hopelijk is het genoeg
Hahaah zie dat ik tegels heb geschreven moet natuurlijk tepels zijn Balen dat het niet gelukt is maar hoop voor je dat de timing toch goed is geweest. Ik zou het vanavond nog eens gezellig maken Just in case
Ik mag ook op paars! Mijn temperatuur is gestegen vanochtend, gelukkig maar! Gisteren 36,7 en vanochtend 37. En nu hopen dat mijn temperatuur hoog blijft voor de komende maanden Hopelijk van jullie ook allemaal!
Ah fijn! De mijn is ook nog steeds op niveau. Spannend want mijn nod is as woensdag al. Vandaag ook wel weer wat krampjes gehad aan 1 kant onderin en trekt nu ook wel wat naar mn rug.
Beetje afwezig hier maar lees nog steeds mee.... Sinds gisteravond hoofdpijn en beetje het gevoel met een kater rond te lopen en gisteren een paar uurtjes flinke steken in mijn buik gehad.... Kunnen we dit ook weer toevoegen aan het lijstje... Elke maand wel weer iets waardoor ik denk van ... het kon weleens raak zijn Maar ja ook weer genoeg waarvan ik denk...nope weer niet Mijn slijm is nu weer net als vorige maand rond deze dag... dik en zalfachtig... Hoe moeilijk.. maar we wachten maar weer af... Wel heerlijk om hier even van je af te schrijven ipv dorecte omgeving ermee lastig te vallen
Zo bij jou klachten heb ik echt hele goede hoop! Heel spannend voor je! Knap dat je je zo kan bedwingen met testen hoor. Ik had het al lang gedaan hahaha hoe erg ben ik he 😛😛
Toevallig las ik vandaag ergens dat hoofdpijn wel een van de eerste signalen is. Maarja dat ik met zoveel. Lastig hoor. Dacht wachten is ook gewoon killing! Nou ik denk dat ik morgen een gokje ga wagen hoor....
Haha en ik haal weer heel veel hoop uit dat je dat zegt! Jij bent zo positief voor mij. Lief van je! Haha... Heb vanavond wel tegen ml gezegd dat veel mensen in Nod forum waar ik eigenlijk thuis hoor, testen en echt daar zijn heel veel zwanger! Heb vandaag heel dag niet gelezen en 3 of 4 dames met tuur of duidelijk streepje! Ik krijg daardoor ook wel kriebels. Maar ik ga me bedwingen. MORGEN NIET TESTEN!! hahaa Jij dus wel lees ik later. Oh wat spannend joh! Hoop het zo voor je! Ik heb 1e dagen na eisprong ook van dat dikke zalfachtige afscheiding gehad. Ik heb tijdje geleden in de zwanger deel een topic geopend over hoe de afscheiding tussen ei en nod hoort te zijn wanneer je zwanger bent. maar daar is dus niks over te zeggen. De een is kurkdroog en zwanger, de een ander heeft vruchtbare dagen slijm en is zwanger. DUs ja er is geen peil op te trekken. Gewoon afwachten!
Ja, heel opgelucht! FF zet wel mijn ei op de dag van mijn positieve ovu test, zal wel niet kloppen, ik ga uit van 23/24 september. Nu weer wachten en hopen
Pffff wachten duurt lang he... Ik voel helemaal niks meer. Geen diarree, geen hoofdpijn, geen buikpijn of wat dan ook in mijn buik, geen niks. Heb ook geen innestelingsbloeding of zo gehad. Weet ook niet of dat nog kan eigenlijk nu, als ik het al zou krijgen? Heb denk ik 17e sept. eisprong gehad. 't is nu de 25e. Dat ik helemaal niks voel, dat maakt me wel onzeker.
Hee Cyd wat fijn dat je temp nu toch gestegen is! Bij sommige dames schijnt de temperatuur niet zo abrupt omhoog te gaan. 'Slow rise' noemen ze dat geloof ik.. Maagd, wat een zelfbeheersing heb jij zeg! Ik had allang een test gedaan, haha. Maar ja, ik testte bij mijn zoontje ook al met 9 dpo duidelijk positief. BJlover, jammer dat je vriend geen zin meer had, maar wie weet was die ene keer wel gewoon genoeg! Er hoeft er maar eentje de goede kant uit te zwemmen! Al die symptomen, lastig he meiden. Het stomme vind ik altijd dat alle symptomen die je voorbij ziet komen zowel bij naderende menstruatie als bij een zwangerschap kunnen passen. Dus eigenlijk zegt het allemaal nog steeds niet zo veel.. Bij mijn eerste zwangerschap voelde ik echt helemaal niks. Het was ook zo bizar om op de eerste echo een echt klein mensje te zien! Ik heb mijn ei ook gehad, maar deze was wel iets later dan ik had verwacht. Mijn NOD verschuift naar 7 oktober, ik zal de lijst even aanpassen.
[COLOR=#0000e]♡NOD-lijst 1 t/m 7 oktober 2016[/COLOR]♡ 1. (6) Mama04 - .. jaar - 2e kindje - ronde 8 Sjim - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 Dido82 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 4 Elisabeth83 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 Duimpje86 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 16 MMM Sunkiss - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 2. (1) Keef85 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 10 3. (5) Ellada - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 Reyna - 30 jaar - 1e kindje - ronde 9 Nog anoniem - 38 jaar - 1e kindje - ronde 12 Toto - 35 jaar - 3e kindje - ronde 3 na MA KeCil - 25 jaar - 2 kindje - ronde 1 4. (2) Esmy - 30 jaar - 3e kindje - ronde 6 Fimaro - ?? jaar - 1e kindje - ronde 9 5. (5) Cyd - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 na mk Humava- 31 jaar- 3e kindje --ronde 1 BJlover -37 jaar- 3e kindje - ronde 4 Miyou -27 jaar - 2e kindje - ronde ? Miszy - 26 jaar - 1e kindje - ronde 19 6. (1) Dayarana - 27 jaar - 2e kindje - 1e ronde 7. (5) Weetutniet - 36 jaar - 3e kindje, ronde 3 Aline1987 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 3 (1 na bbz) puk1988 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 13 Jildouu - 22 jaar - 1e kindje - ronde 4 Zus9 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 Datumloos. (1) eerstekindje12 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 2/3 Buiten de lijst. (1) 28/9 Maagd - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3 Totaal: 27 Wachtbankje (13), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Cyd en BJlover, ik heb jullie ook op paars gezet. Weet alleen niet of jullie nog op de goede NOD datum staan?
Als ik ga rekenen als vandaag mijn Dpo1 is, dan weet ik even niet wat mijn NOD is. Vorige maand had ik mijn eisprong op cd 12 en was mijn cyclus 23 dagen. Nu is mijn eisprong op cd 14/15. Ik ging deze maand uit van een cyclus van 25
Innesteling is meestal tussen 6e en 10e dag. Het is nu dus 8 dagen na je ei. Dus dat kan nog. Maar innestelingsbloeding hebben vrouwen vaker niet dan wel. Volgens mij klopt dat dan. Vorig keer had je dus een lf van 11 dagen. Als je dat nu ook aanhoudt klopt die 25.
Ik mag sowieso op buiten de lijst, nog steeds geen tekenen va n een naderende eisprong... Heb zo'n gevoel dat dit een heeeeeeeeeeele lange cyclus wordt... Ik blijf lekker meelezen en zal het laten weten als ie geweest is, maar voor hetzelfde zijn jullie hier dan al lang vertrokken (hopelijk allemaal roze).