Oh dido heel duidelijk hoor!! Gefeliciteerd! Mama04 balen( ik vind het erg naar voor je dikke knuffel!
Ok ik kon me niet inhouden, ik heb getest. Veel te vroeg natuurlijk, en dus ook witter dan wit. Maar goed, wellicht geeft me dat de wilskracht om nu tot de nod te wachten. Damn this is hard..
Ja ik had 12 oktober sowieso een afspraak voor wat meer informatie te krijgen over zwanger worden etc. Heb nu dus laten weten dat ik al een positieve test had en ze hebben de afspraak nu omgezet naar een intake. Ze hebben me gevraagd met volle blaas te komen zodat ze een echo kunnen maken om te kijken of er al wat te zien is en anders maken ze, als ik dat wil, ook nog een vaginale echo. Vind het wel heel spannend moet ik zeggen, aangezien ik had gelezen dat je rond die tijd meestal nog niks (goed) kunt zien. Als dat zo is mag ik een week later weer terug voor een nieuwe poging. Aan de andere kant: ik heb eigenlijk geen idee hoe ver ik nu ben en dus op 12 oktober zal zijn. Ik had mijn vorige menstruatie verwacht rond 31 augustus/1september maar werd pas 4 september ongesteld. Ik had op 15 september een positieve ovulatietest (voel mijn eisprong niet dus weet niet wanneer ie gesprongen is, gokte op 17 september). Ik dacht dus dat ik nu ongesteld zou moeten worden op 1-2 oktober. Maar zoals gezegd had ik maandagavond al een positieve zwangerschapstest en is dat eigenlijk erg vroeg, gelet op het feit dat die pas uiterlijk op vier dagen voor NOD wat kunnen zien. Dus nu heb ik eigenlijk geen idee hoe ik t beste kan "berekenen" hoe ver ik waarschijnlijk nu ben en op de 12e zal zijn. Ik heb stiekem een beetje hoop dat ik verse ben dan ik nu denk (denk nu op basis van laatste menstruatie en ovulatietest dat ik 3 weken en 4 dagen ben). Iemand enig idee?
Gefeliciteerd dido! Dikke knuffel mama. Hier ook het idee door te moeten naar de volgende ronde. Voel echt helemaal niets. Bij alle voorgaande zwangerschappen wel kwaaltjes, dus zie het somber in. Voordeel is wel dat ik op vakantie lekker aan de wijn en cocktails mag
Haha hier ook 1 ook vanmorgen getest en witter dan wit maar vorige maand toen ik zwanger was testte ik op nod geen knaller.. zondag nog een poging wagen
Voelt hier nog heel onwerkelijk. Gezien de eerdere miskramen wacht ik nog even met een afspraak maken.
Hier vanochtend steken in mijn onderrug en kon mijn zoontje niet eens uit zijn stoel tillen :O Vannacht een heftig nachtje gehad qua slapen van hem. Dus vanochtend niet getest... Ben ook weer bang voor teleurstelling, terwijl alle tekenen zo goed zijn...
Balen mama04 !! Ik denk dat ik binnenkort toch ook weer op rood mag. Heb nu meer bloedverlies. Heel erg donkerbruin, bijna zwart. Maar wel zoveel dat ik toch denk dat mijn menstruatie er vervroegd zit aan te komen. Mijn kortste cyclus dit jaar was 26 dagen, dus dan is deze echt heel kort. En voor Dido: dat ziet er goed uit. Fijn !
Thanks meiden, zit er best doorheen momenteel. Zit nu in de wachtkamer bij de gyn. We blijven maar weer hopen (al is dat best moeilijk langzamerhand) We gaan het zien..
Help! Kon me niet beheersen dus net toch test gedaan.. Is echt nauwelijks te zien op de foto maar denk toch iets te zien!! Wat vinden jullie
Ik zie ook wel heel licht iets hoor! Ik ga duimen! Hier was ik mezelf weer dingen aan het wijsmaken (hoewel ik het echt wel voel...). Ik zou nu 6dpo zijn (8 volgens FF), en eergisteren avond heb ik hele erge ongi krampen gehad. Gisteren en vandaag niet meer gevoeld, enkel soms een vage 'pijn' rond mijn eierstokken richting liezen/bovenbenen. Ik weet dat dit helemaal niets hoeft te betekenen, maar toch hoop ik er natuurlijk op dat ik deze ronde zwanger ben. Ik heb me voorgenomen om ten vroegste woensdag te testen (als ik al niet vroeger ongi ben geworden), zou dan 12 (of 14) dpo zijn.
Duimen jullie met me mee dat bij mij het toch wel echt aanwezige oude bloed, mag ophouden en stoppen ? Als het nu zou stoppen en een paar dagen helemaal wegblijft, is er misschien nog hoop....@tussenhoopenvrees