Jep, slaap echt opvallend slecht. Vannacht om 01.15 wakker, daarna weer om zes uur (terwijl ik om zeven uur pas eruit hoef). Gisteren om half vier ofzo wakker en maandag ook al twee keer midden in de nacht. Snap er niks van
Ik slaap ook al super slecht. Lig meer te draaien dan wat anders en dan neemt je vriend ook nog het hele bed in beslag waar je chagerijnig van word haha 😂. En de hondjes willen ineens ook heel graag op bed slapen vooral de jongste wilt alleen bij mij zijn, heel schattig maar slaapt niet fijn😜
Ik vind her lastig inschatten dit is de eerste cyclus na de miskraam en ik merkte zeker de eerste week dan m'n lichaam anders reageerde dan normaal.. wel 2 weken daarna al eisprong.. Heb sinds vrijdag al dat ik heel vast slaap maar om half 7 al klaar wakker ben (normaal tot 8 half 9) en m'n temperatuur is hoger dan normaal de week voor nod (normaal Max 36,8 om 8 uur en nu al 37,1 om half 7) sinds gister zijn m'n tepelhoven groter ook steeds koud/rillerig en last van rommelige darmen.. Normaal als ik ongesteld zou worden heb ik constant vreetbuien en verschrikkelijk last van de zijkant van m'n borsten.. maarja wie weet is m'n lijf door de miskraam wel anders dus ik weet niet waar ik nou van uit kan gaan.. Trouwens vergeten de totalen van de lijst aan te passen bij mijn aanpassing.. Ga ik gelijk even doen
♡NOD-lijst 1 t/m 7 oktober 2016♡ 1. (6) Mama04 - .. jaar - 2e kindje - ronde 8 Sjim - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 Dido82 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 4 Elisabeth83 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 Duimpje86 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 16 MMM Sunkiss - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 2. (1) Keef85 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 10 3. (6) Reyna - 30 jaar - 1e kindje - ronde 9 Nog anoniem - 38 jaar - 1e kindje - ronde 12 Toto - 35 jaar - 3e kindje - ronde 3 na MA KeCil - 25 jaar - 2 kindje - ronde 1 Plmp - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 Mommysince13- 24 jaar - 2e kindje - ronde 10 (1e ronde na MK) 4. (2) Esmy - 30 jaar - 3e kindje - ronde 6 Fimaro - ?? jaar - 1e kindje - ronde 9 5. (8) Cyd - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 na mk Humava- 31 jaar- 3e kindje --ronde 1 BJlover -37 jaar- 3e kindje - ronde 4 Miyou -27 jaar - 2e kindje - ronde ? Miszy - 26 jaar - 1e kindje - ronde 19 Lyanne T - ?? jaar - 2e kindje - ronde ? Jodie1988 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 Kimm17 - ? jaar - 1e kindje - ronde 13 Ster2016 - 35 jaar - 2e kindje - 2e ronde na 2x mk 6. (2) Dayarana - 27 jaar - 2e kindje - 1e ronde Septembermom - 23 jaar - 2e kindje - ronde 1 7. (6) Weetutniet - 36 jaar - 3e kindje, ronde 3 Aline1987 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 3 (1 na bbz) puk1988 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 13 Jildouu - 22 jaar - 1e kindje - ronde 4 Zus9 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 Hadassa - 38 jaar - 4e kindje - ronde 1 Datumloos. (1) eerstekindje12 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 2/3 jessiee - ? jaar - ? kindje - ronde ? Buiten de lijst. (2) 28/9 Maagd - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3 ??/? Ellada - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 Totaal: 34 Wachtbankje (20), Zwanger (3), Ongesteld (1), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
O dat klinkt ook wel spannend hoor! Hopelijk heeeeel veeeeel roze in de lijst!! Ik merk dat ik me nog niet heel zeker voel hoor met positieve test. Mijn temp blijft maar lager 😖😖😖😖 ik had nu wel verwacht dat ie weer terug gestegen zou zijn
Ik denk nu op 12 dpo te zitten (kan evt ook 10 of 11 dpo zijn) en had vanmorgen bloed bij het afvegen. Gisteren ook al wat kleine drupjes (spotting). Ik hoop natuurlijk dat dit iets goeds betekent, al ben ik bang dat ik na een extra lange cyclus van vorige maand, nu een extra korte cyclus heb. Alhoewel dag 22 van de cyclus dan wel heel kort is.... Pffff twijfel de twijfel. Wat is mijn lijf aan het doen ?
