Nou ik ga deze ronden niet testen wacht wel Tot nod maar ja na nod kan ook niet testen. Want we gaan met schoonouders weg dus niet zo slim om dat t doen 🙈 Spannend allemaal weer...
Wanneer zijn jullie van plan om te gaan testen ? Ik probeer te wachten tot na mijn NOD.... of dat lukt is een tweede
Ik ga morgen testje wagen. Moet donderdag mijn menstruatie krijgen of nouja liever niet hahaha 💙💗
Ik had in de planning om 7 oktober pas te testen dat is tot nu toe mijn langste cyclus.... Maar mij kennende zal ik vanaf 4 oktober al gaan testen dat is de dag van mijn normale cyclus... Vanmorgen werd ik wakker en viel mij op dat ik een enorme a cup heb ipv een mini a cup dus heb best zenuwen... of dit kan ook weer op mijn nietsymptomenlijstje
En ik had mij dus zoooo voorgenomen nergens op te letten maar alles valt op... ook al 2 dagen droge lippen en mond.... pffff best iirita t
Owww dat is dan ook wel erg spannend! Jij bent ook al zon vroege vogel 😛 Ik zit hier op mijn testresultaat te wachten 😊
O jongens ik zit nu zooooo in de stress!!! Verhaal: ik had via zwanger kids van die zeer gevoelige dipsticks cadeau gekregen. Had wondfo daar besteld want die zijn hetzelfde als Kruidvat 2v5. Dus deed ik net zon zeer gevoelige test van zwanger & kids, daar dacht ik een licht streepje heel snel te zien. Dus knalde ik er een Kruidvat 2v5 tegen aan. Na 5 Minuten zat ik op zwanger & kids niet echt meer een streepje. Maar wel heel licht op de Kruidvat! Aaaaaaaaa Toen dacht ik nou als dit een indroger of foute test is. Dus deed ik er een van wondfo. En ja ook daar heel licht 2e streepje binnen 5 minuten. Je kunt begrijpen dat ik nu spaans benauwd heb. Want die van zwanger en kids horen op 10 ml te reageren. Dus nu wordt het wachten helemaaaaaal lang. 😖😖😖😖 Wacht ga proberen foto te maken
Goedemorgen Dames, Ik zou me ook graag willen aanmelden voor het lijstje . Volgens mijn kalender zou ik 5 oktober ongesteld moeten worden, met een cyclus van helaas 40 dagen .. maar dit zal dan de 2e keer worden na mijn curretage ( en hopelijk blijft het natuurlijk helemaal uit )... Merk dat ik na mijn curretage er nogal obsessief mee bezig ben en veel meer last heb van krampen voor de eisprong en na de eisprong en nu al 3 dagen last van pijn op mn borstbeen, heel apart! Wij gaan trouwens voor ons 2e kindje ( + nog 2 stiefkindjes )
Ik zie ook wel licht twee streepjes staan hoor! Ik duim mee! Mijn nod laat ik voorlopig zo staan in de lijst, geen idee hoe lang mijn lf is na mijn miskraam. Vanochtend was mijn temp 0.1 lager, maar wel nog iets hoger dan mijn basale temp. Hoop dat het niet blijft zakken...
Ik begin nu ook zenuwachtig te worden. Vannacht slecht geslapen. om 2 uur, 3 uur en 5.45 wakker geweest. Die laatste keer ook getempt omdat ik bang was niet meer in slaap te komen en aangezien je wel een paar uur moet slapen om en goede temp te hebben. Afgelopen dagen ook rond dat tijdstip getempt omdat ik toen wakker was. Maar.... Mijn temp was 0.1 lager dan gister. 1dpo =36.7 - 36.9 - 37 - 36.9 - 37 - 36.9 - 37 - 36.8 (= 8dpo, innesteling??) - 37 - 37 - 36.9 - 36.8 (= vanmorgen) Nu is het niet heel schokkend omlaag. Maar zoals te zien is ging hij na een lagere temp altijd de volgende dag weer omhoog. Wie kan er iets nuttigs over zeggen? Moet wel zeggen dat ik vanmorgen vond dat het kouder is in huis. Kan dat er mee te maken hebben? Of misschien omdat ik slechter geslapen heb? Word hier zo zenuwachtig van...brr