♡NOD-lijst 1 t/m 7 oktober 2016♡ 1. (3) Mama04 - .. jaar - 2e kindje - ronde 8 Sjim - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 Dido82 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 4 2. (0) 3. (3) Ellada - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 Reyna - 30 jaar - 1e kindje - ronde 9 Nog anoniem - 38 jaar - 1e kindje - ronde 12 4. (1) Maagd - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3 5. (0) 6. (0) 7. (0) Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal:7 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Dank voor het toevoegen Maagd, het zak inderdaad 3 of 4 oktober worden. Ik ben niet een hele actieve meeschrijver vanwege drukte door studie, werk en gezin maar ik ben wel een hele actieve meelezer Alweer een aantal namen uit de vorige groep, dit wordt onze ronde dames! Roze!
Jaaaaa hoop het echt. Morgen met iemand bellen die ons miss toch even kan helpen. Hoop zo dat ze of iets hebben dat zou helpen😂 En dan hoop zo dat we allemaal roze zijn.
Idd ik zie ook weer bekende namen. Hoop dat dit dan onze ronde mag zijn Dat hoop ik ook Reyna!!! Ik heb besloten deze ronde niks te doen met testjes. Ik heb een NOD en zie wel of ik dan ongesteld wordt. Ik ga het loslaten. Lees en schrijf hier wel mee maar ga geen ovulatietestjes enzo doen. Voel toch mijn eisprong dus ga rond die tijd gewoon goed mijn best doen. Ik zie wel of het me gegund is om ooit zwanger te raken.
♡NOD-lijst 1 t/m 7 oktober 2016♡ 1. (3) Mama04 - .. jaar - 2e kindje - ronde 8 Sjim - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 Dido82 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 4 2. (0) 3. (3) Ellada - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 Reyna - 30 jaar - 1e kindje - ronde 9 Nog anoniem - 38 jaar - 1e kindje - ronde 12 4. (1) Maagd - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3 5. (0) Cyd - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 na mk 6. (0) 7. (0) Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal:8 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hoi iedereen, sinds gisteren ongesteld geworden, wat een teleurstelling! Dus nu maar uitkijken naar een volgende kans. Deze ronde zal ik wel eens gebruikmaken van ovulatietesten en tempen, want mijn cyclus is toch wel wat veranderd na mijn mk. Hopelijk veel roze begin oktober!
Hoi hoi Mag ik ook op de lijst? Ik ben vandaag ongesteld geworden en we beginnen nu aan de eerste ronde Ik heb al een zoontje van 1.5 jaar. 27 jaar, NOD 6 Oktober, 1e ronde, 2e kindje
Hier in principe ook al in ronde 9. Maar tussentijds zijn we op vakantie geweest naar een gebied met het Zika virus en hebben toen een pauze ingelast. Het was een familievakantie, dus niet meegaan voelde ook niet goed. Na de vakantie ben ik maar opnieuw gaan tellen. Ik ben wel al meer dan een jaar gestopt met anticonceptie. Onlangs onderzoek laten doen naar de zaadkwaliteit van m'n man. Dat was in orde. In principe hebben we nu de afspraak met de huisarts dat we het tot november zelf blijven proberen, maar de stap naar het medische maak je ook niet zo maar natuurlijk. @nog anoniem Ik kan me je frustratie goed voorstellen. Overwegen jullie medisch onderzoek/stappen?
Ik meld me hier ook weer. Doordat rood niet doorzette dit weekend maar vanochtend pas na 5 dagen spotting. Toto 35 jaar en ronde 3 na MA voor een 3e kindje nod 3 okt
Mijn menstruatie is na 1 dag heel minimaal spotting en 2 dagen licht (net name oud) bloedverlies alweer voorbij lijkt het?! Vorige menstruatie was ook al veel korter en minder hevig dan ik ooit gewend was tijdens OAC... Begin dan toch te twijfelen of het wel schoon genoeg wordt of of er wel voldoende wordt opgebouwd voor een goede innesteling...
Iedereen is weer toegevoegd. Wat veel namen uit de 1e week van september lijst. Spannend hoor! ♡NOD-lijst 1 t/m 7 oktober 2016♡ 1. (3) Mama04 - .. jaar - 2e kindje - ronde 8 Sjim - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 Dido82 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 4 2. (0) 3. (4) Ellada - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 Reyna - 30 jaar - 1e kindje - ronde 9 Nog anoniem - 38 jaar - 1e kindje - ronde 12 Toto - 35 jaar - 3e kindje - ronde 3 na MA 4. (2) Maagd - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3 Esmy - 30 jaar - 3e kindje - ronde 6 5. (1) Cyd - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 na mk 6. (1) Dayarana - 27 jaar - 2e kindje - 1e ronde 7. (0) Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 11 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Wat zijn sommigen van jullie trouwens al een tijd bezig... Nu wij in ronde 6 zijn gekomen heb ik al zoiets van zal het nog wel lukken?? Word er best een beetje onzeker van.
Leuk om hier weer mee te kletsen en te wachten op de nod...voel me dan toch niet zo alleen ofzo...want om nou manlief elke keer lastig te vallen met m'n geneuzel 😜 Voor ons de eerst ronde, dus ga niet aan de slag met testen en tempen..nou had ik dat de vorige keer ook niet nodig gehad dus wie weet! We zien wel hoe het loopt... Hoop op veel roze dames deze ronde ✌️