Spannend hoor Sunkiss, Elisabeth en Maagd, ik snap dat een vroege positieve test ook de nodige spanningen en onzekerheden met zich meebrengt. Dat het voor alle positieve testers hier ook maar goed mag blijven gaan, daar hoop ik van harte op.
Mijn nod zou op 5 okt moeten zijn. Ik ben 30, eerste kindje, ronde 14 (eerste ronde Clomid) Bedankt !
Ik doe met je mee hoor, het enige waar ik last van heb is slechter slapen. Maar dat kan overal aan liggen helaas. Verder dan dat... nada. Moren moet ik bloed prikken om te kijken of het FSH hoger ligt. Dan weten ze of er een ovulatie is geweest. Dan vrijdag de uitslag daarvan. Spannend.
Omdat ik zo slecht had geslapen ben ik vanmorgen vergeten te temperaturen! Ik en uiteindelijk wel weer in slaap gevallen en toen mn wekker ging meteen eruit gesprongen. Lees hier wel vaker dat het lichaam na en MK anders reageert. Wie weet bij jou dus ook. Hoop voor je dat het goed zit! Had je gezien dat ik jou lijst ook nog weer had gebruikt? Heb je die van mij dan weer gebruikt en daarin aangepast of heb je je eigen gebruikt. Anders klopt er nu nl iets niet.
Heb die van jou weer gequote en aangepast Ik heb nu wel wat dingetjes die overeen komen met de klachten die ik vorige maand had toen ik zwanger bleek.. maarja niks anders doen dan afwachten
Haha, ik heb een paar keer 2/3 dagen voor NOD getest en dan ga je bij negatief toch denken "ja misschien toch te vroeg.." Dus dat wil ik voorkomen.. Heb zaterdag de 17e een positieve ovulatietest gehad, dus zondag of maandag is mijn ei gesprongen.. Toen ik zwanger was van mijn dochter was ik al 5 dagen over tijd toen ik testte Vorige maand testte ik op NOD positief Ennuhh.. Heb veel afleiding, vandaag werken van half 12 tot 9 morgen van 6 tot half 2, en vrijdag van half 1 tot 10 zaterdag verjaardag
Ja dat heb ik ook na 13 rondes word je gek van dat wachten. En morgen krijgen we te horen of we in aanmerking komen voor IUI en anders IVF. Want mijn vriend heeft verminderde zaadcellen. Maar toch hoop ik heel erg dat het deze ronde gelukt is, zonder de mmm in te gaan 😊😊
Dat hoop ik ook voor je Wij hebben besloten naar de HA te gaan als het aan het eind van het jaar nog niet blijvend raak is.. Maarja of ze dan wat willen doen omdat ik tussendoor wel al zwanger ben geweest Hopelijk zondag 2 positieve testen
Wat spannend ook voor iedereen hier weer. Helemaal heftig na een mk en lang proberen. Ik hoop zo dat het raak mag zijn voor jullie ook. Ik durf zelf nog niet te testen. Hier ronde 9 en niet de jongste meer dus. Ik geloof dat ik liever wacht op een mogelijke ongesteldheid dan een negatieve test. Maar merk wel aan mezelf dat ik steeds naar de wc loop om te controleren of het bloeden doorzet of niet. Pffff wat kan je onzeker worden van dit alles.
Wat is er vandaag alweer veel geschreven dames. Ik zit nu op mijn mobiel dus kan niet heel veel typen. Maar wat jij beschrijft Reyna, dat heb ik ook. Ben er ook echt bang voor dat het deze ronde weer niet raak is. Voel dan ook helemaal niks wat op een zwangerschap zou kunnen wijzen. Zit nu op 8 dpo. Voel me er een beetje down door vandaag. Soms ben ik echt bang dat het gewoon niet meer lukt. Sorry ik moest even klagen. Weet iemand of de wondfo testen even gevoelig zijn als de kv 2v 5?