NOD lijst 1 t/m 7 Oktober

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maagd, 30 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BJlover

BJlover Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.205
    653
    113
    Hier ben ik bij mijn kennismakingsgesprek met de huisarts (ben 1 juli verhuisd naar een nieuwe woonplaats) gaan informeren of ik bij een eventuele zwangerschap eerst bij hem langs moet komen. Toen heb ik al de nodige informatie gekregen, ook vanwege mijn leeftijd.
    Als ik 6 maanden bezig ben en het lukt niet, mag ik al bij hem langskomen. Maar ik hoop niet dat dat nodig is.

2. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Ik krijg de kriebels als ik lees dat je positief testte op NOD maar dat is niet goed gegaan. Ben zo bang dat het mis gaat.

3. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Wondfo zijn precies dezelfde testen als Kruidvat 2v5 😊

4. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Herken het gevoel 😖😖😖

5. weetutniet

weetutniet Actief lid

19 jun 2014
    310
    0
    16
    thv Friese Antillen
    Kom net bij de action weg...
    Ze hebben hier nu ook early testen.. deze zijn 2 voor 2.50... uiteraard een setje meegenomen... nu mijzelf testen of ik het geduld op kan brengen om te wachten..
    *zou het liefst nu meteen doen maar heeft nog geen zin zit 7 dpo*

6. Kimm17

Kimm17 Fanatiek lid

10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Hmm ja dat is lastig dat zou ik niet weten.
    Ja daar gaan we voor 2 positieve testen ook al zit ik dan pas op 10 DPO maar alles kan haha :p!

7. Miyou

Miyou Lid

29 jul 2016
    86
    2
    8
    NULL
    NULL
    Meiden!!!! Gefeliciteeerd wat een super mooie testen 😍
    Hoop dat jullie een fijne en voldragen zwangerschap zullen hebben.

Vandaag 7 dpo en totaal geen klachten.
    Ik had last van enorme afscheiding dat wordt nu ook iets minder.
    Ik heb het gevoel dat het deze maand niet raak is.

Voor de rest van de meiden succes

8. ellada

ellada Fanatiek lid

23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    Net weer een ovulatietest gedaan en lijkt nu echt wel lichter, nu de vorige drie gedroogd zijn vind ik alleen die van gisteravond net zo donker als de controlestreep dus denk dat ik die als positief beschouwen dus vandaag of morgen m'n eisprong. Ik hoop vandaag want vanochtend nog gezellig gehad met mn lief! :)

Foto van links naar rechts: 26-9 avond, 27-9 middag, 27-9 avond en net.

9. Sunkiss

Sunkiss Actief lid

26 apr 2015
    217
    79
    28
    Ik ben ook bang dat het alsnog misgaat, dus kan me jullie gevoel helemaal voorstellen. Dacht dat ik na een positieve test wel zou stoppen met testen; maar vanwege de angst ga ik toch door met testen. Echt stom. Weet niet eens of dat wel nut heeft en niet alleen geldverspilling is, aangezien je ook nog gewoon positief kan testen bij een naderende- of na een miskraam.

In ieder geval. Tot nu toe gaven de drie kruidvattesten alle drie bij de 5 minuten een streepje. Dus nog steeds positief lijkt me (en dat het dus ook wel oke zit?). Wat ik me wel afvraag: ik lees hier altijd dat de testen moeten oplopen in vergelijking met de vorige (of iig. die van twee dagen ervoor). Maar hoe weet je dat nu dan? Want als ik nu de drie testen vergelijk, dan lijkt t wel of het oploopt. De rechtste test is van vanochtend, de middelste van gisteravond en de eerste van maandagavond.

image.jpg

Maar, dit is natuurlijk nooit meer binnen die vijf min. De testen zijn namelijk ook alledrie donkerder dan toen ik binnen de afleestijd erop keek. Hoe moet ik dat interpreteren dan, aangezien je eigenlijk na die tijd niet meer moet kijken?

Of is het: binnen vijf min lijntje dus positief en vanaf daar kun je dan voortaan gewoon toch de testen met elkaar vergelijken, ook al zijn ze na enige tijd donkerder uitgeslagen. Snappen jullie wat ik bedoel? Ik kan het niet goed uitleggen haha.

10. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Oh wat zenuwslopend is dat dan. 7 dpo is nog wel erg vroeg inderdaad.

Ik had in begin na eisprong ook veel afscheiding, daarna pas wat krampjes.
    Klachten zeggen helaas niks over een eventuele zwangerschap. Zijn zoveel vrouwen die niks voelen en wel zawnger blijken.

