NOD lijst 1 t/m 7 Oktober

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maagd, 30 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sunkiss

Sunkiss Actief lid

26 apr 2015
    217
    79
    28
    Ik zojuist een clearblue plus gedaan, had geen Kruidvat test meer. Kan het namelijk nog altijd niet geloven. Ook hier verscheen bijna direct het plusje. Niet dat de streep even donker is als de streep die er stond, maar ik hoef niet te turen om hem te zien. Ik vind het wel gek dat mijn testen zo duidelijk zijn. Volgens mijn berekeningen moet ik pas zaterdag of zondag ongesteld worden op zijn vroegst. Heb ik dan nu al zo veel hcg?

Ik duim zo voor jullie Allemaal. Check elk half uur dit topic of er nieuwtjes zijn!!

2. Fimaro

Fimaro Actief lid

20 jan 2016
    103
    2
    0
    NULL
    NULL
    Zo herkenbaar. Pfff wat spannend he ? Ik hoop ook op goed nieuws voor jou :)

3. Fimaro

Fimaro Actief lid

20 jan 2016
    103
    2
    0
    NULL
    NULL
    Yeahhhh weer een positieve test. Hartstikke fijn :)

4. weetutniet

weetutniet Actief lid

19 jun 2014
    310
    0
    16
    thv Friese Antillen
    Ik zal vanavond proberen de lijst te updaten...
    Supermooi zoveel roze al... hopelijk mag ik volgende week ook aansluiten en alle anderen natuurlijk ook
    Op naar zoveel mogelijk roze in deze lijst

Hier.. zelfde als vorige maand voel van alles en net weer niks ik durf niet te vroeg te testen ik probeer tot iig 5 oktober te wachten, maar mijzelf kennende zal het eerder gebeuren

Ik kijk ook regelmatig of maagd al gepost heeft hihi
    Ik.duim mee

5. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Sunkiss misschien heb je toch eerder je eisprong gehad dan je dacht of je maakt gewoon veel hcg aan, of het zijn er 2 kan vanalles zijn. Maar het plusje staat er en dat telt!!!

Maagd ik denk dat je nu zo ongeveer het testen bent . Helaas lig ik al in bed als je het hier kunt plaatsen (heb nachtdienst gehad) maar ben zeer benieuwd naar je test. Als ik vanmiddag wakker ben kom ik meteen ff hier gluren

Vannacht de hele tijd lichte hoofdpijn gehad, of Ja, hoofdpijn kun je het eigenlijk niet eens noemen. Voel me licht in mijn hoofd. En borsten worden steeds gevoeliger rechts is wel gevoeliger dan links...vreemd..

6. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Maagd aaa hahaha grappig en lief dat iedereen hier zo vol spanning zit te loeren hihi

@nog anoniem: spannend! Mijn rechterborst is ook gevoelig en de linker niet echt. Haha
    Mag ik vragen wat voor werk je doet?

7. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Pfff zo spannend!!

8. Jodie1988

Jodie1988 Bekend lid

26 sep 2016
    623
    374
    63
    Zuid-Holland
    Vanochtend een paar kleine druppeltjes bloedverlies aangetroffen. Een week voor m'n nod.. is dat juist goed of niet? Ik ben hier nog zo onervaren in. Elk krampje of gevoeligheidje word ik weer zenuwachtig

9. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Hoi meiden, spannende tijden hier hoor, hoop mee met jullie voor een mooie test voor Maagd en niet alleen voor haar maar ons allemaal natuurlijk.
    Ik heb een vraag aan jullie. Ik heb de digitale CB ovulatie test gebruikt om mijn ovulatie te spotten vorige week. Deze sprong van een leeg rondje terwijl ik wel pijnlijke borsten en af en toe wat vruchtbaar slijm had, naar een vast staan smiley face die twee dagen bleef staan. Normaal heb je eerst een knipperende smiley die aangeeft dat je in je hoge vruchtbaarheidsdagen zit, voordat het vast komt te staan wat betekend dat de lh piek gevonden is. Wanneer zou ik dan mijn eisprong gehad hebben? Test bleef vast staan op wo-do 21-22 sept. Ik vind het wat verwarrend eerlijk gezegd. Laatste keer vruchtbaar slijm gehad op woensdag de 21 ste, spanning van borsten verdween ook erna...

10. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Het kan een goed teken zijn, teken van een innesteling. Alleen kan je dat nooit met zekerheid zeggen en mag je het gewoon afwachten. Sterkte meid, het is ook spannend.

11. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Nou alle wachtenden op mijn berichtje dank voor het duimen.
    Hier is ie dan, mijn test :D:D

Bijgevoegde bestanden:

12. Esmy

Esmy Bekend lid

27 jun 2016
    505
    56
    28
    NULL
    NULL
    Wauw sunkiss, gefeliciteerd hoor!!

Jodie, wie weet is het de innesteling ;).

Maagd, ben ook super benieuwd naar je!

13. Esmy

Esmy Bekend lid

27 jun 2016
    505
    56
    28
    NULL
    NULL
    Ohhh wauwwwww maagd. Hier kan je niet meer omheen!!
    Super gefeliciteerd.

14. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Je kan al wel veel hcg hebben hoor. vaak hoor je dat bij tweeling zwangerschappen wel, maar of dat waar is weet ik niet. Anders zou je nu dus 10 dpo zitten. Ja het kan, paar maanden geleden zat er in mijn nod forum een meid die testte bij 8 dpo al super positief.

15. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Slechte kwaliteit trouwens van mijn foto. In het echt heb ik binnen 3 minuten foto gemaakt en op mijn telefoon is het teststreepje echt blauw en niet grijs zoals hier.

16. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Van harte Maagd!!! Jouw dag kan niet meer stuk, blij voor je!

17. Cyd

Cyd Bekend lid

28 jul 2016
    917
    494
    63
    Belgiƫ
    Wauww!! Proficiat aan alle meiden die al zwanger zijn!!

18. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Zou idd innesteling kunnen zijn. Dan is er net een adertje geraakt. Zeker als je dit nooit eerder hebt gehad 😊

19. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Wattttttt dit is al best uniek volgens mij: de eerste 3 testers positief!

Wouw maagd!!! Van harte gefeliciteerd, hij is heel heeeeel erg duidelijk 😊

20. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Sorry maar ik ben echt niet bekend met clearblue ovulatietesten dus ik kan je vraag niet beantwoorden 😔

Deel Deze Pagina