Mooie testjes dames! Ik zit nu op 9 dpo en mn temp gaat weer ietsjes omhoog dus ben benieuwd of dat zo gaat blijven
Dido gefeliciteerd. Hier mijn temperatuur weer iets gezakt met 0.2, maar nog steeds hoger dan mijn streep zeg maar. Gisteren regelmatig wat menstruatiekrampjes, maar tot nu toe alleen wat romige afscheiding.
Dido ziet er goed uit! Gefeliciteerd Plmp daar kun je ook niet omheen ff gefeliciteerd. Elizabeth spannend ga je nog testen?
Gefeliciteerd dames!! Wat een goed topic is dit met VEEL zwangere zeg!! Ik heb Pregnyl gespoten, vandaag 10dpo dus 12 dagen na Pregnyl... morgen HOPEN dat die oploopt
Ik weet niet wat pregnyl is, maar dit is toch een duidelijke positieve test?! Of werkt dat anders met pregnyl?
Ken je moeders voor moeders? Die halen HCG uit plas van andere vrouwen en dat is de Pregnyl (injectie). Die heb ik gekregen om te zorgen dat ik m'n ei springt. En officieel zou dat er na 10 dagen uit moeten zijn maar vaak zit het er nog iets langer in.. Dus altijd beetje spannend of het Pregnyl restje is of niet
Ah jaa ik snap het nu, bedankt voor de uitleg! Dus als die afloopt is het waarschijnlijk de pregnyl geweest en als die oploopt dan ben je echt zwanger! Nou heel spannend ik duim met je mee!
Spannend miszy! Hoop dat hij oploopt. Jammer Elisabeth! Hoop voor je dat het nog goed komt. Vind het super spannend voor je. De anderen de op rood gaan ook super jammer. Zo balen als het (weer) niet gelukt is.
Dank jullie wel voor alle lieve reacties. Ik zit nou eigenlijk gewoon te wachten op mijn menstruatie. Vanmorgen nog een action early gedaan en deze is amper zichtbaar. Dus einde oefening. Hoop dat mijn nieuwe ronde snel begint en hoop dan dat alles weer "normaal" werkt. Want dit gooit toch echt je huishouding door de war van binnen.
Wat balen zeg! Het ging zo goed! En je was zo positief, ook voor anderen! Echt jammer voor je als het toch niet doorzet
@Elizabeth vind dit echt klote voor je. Ik leef met je mee @ maagd wow dat ziet er super goed uit meid!!! Ik heb ook nog getest, was niet de eerste urine. Met de early getest maar nog hetzelfde als gisteren. Heb ook menstruatiepijn dus denk dat ik ook maar gewoon op mijn menstruatie moet gaan wachten voor de zoveelste keer. Heb er ondertussen echt de balen van 😢
Hier gisteren wat rose verlies en net weer een beetje (ook wat meer dan gisteren? Zou het dan toch mijn menstruatie zijn? Is dat niet heel vroeg ? Ik had een positieve ovulatietest op donderdagochtend 22 september.. De rest van de testen waren echter ook wel donker zou het kunnen dat een ovulatietest ook al eerder positief is geweest en mijn cyclus dus geen 35 dagen maar korter is? Ben pas begonnen met de ovulatietesten op dag 18 (20 september) Na onderstaande testen werd de streepjes weer echt licht dus sowieso negatief
Elizabeth, wat ontzettend balen dit. Dikke knuffel. Maagd, wauw. Echt prachtig opgelopen. Gefeliciteerd!! Ik heb gisteren op 10 dpo getest. Maar negatief. Denk niet dat het dan nog positief word. Of kan dat nog wel? Ik kan pas maandag of dinsdag weer testen. Voel me niet helemaal lekker. Wat keelpijn ed. Maar denk niet dat het met een eventuele zwangerschap te maken heeft. Of zou dat wel kunnen?
10 dpo is nog hartstikke vroeg. Vrouwen die dan positief testen zijn wel beetje uitzondering dan gewoon hoor. Ik zou gewoon wachten tot dinsdag. Dan ben je 13 dpo.. Dan kan het al heel anders zijn. Nog niet denken da thet voorbij is. 10 dpo is echt nog heel vroeg