Ik vind die vandaag inderdaad ook lichter. Je had dus gisterochtend je piek. vanavond/morgen dus je eisprong :)

Ik liep vanmiddag een winkel binnen en vond het daar ruiken naar benzine of verf ofzo.
    Ik vroeg een verkoopster achter de toonbank of er dus geverfd is of iets. nee dat was niet het geval, maar ze zitten wel met een deur bij een parkeergarage dus kon best zijn dat ik daar de benzine vandaan ruik. Maar dan had ik wel een sterke geur vond ze als ik dat kon ruiken. Zegt ze: 'ik ben zwanger en ik ruik dat niet eens' ...hahahaha:D, ik ook maar dat weet jij nog niet

Gister ook al iemand die dacht dat ik zwanger was omdat er gesproken was over een zwangere collega.

11. Fimaro

Fimaro Actief lid

20 jan 2016
    103
    2
    0
    NULL
    NULL
    Zoveel verstand heb ik er niet van Sunkiss, maar ik zie wel 3 duidelijk positieve testen. En ik zie ze oplopen.

Hier is het lichte bloedverlies inmiddels weer gestopt....

12. weetutniet

weetutniet Actief lid

19 jun 2014
    310
    0
    16
    thv Friese Antillen
    Ik zie de testen ook duidelijk oplopen Sunkiss

Ovutesten snap ik niks van ik krijg zelfs bij positief een dun potloodstreepje (ook bij positieve zwangerschapstesten)

13. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Sunkiss het werkt als volgt 😀:
    Zolang je binnen 5 minuten een streep ziet is het goed. Dan droogt hij zeker nog donkerder op. Dat mag dan ook.
    Alleen na 5 minuten een streep die ontstaat is niet geldig en dus ook niet als hij donkerder word.

Als ik jou test van maandag en vandaag bekijk 😳😳 super mooi!
    Zo donker zijn ze bij mij nog niet hoor. Ziet er echt goed uit!

14. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

#554 Nog anoniem, 28 sep 2016
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 sep 2016
    Het is duidelijk te zien dat ze oplopen, ik denk dat het wel goed zit hoor meid

Pff hier nog steeds last van mijn maag = niet leuk. Maar heb de laatste tijd ook nogal wat spanningen gehad dus kan ook daarvan komen. Ik moet in ieder geval geduld hebben.

Weet ff niet meer wie het zei maar fijn zeg dat ze bij action nu ook Early testen hebben. Toch probeer ik te wachten. Ik heb wel een droom gehad dat mijn borsten opeens vol stonden met blauwe aders haha

15. Jodie1988

Jodie1988 Bekend lid

26 sep 2016
    623
    374
    63
    Zuid-Holland
    Hier inmiddels op 8 dpo en m'n lijf is me wel echt bezig aan het houden. Heb het gevoel dat het gewoon expres is. "Laten we allerle klachten opwekken, waar je nooit last van hebt, alleen maar om je gek te maken." Groepverschijnselen, misselijk, rugpijn buikpijn. Zijn vast de zenuwen. Sorry voor t gezeur :p

16. Fimaro

Fimaro Actief lid

20 jan 2016
    103
    2
    0
    NULL
    NULL
    Heel herkenbaar. Stom lijf ! :x

17. weetutniet

weetutniet Actief lid

19 jun 2014
    310
    0
    16
    thv Friese Antillen
    Zeker heel herkenbaar Jodie elke maand kan ik wel weer wat nieuwe symptomem toevoegen wat toch weer op rood uitdraaid

18. Sunkiss

Sunkiss Actief lid

26 apr 2015
    217
    79
    28
    Bedankt voor de uitleg! Dus als er maar binnen vijf min een streep komt, dan is het goed. En als je daarna wil vergelijken en de strepen donkerder zijn geworden, maakt dat niet veel uit voor de vraag of ze zijn opgelopen, want ze zullen waarschijnlijk allemaal donkerder zijn geworden dus de verhouding blijft gelijk. Dan snap ik het!

Wil je jouw testen dan eens laten zien? Ik snap ook niet goed hoe die van mij zo super positief kunnen uitslaan, dat klopt totaal niet met mijn berekeningen. Ik ben nu trouwens wel misselijk na de lunch telkens. Gistermiddag tot na het avondeten en nu vanmiddag ook tot nu nog steeds eigenlijk. In de ochtend niet en de rest van de dag ook niet. Echt gek, net of ik telkens iets lunch waar ik dan misselijk van wordt?

19. Sunkiss

Sunkiss Actief lid

26 apr 2015
    217
    79
    28
    Zijn er nog dames die vandaag gaan testen, of morgenvroeg?

20. Jodie1988

Jodie1988 Bekend lid

26 sep 2016
    623
    374
    63
    Zuid-Holland
    Ik probeer me vooral heel hard in te houden. Heb we de kV 2v5 in huis gehaald omdat jullie daar allemaal zo enthousiast over zijn. Maar
    Ik blijf er nog even vanaf.. denk ik... :)

Deel Deze Pagina