NOD lijst 1 t/m 7 Oktober

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maagd, 30 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reyna

Reyna Actief lid

11 aug 2016
    281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wacht tot mijn vermoedelijke nod.. (Maandag denk ik)
    En als dan niet ong ben zou nog tot woensdag moeten wachten tot we weer thuis zijn en daar baal ik best van.

2. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Hier het rijtje van ma tot vandaag met de eerste urine

3. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    11 en 13 zijn gelijk aan elkaar

4. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ik denk toch dat het komt dat die vandaag nog niet ingedroogd is en de rest al wel, meestal drogen testen duidelijker op volgens mij..

5. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Elizabeth ik snap je onzekerheid. Ga je morgen weer testen? Hoop dat hij dan weer donkerder is

@Sunkiss ziet er mooi uit meid lekker genieten!!!

Plmp jouw test ziet er ook goed uit. Hoop dat ze mooi gaan oplopen

Ik heb zelf weer zo'n gevoel dat het bij mij weer niet zo mag zijn. Maar heb volgende week pas zekerheid. Kwaaltjes die ik had zijn zo goed als verdwenen. Gisteren ook bericht van een vriendin van een vriendin gehad dat ze na lang proberen eindelijk nu zwanger was maar een miskraam krijgt met 6 weken. Ze is gisteren gaan vloeien en hcg was te laag.

6. Cyd

Cyd Bekend lid

28 jul 2016
    917
    494
    63
    België
    Net naar de wc geweest, en had bij het afvegen een mini beetje roze in mijn slijm...:( Ik hoop zo dat mijn ongi er niet aan komt, ben nog maar 7dpo! Als ze nu zouden doorbreken, betekent het dat mijn LF veel te kort is toch:( duimen jullie mee dat het vals alarm is?

7. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Op 7dpo kan ook innestel bloed zijn! spannend

8. Sunkiss

Sunkiss Actief lid

26 apr 2015
    217
    79
    28
    Hij is wel iets lichter, maar zo heel veel lichter vind ik m nu eigenlijk ook weer niet.... Ik denk dat t gewoon goed is (en hoop dat ook voor je)..

Is t geen idee om een andere test te doen? Als je nu overtijd bent moet een digitale van clearblue toch ook zeggen dat je zwanger bent? Dan is t gelijk duidelijk lijkt me?

9. Septembermom

Septembermom Bekend lid

20 sep 2016
    796
    3
    18
    NULL
    NULL
    Ik had het bij mijn eerste zwangerschap ook hoor! Dat ik flink positief had getest en twee dagen later iets minder, maar daarna weer getest en was wel weer heel positief dus ik zou me nog geen zorgen maken! Tot nu toe zijn ze mooi opgelopen dus zou gewoon over paar dagen weer testen!

10. Cyd

Cyd Bekend lid

28 jul 2016
    917
    494
    63
    België
    Ik hoop dat het dat is, maar de vorige keer had ik de dag voor mijn ongi ook wat rood (maar helderrood dan) in mijn afscheiding en werd dan op 9dpo (denk ik, want temperatuurde nog niet) ongesteld. Pff, ik kan gewoon maar afwachten en hopen zeker:(

11. Fimaro

Fimaro Actief lid

20 jan 2016
    103
    2
    0
    NULL
    NULL
    Nou dames, ik kan definitief op rood.

Ongesteldheid is toch doorgezet. Ik heb nog nooit een cyclus van 23 dagen gehad. Maar eens moet blijkbaar de eerste keer zijn.

Op naar ronde 10.

En Cyd, ik duim dat het bij jou niet doorzet.

12. Fimaro

Fimaro Actief lid

20 jan 2016
    103
    2
    0
    NULL
    NULL
    Maar blijkbaar klopte mijn vermoeden van een vroege eisprong dan wel. Dat geeft weer een beetje moed. Ik vermoed dat die rond de 16de/17de is geweest en gezien mijn datum van ongesteldheid, zou dat goed hebben gekund.

13. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Nou ik denk dat ik hier ook op rood ga. Want had net eerste roze bij afvegen. Dus denk niet dat dat nu nog van innesteling komt.

14. Zus9

Zus9 Bekend lid

25 jul 2014
    967
    688
    93
    Vrouw
    Noord NL
    He Elisabeth en Fimaro wat kl*te!
    Elisabeth, ik hoop voor jou natuurlijk dat het loos alarm is, maar roze i.c.m. je niet echt oplopende testen klinkt niet heel hoopvol als ik eerlijk ben :( Sterkte!

Cyd, bij jou kan het wel innestelingsbloed zijn hoor! Zeker op 7 dpo! Ik hoop het voor je :)

15. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Nou we waren allemaal zo goed op weg..en dan toch nog wat rood en paar die wat rood verliezen. Hoop dat het niet doorzet natuurlijk !!
    Wat ga je da naar het weekend in. Hoop echt dat het nog goed komt!

16. BJlover

BJlover Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.205
    653
    113
    Balen Fimaro

Balen Elisabeth. Hopelijk is het toch loos alarm

17. Fimaro

Fimaro Actief lid

20 jan 2016
    103
    2
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop zo dat het bij jou loos alarm is en het niet doorzet

18. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Het is een beetje roze slijm (lekker smerig sorry) en dat in combie met die testen maakt me echt heel onzeker. Ik zal snel meer weten.. Of t zet door of ik moet morgen een oploop zien

Ja klote dit hoor. Voor het eerst dat ok dit zo mee maak. En ik verlang er al zo lang naar 😞 Eerst heel blij nu zo onzeker. Ik houd jullie pp de hoogte

19. Septembermom

Septembermom Bekend lid

20 sep 2016
    796
    3
    18
    NULL
    NULL
    Fimaro wat balen!!

Elisabeth ook ontzettend rot!! Hopelijk zet het niet door!!

20. Reyna

Reyna Actief lid

11 aug 2016
    281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff klote Elisabeth dikke knuffel hoop dat loos alarm is

Deel Deze Pagina